Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hooiii meiden, hier een berichtje uit de Pyreneeën!
    Ik heb bijna nergens internet!

Welkom alle nieuwe dames! Volgende week ben ik terug en dan zal ik de privé groep even helemaal in orde maken! Mede beheerders aanmaken kan ik zo 123 niet vinden (lastig op m'n telefoon:p)

Lees een paar meiden bloedverlies! Wat een onzekere tijden zeg! Hoop dat het allemaal mee valt! Als je twijfelt: bel de VK! Je kan nooit te vaak bellen denk ik maar... Worden ze voor betaald net als wij betaald worden voor ons werk;).

Hier NERGENS last van.. Vraag me af hoe zwanger in ben... Niet misselijk niks.. Alleen wat pijn aan m'n borsten thats it!

Meiden rustig aan.. Ik zal weinig internet hebben komende dagen. Bijna eerste echo's volgensmij? Debbske succes donderdag!
    xxx

2. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Volgensmij is t me gelukt om via de WiFi iedereen uit te nodigen voor de club! Check even of je een uitnodiging hebt en stuur me anders een privé bericht, voeg k je toe!

3. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Waar kan ik zien dat ik een uitnodiging heb dan? Kan het niet vinden namelijk! :(

Spannend Debbske, ik hoop dat allles goed zit!

Hier beginnen heel langzaam wat kwaaltjes, kokhalzen bij bepaalde luchtjes, totaal geen etenslust, nergens zin in hebben (behalve hele ongezonde dingen.. ;) ), mn borsten zien er nu echt wat voller uit, met vlagen misselijk.. Begin er nu wel een beetje in te geloven dat ik toch echt lekker zwanger ben! Vond dat zo moeilijk zonder kwaaltjes! :p

4. Ninaatje80

2 aug 2015
    35
    0
    0
    Hier ook weinig kwaaltjes. Door mijn zoontje van 9 maanden al chronisch moe aangezien hij na 8 maanden besloot niet meer door te willen slapen. Over twee weken pas de echo. Ik vind het erg spannend. Veel spannender dan de eerste keer, gek eigenlijk aangezien je nu zou moeten weten wat je te wachten staat. Maar alles is toen zo voorspoedig en volgens het boekje gegaan. Behalve dat hij vijf weken te vroeg is geboren maar dat is ook allemaal heel goed verlopen en hij mocht na zes dagen al mee naar huis.

Ik krijg zo bezoek van MvM. Ben benieuwd!

@nieuwe dames: welkom allemaal! Mooi clubje zo bij elkaar.

5. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Leuk om alles weer te lezen!
    Bedankt voor jullie lieve reacties over mijn blog.

Gisteravond liep er iemand langs me die echt uren in de wind stonk naar zweet, zo ranzig heb ik het nog nooit geroken! Dus ik vermoed dat mijn reukvermogen wel is toegenomen (of het was echt héél erg ranzig).

En vanochtend een flinke pot staan janken onder douche en heb nog steeds de tranen achter mijn ogen prikken. Er was ook wel iets wat me verdrietig maakt wat weer even opspeelde, maar normaliter kan ik dat wel aan de kant zetten...

De echo's komen al dichterbij!! :)

6. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Hier is Moeder voor Moeders net langs geweest. Ik was toch een beetje bang dat er geen streep op de test zou komen te staan, maar gelukkig kwam er toch meteen een dikke streep.
    Kwaaltjes vallen mee, alleen het lijkt alsof mijn borsten aan het groeien zijn, maar daar ben ik niet zo blij mee, ik had al cup E. Hebben andere dames hier ook last van?

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Fijn dat ie knalde!
    Hier inmiddels de 2e fles vol. :)

Heb ook last van mijn borsten en ook hier zijn ze sowieso al erg groot voor mijn lengte. Ml grapt er al mee. Ben benieuwd hoe het uit gaat zien als ze blijven groeien...

8. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    @lotje84
    Ik heb net je hele blog gelezen en heb diep respect dat jij hier zo open over durft te schrijven. Veel voelde zo herkenbaar... Moest wel soms traantje weg pinken hoor. ..
    Het is je in ieder geval super gegund dat deze zwangerschap jou en ml een lief kindje geeft.

9. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren een zwangerschaps-bh gehaald omdat ik van mijn beugelbh's echt hele zere borsten krijg. Ik ben nu al van C naar D gegaan...

10. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Hier ook zere en al vollere borsten, en dan heb ik al een cup D van mezelf. Verder soms wat last van mn buik, onderrug en moe. Verder geen klachten.

11. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @debbske heel veel succes morgen voor de echo. Hopelijk kom je met goed bericht.

Borsten heb ik niet heel veel last van, wel iets voller gevoel maar dat is ook wisselend, soms wat pijnlijk maar ook niet veel. Hier vandaag een aardig goeie dag in verhouding tot gisteren, was vanavond wel wat misselijk, ging nog net goed gelukkig.

Hier momenteel druk. Ouders zijn zondag 30 jaar getrouwd, en geven een verassing feestje (voor me moeder) hier bij ons thuis. Is afgelopen maandag pas bedacht dus alles lekker last minute. Gelukkig gaan de dagen daardoor wel lekker snel :) Ga van weekend denk ik nog een cb doen, wil nog graag de 3+ zien.

12. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Echt waar??!! Dus het kan wel. Hebben ze bij jou het hcg gemeten?
    Gefeliciteerd en ik ga duimen dat het beebje blijft plakken!

13. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Succes morgen Debbske!

14. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik heb hetzelfde gehad! Miskraam en meteen zwanger zonder menstruatie gehad!

Hopelijk blijven ze plakken die ukkies

15. Ninaatje80

2 aug 2015
    35
    0
    0
    @Dees nee dat hebben ze niet gemeten. Bij jou wel? Ik had eerst een cb test gedaan die zij 1-2 weken en vorige week een die zei 3+ weken. Dat gaf me wel weer een beter gevoel. Ook de test door Moeders voor Moeders was vrij snel duidelijk. Maar uiteindelijk is het afwachten tot de eerste echo 27/8. Heb jij de eerste echo al gepland staan?

@Damen bijzonder hè dat je lichaam dat toch zo snel weer kan. Ze zeggen ook wel dat je na een miskraam extra kans op een zwangerschap hebt. Waarom weet ik eigenlijk niet meer precies.

16. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Succes Debbske!!

17. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa debbske succes!!! Ik duim voor je dat alles goed is

18. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Pfff ik kom om van de zenuwen...
    Gisteren ineens heel erg moe en zelfs in slaap gevallen op de bank, nu dus weer een klein beetje hoop, terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Ben Veel te bang dat de klap nog groter wordt als ik nu hoop krijg dat het goed zit...
    Borsten zijn nog steeds niet gevoelig, al komt er wel melkachtig spul uit als ik voel of ze al anders voelen...
    Bedankt dat jullie allemaal meeduimen meiden! Ik hoop zo dat het bloedverlies niets te betekenen heeft gehad. ..
    Nog tot 18 uur geduld hebben...

19. Ninaatje80

2 aug 2015
    35
    0
    0
    @Debbske heel veel succes en wat zal deze dag langzaam gaan voor jou zeg. Om zes uur vanavond pas meer duidelijkheid. Ik ga voor je duimen!

20. Rissie84

Rissie84 Actief lid

14 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Debbske!

Deel Deze Pagina