Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Hey meiden! Ik heb ff terug gelezen, maar het is echt niet meer bij te houden :) Wel fijn dat zoveel van jullie echt al zwangerschapskwaaltjes krijgen. nieuwe dames Welkom.

Ik heb nog steeds alleen menstruatieachtige pijn verder helemaal niets te merken. Ik heb ook echt het gevoel dat het er niet meer is, als sinds vrijdagavond.
    Vanmorgen weer veel bloedverlies gehad met een grote bloedprop erbij. Nu lijkt het weer gestopt.
    Ik vraag me af of het niet gewoon de medicijnen zijn die de bloedingen elke keer stoppen...
    Ik zit echt in twijfel om te vragen of ik vanavond of morgen al mag voor een echo.. ik moet eigenlijk donderdag avond.

Sorry voor mijn gezwelg in zelfmedelijden, maar hier kan ik het tenminste kwijt...

2. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Waarom bel je niet gewoon Debbske? Wat je evt ook kan doen, is vragen of je twee dagen achter elkaar bloed mag laten prikken. Dat heb ik met mijn laatste mk ook gedaan. Toen de tweede dag het hcg lager was, wist ik hoe het ervoor stond - al heb je geen garanties dat het hcg daadwerkelijk daalt.
    Wat vreselijk onzeker voor je allemaal. Ik zou zeker bellen, daar zijn die mensen voor. Sterkte en liefs!

3. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    O, en kom gerust hier 'zeuren', daar zijn wij dan weer voor :D

4. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Dank je LauraBB!
    Ik denk dat bloed prikken weinig zin heeft nu, want mijn echo is uiterlijk donderdag.
    Maar ik denk dat ik wel ga bellen..
    Is alleen lastig omdat ik nu op mijn werk zit tot 5 uur en niet zomaar weg kan vanwege de vakantiebezetting

Moet ik dan het echo centrum bellen of de huisarts?
    Vorige keer moest alles via het ziekenhuis dus heb geen idee hoe dit allemaal werkt bij een normale zwangerschap...

5. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Je hebt nog geen verloskundige? Dan zou ik eerst de ha bellen. Als die moeilijk doet, kun je altijd nog op eigen houtje het echocentrum bellen

6. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat een verhalen! Fijn, dat er weer nieuwelingen zijn. Welkom!
    Ik mag pas de 17e september om de echo, ze doen het hier niet eerder! Pfff!

7. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Nieuwe dames welkom.
    @hoontje ben je door de pil heen zwanger geworden ? Hoe oud zijn de andere 2? Mijn wens was 2 kindjes voor mijn 30ste. Heb wel een wens voor een 3e maar vl niet, wie weet draait het nog bij.

@debbske ik zou ook bellen en aangeven dat je bloed verliest. Je wilt ook wel graag weten waar je aan toe bent nu. En zeurt niet hoor. Waar heb je donderdag een echo?

@ hier goed beroerd vandaag. Werd wakker met hoofdpijn. Inmiddels ook misselijk en duizelig. Heb toch maar een parac ingenomen. Ben beetje bang voor mijn suiker. Vanmiddag maar ff liggen als zoontje op bed ligt.

8. Hoontje

Hoontje Lid

8 nov 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Panda86
    Ik heb mijn 2 kindjes voor mijn 30ste gekregen. Was 24 toen de eerste geboren is en bijna 26 bij de 2 de.
    Gebruik geen anticonceptie kan daar niet zo goed tegen. ..Neerslachtig en zooo geen zin in seks dan!
    Ik heb een hele regelmatige cyclus en weet normaal altijd precies wanneer we het met condooms moeten doen. Alleen is mijn zoontje geopereerd laatst en daar heb ik zo veel stress van gehad dat mijn cyclus in de war is geraakt. En gelijk raak.

Kwaaltjes heb ik niet echt. Alleen ontzettend moeeeee

9. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    @panda Ik heb alleen nog maar een afspraak staan met het echocentrum.
    Heb geen behoefte om nu allemaal afspraken te hebben met vk en mvm en dan over een week iedereen te moeten bellen dat het een mk was...

10. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Dat begrijp ik. Ben niet bekend met een echocentrum. Wat houd dat in ? Je zou ze kunnen bellen of ze nog een plekje vrij hebben vandaag of morgen. Nee heb je, ja kun je krijgen.:)

11. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Net huisarts gebeld, maar zij geeft aan dat ik nu echt alleen kan afwachten. Heb donderdag al een echo staan met 6+3 en dat is al heel vroeg om evt hartactiviteit te zien zegt ze. Dus kans is nu te groot dat er geen hartactiviteit is en dat het toch goed zit. Als ik dan stop met medicijnen bv dan kan het daardoor juist alsnog mis gaan.Bloedtest zou ook pas donderdag of vrijdag de eerste binnen zijn en dat is minder betrouwbaar dan een echo...

Ze ging me wel helpen hopen dat het goed zat 😀

12. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik duim met je huisarts voor je mee Debbske!

13. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Afwachten is heel stom. Zelf ook keer moeten doen, ik weet hoe frustrerend het is

14. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Hallo meiden.

Mag ik me hier ook aanmelden? Ik had vorige week een positieve test in mn handen en ik ben uitgaande van eerste dag van laatste menstruatie 10 april uitgerekend.

Ik ben 26 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. Over 3,5 week trouw ik met de liefde van mijn leven. Voor mij is alles nog nieuw en spannend en vind het fijn om met anderen te kunnen kletsen.

Ik heb het hele topic teruggelezen. Wat een spanning bij sommige en wat hebben sommige mensen een geschiedenis. Hoeveel spannender is het dan!

15. Mini1988

Mini1988 Actief lid

5 aug 2014
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil me ook graag aanmelden.
    Uitgerekende datum 9 april 2016
    1e kindje, 27 jaar, zwanger na 1e IUI

16. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Goedenavond meiden,

Ook ik wil me graag aanmelden bij jullie clubje.
    Ik ben 30 jaar, kom uit de grote stad en eindelijk na 4 jaar zwanger geworden doormiddel van IVF. 2e terugplaatsing.
    2 1/2 jaar geleden zwanger geraakt op de normale manier maar werd een miskraam met 6 1/2 week.
    Uitgerekend op 4 aril 2016 als alles goed gaat!

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debbske: spannend, ik duim voor je.

@nieuwe dames: welkom!

@hier: heftige dag op mijn werk, ben kapot. Kan bijna niets eten op het moment, steeds een heel vol gevoel.

18. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Leuk! Nog 3 nw dames erbij! Welkom meiden!!!

wachten is idd stom LauraBB!
    Bedankt voor het meeduimen Twigs en Femke11 😘

Ik hoop stiekem dat het toch nog goed zit... net als de vorige keer. Als waren de bloedingen toen veen stuk minder heftig.

19. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Wat een spanning Debbske! En dan moet je nog afwachten die tijd, kan wel zeggen is maar paar dagen maar in spanning lijkt dat een eeuwigheid dat snap ik. Ik zal ook voor je duimen!

Ik heb afgelopen nacht slecht geslapen. Ik had nogal last van buikpijn, niet krampen ofzo maar goed zorgde er wel voor dat ik wat angstig werd. En pijn in mijn rug, ik kon niet eens normaal liggen. Moet ik me zorgen maken of hoort dit erbij?

20. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Lees trouwens dat er ook een besloten groep is? Wordt je daar aan toegevoegd of moet je jezelf toevoegen?

Deel Deze Pagina