Wij hebben het trouwens met de eerste, meteen dezelfde dag verteld aan ouders en mn beste vriendin! Ik kan zoiets niet voor me houden en wil het veeeelte graag delen. De rest van de wereld kwam na de 2de goede echo. Deze zwangerschap het ook in de week na de positieve test vertelt aan ouders en mn beste vriendin Alleen maar leuke reacties gelukkig!
Gefeliciteerd AprilMommy! Ik kan niet wachten om het mijn schoonmoeder te vertellen. Ze kwakkelt ontzettend met haar gezondheid en baalt daar ontzettend van dus het zou denk ik een ontzettende opsteker voor haar zijn. Maar ik wil eerst de eerste echo van 31-8 afwachten en het hartje zien kloppen... Ik heb het mijn beste vriendin verteld en het is fijn om iemand te hebben aan wie ik kan vragen of de dingen die ik voel normaal zijn. Ik weet dat zij haar mond zal houden en dat is fijn. Mijn collega raadde het toen ik moest overgeven na een glas sinaasappelsap en last van krampen had. En mijn borsten zijn al flink gegroeid...
Herkenbaar Twigs! Mijn borsten zijn ook al behoorlijk gegroeid en dat terwijl ik nog borstvoeding geef aan kindje 1. Wel aan het afbouwen want mn productie is super slecht door de hormonen.
Wat apart Wevin dat dat niet samen gaat. Ik heb een heerlijke meegroei-bh gehaald bij Prenatal, helemaal niet duur. Ben in de week dat ik het weet nu al een cupmaat gegroeid. Helaas hadden ze er maar één in de winkel en is ie online alleen maar in zwart verkrijgbaar in mijn maat, maar ik heb er in ieder geval één die lekker zit.
@ twigs, ja het schijnt dat door het zwangerschapshormoon met name progesteron, de oxytocine die zorgt voor toeschietreflex minder makkelijk aangemaakt wordt. Maar moet zeggen dat mn borsten ook erg pijnlijk zijn dus voeden sowieso niet zo prettig is. Dat helpt waarschijnlijk ook niet. Thnx voor de tip zal eens kijken! Al hoop ik dat ze niet meer veel groeien, omdat ze anders na je zwangerschap zo uit fatsoen zijn
Ik ben sinds vanmiddag behoorlijk misselijk. Yeah! Kijken hoe lang het duurt voordat ik er niet meer blij mee ben, maar ik vind het goed nieuws
Wanneer heb je een echo LauraBB? En minder misselijk zijn is niet per definitie een slecht teken he Kwaaltje zijn de ene keer heftiger dan de andere en soms zelfs helemaal niet aanwezig. Heeft niks te maken met of het goed zit ofniet Bij mijn eerste had ik niks geen kwaaltjes, niet echte zwangerschaps kwaaltje ofzo helemaal niet in het begin. Nu af en toe met vlagen, maar echt niet alle dagen door even heftig!
Dat is grlukkig al vlug dan. Ik zal eens kijken of ik de laatste lijst even kan uppen. Kunnen de nieuwe dames zich erbij zetten als jullie dat willen.
UITGEREKEND OP: 1 APRIL (3) ° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal) ° diaaan, 28j, 2e kindje ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal), BV ° 1612, 30jr, 2e kindje 2 APRIL (2) ° Miss86, 29j, 1e kindjes ♡♡ ° Rissie84 3 APRIL (2) ° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV 4 APRIL (2) ° Toet85, 29j, 2e kindje, NB, FV ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing ♡ 5 APRIL 6 APRIL 7 APRIL (4) ° Sjubidoe ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, NB (onderwater) ° panda86, 29j, 2e kindje, FV,NB inleiding ° twigs, ? jaar, ?e kindje 8 APRIL (2) ° Nina, 34 jaar, 2e kindje, KS, FV ° Chicabelgica, 31 jaar, 2e kindje, KS, FV ° NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NB 9 APRIL (1) Femke, 35 jaar, 3e kindje, NTB, BV 10 APRIL (1) Pisam, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NB, FV 11 APRIL 12 APRIL 13 APRIL 14 APRIL 15 APRIL Muzieknoot, 28 jaar,1e kindje, ? Ronde, BV Vlindertjes: ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS. ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV ° Dalysa, 27j, 2e kindje * 1ste afspraak VK/Gynaecoloog * - laurabb: 17/08 1ste echo - Rissie84: 18/08 intake en 1e echo VK - diaaan: 20/08 1ste afspraak VK - 1612: 22/08 1e echo en intake vk - panda86: 24/08 1e echo gyn - Pisam, 24/08 1e echo VK - Lotje84: 25/08 1ste echo, 09/09 1e afspraak VK, week erna 2e echo. - damen: 26/08 1ste afspraak VK - NonnieMa 26/08 intake en 1e echo VK - Nina, 27/08 1ste afspraak gyn - Toet, 27/08, 1e echo en intake - Femke, 01/09 1e echo, 11/09 intake VK - GYNN, 8/09 1ste afspraak gynaecoloog Totaal (20) MMM (1), BV= borstvoeding (9), FV voeding (5), NB= natuurlijke bevalling (9), KS= keizersnede (2)
Ik heb hartjes achter de namen gezet die een echo hebben gehad. Is dat wat? Miss, heb jij de hartjes ook al gezien?
Nee ik heb de hartjes nog nIet gezien. De gyn zei wel beginnende hartactie maar ik was pas 5 wk 4 dg toen Ik heb woe 19 aug 2e echo. Moet in het zh bevallen ivm tweeling en wil bv gaan geven
Ik ga jullie verlaten. Gisteren controle gehad en baarmoeder was schoon. Hcg was al flink gedaald. Ze weten niet of het een nieuwe zwangerschap was of nog van de miskraam (was 2-ling zwangerschap). Volgende week krijg ik weer een nieuwe controle.. Succes allemaal..