Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Leuke ideeën allemaal, wij hebben het dit keer gewoon bij een Whatsappje gehouden. En schoonouders weten het nog niet, omdat schoonmoeder er stuk van was toen het de eerste keer misging (ze heeft nog ander kleinkind dat ze niet ziet, lang verhaal). Ze is chronisch ziek en heeft veel te veel tijd om zich druk te maken. Kan me best voorstellen dat we het haar pas met 20wkn gaan vertellen, wanneer neurale buisdefecten echt zijn uitgesloten

2. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    #562 JoyB, 15 aug 2015
    Laatst bewerkt: 15 aug 2015
    Hallo meiden,

Allereerst wil ik jullie feliciteren met jullie zwangerschap!

Tevens wil ik me bij jullie aansluiten.
    Wij verwachten begin april ons 2e kindje!

Afgelopen dinsdag een echo gehad. Kloppend hartje gezien en gehoord! Volgens de berekening zou ik nu rond de 7wk 6 dagen zijn, maar inwendige echo bleek het te klein om goed te meten, waarschijnlijk nu rond de 6wk en 6 dagen.
    25 augustus heb ik een 2e echo en dan hoopt de vk iets beter te kunnen meten. Ben benieuwd :)

3. Pisam

Pisam Niet meer actief

Leuke ideeën! Hier gewoon verteld eigenlijk. Vond dat bij de eerste spannender dan bij de tweede.

Welkom joyb!

4. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd Joyb en welkom!!!

5. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Welkom joyb!
    Idd originele ideeën allemaal zeg!
    Ik heb nog geen idee hoe we het gaan vertellen.
    Ik kan nog steeds niet helemaal geloven dat het echt waar is...
    Waarschijnlijk zullen we het gewoon vertellen...
    1 september hebben we de intake en hopelijk ook de termijnecho. Dat is de oppasdag van mijn ouders, dus misschien dat ik als we terug komen wel gewoon de echo op tafel leg of zo... op een manier dat het wel ff duurt voor ze het echt Door hebben... maar moet dit nog overleggen met ml

6. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Leuke ideeen allemaal zeg!

Onze ouders en mijn zus hebben we het verteld dmv een shirtje bij dreumes aan. Mijn ouders en zus zagen het direct, maar mijn schoonouders hadden het niet direct door.

7. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Wij hebben mijn ouders dinsdag meteen een foto gegeven waar ons zoontje de echo in de handen heeft. Mijn moeder zei eerst "oh leuke foto" toen vroeg ze "wat heeft hij in zijn handen?" toen ze beter keek zag ze het en was ze door het dolle heen:)

8. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Debbske, leuk idee en mooie timing denk ik. ;) Het is al gauw 1 september.

Joy, ook erg leuk!

9. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Hallo allemaal,

Wil me graag bij jullie toevoegen! Vanmorgen positief getest (durfde het eindelijk:):) en rond 9 april uitgerekend! Woehoeeee!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,9 KB
      Weergaven:
      3
  10. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd Girl123! En welkom!

11. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Welkom & Gefeliciteerd Girl123!!

12. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Girl123, gefeliciteerd!

13. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Dank je!! Zooooo blij, geloof het nog steeds niet:):) Wat een dag!

14. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Welkom en gefeliciteerd! :)

15. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Zijn er trouwens ook dames bij die mee doen met moeders voor moeders? Vorige zwangerschap heb ik 10 weken mee gedaan. Deze zwangerschap heb ik morgen de eerste afspraak met de consulent! Nu wordt het allemaal een beetje echter :) Door alle drukte met ons eerste kindje heb ik er nog niet echt bij stil gestaan en dringt het nog niet helemaal Door dat ik echt opnieuw zwanger ben. En dit keer zelfs zonder MMM :):)

16. Pisam

Pisam Niet meer actief

Dus toch girl! Gefeliciteerd!

17. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Jaa bedankt:) Vanochtend pas getest dus ben nu al 6 weken haha! Morgen de verloskundige bellen. De symptomen zijn nu volop aanwezig hoor, ben zo misselijk de hele tijd ...

18. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Heel veel succes en hopelijk plezier morgen Laurabb!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed is!

Welkom girl123!

Hier beginnen eindelijk de boos te groeien... in een paar dagen tijd volgens mij nu een cubmaat groter ;)
    Verder ook ineens wat last van zuur en doodop na een kraamvisite... Begin er nu wel wat vertrouwen in te krijgen...

19. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Debbske, wat fijn!

Laura, ook ik duim voor jou! Ik hoop dat het morgen een hele mooie dag wordt.

Vanmiddag de eerste mvm-flessen in het depot gezet. Voelt goed!
    En die stank... valt echt reuze mee! Gewoon uitademen als de fles open is, dan ruik je het amper. Tis het minste wat we kunnen doen vind ik. Kleine moeite voor zoiets enorm belangrijks in een mensenleven. ;)

20. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Gefeliciteerd girl123!

Spannend morgen laurab! Zal voor je duimen! Horen morgen hopelijk goed nieuws morgen hier te lezen!

Vandaag weer moe moe moe, maar ook een drukke dag met eerst werken van 7 tot 15 en daarna meteen verjaardag. Morgen iig lekker uitslapen!

Deel Deze Pagina