En gefeliciteerd! Zo raar, ik was vandaag even bij de ha om de zwangerschap door te geven. Zo raar om gefeliciteerd te worden. Ik besef het nog niet geloof ik. Maar goed, we zijn er nog niet natuurlijk.
Dalysa wat schrikken zeg. Hopelijk mag je snel naar huis. Hopelijk kun je het allemaal een plekje geven. Nieuwe dames welkom. @ hier vandaag behoorlijk last van me lies net of er een bult zit, kan alleen niks ontdekken. Ook behoorlijk last van me banden, begint dat nu al? Iemand die dit herkend? Verder na het avond eten buikpijn/beroerd. Zoontje werkt ook niet heel fijn mee. Die wil alleen maar over mij heen klimmen. En bijten en knijpen zijn de orde van de dag. *klaag modus weer uit.*
@ Lotje, Debbske en Toet: Bedankt voor de info! De dokter zei dat het aan de lagere kant was, terwijl ik bij mijn eerste op dezelfde dag "slechts" 577 hcg had. Vandaar dat ik het even niet goed wist. Maar goed, blij dat het toch een deftige uitslag is dan. 27/08 heb ik mijn eerste afspraak bij de gyne voor de echo. Spannend! Welkom en proficiat aan de nieuwe mama's!
Ik vrees dat ik ook van de lijst mag morgen... Helder rood bloedverlies, ondanks hoge dosis progynova en utrogestan... Even afwachten of het Door zet en anders morgen huisarts bellen. Ik zit alleen thuis dus kan nu niks doen dan afwachten...
Dalysa heel veel sterkte!! Verschrikkelijk zeg! Welkom nieuwe dames! Panda ja hier ook al last van de banden. Autsj... Chicabelgica ik heb geen idee of dat goed is of niet. Debbske ah nee meid, hopelijk zet het niet door! Blegh manlief heeft keelontsteking en de mannengriep... Dus hij is heeeeel zielig en ik moet werken en huishouding en dreumes allemaal lekker alleen doen. Soms...
Het is meer dan een inlegkruisje aan kan, maar niet enorm... ik kan alleen maar afwachten of het stopt of Door zet vrees ik. Met mijn vorige zw ook een paar keer een bloedingen gehad maar in mijn herinnering was dat flink minder. We hebben nog 2 cryo's over, maar die zijn samen ingevroren, dus eventueel nog 1 poging en heel misschien een tweede als de overgebleven cryo terug ingevroren kan worden. Ik ga ook niet de hele mmm meer Door als er geen cryo meer is. Dan heb ik liever vrede met twee schatten van kinderen!!! Maar ik hoop gewoon dat die bloeding stopt en ik donderdag een mooie echo te zien krijg!!!
Haha, bestaat dat echt? Maak even keuzes, wat niet echt heel noozakelijk is om nu te doen gewoon even een keertje overslaan of uitstellen totdat ie beter is. En lekker makkelijk koken met weinig afwas (wok/goed belegde broodjes/koude schotel). Maak het jezelf een beetje makkelijk.
Ik hoop heel hard met je mee. Wat fijn voor jezelf dat je er zo in staat. Het is echt killing als er zo met je mind wordt gespeeld (wel/niet/lukt het uberhaupt/wat is de grens?). Op deze manier creeer je wel duidelijkheid voor jezelf, het lijkt me dat dat erg scheelt. Wel fijn dat er nu nog een mogelijkheid is. Ik hoop dat je ook een beetje nachtrust hebt vannacht.
@nieuwe dames: welokm @debbske: nee toch! Ik duim voor je dat het goed afloopt. @wij zijn het weekend weg, dus weinig tijd om te reageren
Oh nee Debske! Wat vervelend! Ik hoop dat het nog allemaal goed zit!! Hier vandaag weer wat krampjes! En ik ben er blij mee want had helemaal geen kwaaltjes meer!
He dames, kon al geen bevallingslijst groep vinden, mag ik hier ook bij? Zit met een paar meiden in een april bevallingslijst maar hier zijn wat meer... Als jullie het goed vinden plaats ik de link morgen wel even daar zodat we 1 club kunnen worden! Ik ben Simmer, 28 jaar en in verwachting van ons 1ste kindje, 15 april uitgerekend. Vind het mega spannend na een ma en een vroege miskraam maar probeer gewoon vertrouwen te hebben hoe moeilijk dat ook is. Groetjes Simmer
@debbske! Oh nee hopelijk valt het allemaal mee! Sorry meiden, ik ben er niet meer aan toe gekomen iedereen aan de groep toe te voegen. Kan ik niet gemakkelijk nog een mede beheerder aanmaken? Ik vertrek morgen om 04:00 richting Parijs! Onze vakantie begint. We gaan rondreizen door Frankrijk en Spanje dus heb ook geen idee of ik WiFi heb. Hier nergens last van, moe en gevoelige borsten thats it!
Hey wat leuk ik mag me ook aanmelden op de form yeeh Ik ben volgens de berekening 1 april uitgerekend. Ik ben nog niet bij de verloskundige geweest omdat ik op dit moment op vakantie/ familie bezoek ben in Bali. Dus of de berekening klopt weet ik niet hihi. Verder over mij ik ben 24 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap en ik kom uit omgeving Haarlem.
Debbske, hoe is het nu? Damen, fijne vakantie! Nieuwe dames, welkom. Hebben jullie ook zo snel last van een volle blaas? Ik slaap echt een uur korter omdat ik naar het toilet moet.
Wat naar Debbske en Daya, heel vee sterkte voor jullie allebei. Hier kwam het eerste glas water van vanochtend er net zo hard uit als het erin ging. Zwanger, duidelijk...