Oh studie, wat ga je doen!? ik heb ook 4 jaar lang een HBO studie gedaan naast dat ik 40 u werkte... het is te doen en gaat je zeker lukken!!!! (ik was afgelopen juni afgestudeerd... met een 9,6 sorry vertel ik nog steeds heel graag.
Ha top! Ik vertel in de club wel wat ik ga doen. En mijn eindcijfer is voor rode wangen... Een 9,6 is echt mega goed! Voor je scriptie denk ik of niet? Of gemiddeld?!
Ik werk ook fulltime en overweeg te gaan promoveren in avonduren. Wil die optie zo lang mogelijk open houden voor als deze zwangerschap weer mis gaat. Ben beetje aan het dubben wat ik nu wil, want ik kan het niet allemaal hebben (sportwedstrijden, fulltime baan, promotie en kind).
@ Laurabb: jeetje, ik snap dat het voor jou nu even erg moeilijk is, maar je schoonzus bedoelt het vast niet verkeerd toch? Ik denk dat niemand echt kan voelen wat jij voelt, maar probeer toch echt een beetje te genieten ondanks alles. Stress en spanning is ook niet goed voor je. Hou je taai! @Miss86: wat fijn dat de echo goed was! Is toch stiekem wel een opluchting he Even een leuk nieuwtje over mezelf Woehoee! Ik wil even mijn vreugde momentje delen. Ik ben de laatste tijd erg ziek en vandaag ook erg gespannen over de eerste echo. De hele dag maalde het maar door mijn hoofd of het hartje wel zou kloppen. Vanmiddag kwam mijn moeder op visite en die raadde mij aan om de VK te bellen voor een eerdere echo. Met weinig hoop belde ik ze op en ik kon al binnen een uur terecht. Ik heb meteen mijn man gebeld op het werk en gevraagd of hij even mee kwam. Minder dan een uur later lag ik de bank, te kijken naar een scherm met een prachtig kloppend hartje. De tranen biggelden over mijn wangen, wat mooi om te zien!
UITGEREKEND OP: 1 APRIL (3) ° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal) ° diaaan, 28j, 2e kindje ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal), BV ° 1612, 30jr, 2e kindje ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB 2 APRIL (2) ° Miss86, 29j, 1e kindjes ♡♡ ° Rissie84 30j, 1e kindje ♡ 3 APRIL (2) ° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV 4 APRIL (2) ° Toet85, 29j, 2e kindje, NB, FV ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing, NB ziekenhuis, BV ♡ 5 APRIL 6 APRIL 7 APRIL (4) ° Sjubidoe ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, NB (onderwater) ° panda86, 29j, 2e kindje, FV,NB inleiding ° twigs, 39 jaar, 5e ronde, 1e kindje, BV, NB * AprilMommy, 27 jaar, 3de ronde, 1ste kindje ♡ 8 APRIL (2) ° Nina, 34 jaar, 2e kindje, KS, FV ° Chicabelgica, 31 jaar, 2e kindje, KS, FV ° NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NB 9 APRIL (1) Femke, 35 jaar, 3e kindje, NTB, BV 10 APRIL (1) Pisam, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NB, FV Christien1801, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde, bevalling in zh, als liukt bv 11 APRIL 12 APRIL 13 APRIL 14 APRIL 15 APRIL (1) Muzieknootje, 28 jaar, 1e kindje, 33 Ronde, BV, NB Vlindertjes: ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS. ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV ° Dalysa, 27j, 2e kindje * 1ste afspraak VK/Gynaecoloog * - Rissie84: 18/08 intake en 1e echo VK, 08/09 2e echo - diaaan: 20/08 1ste afspraak VK - 1612: 22/08 1e echo en intake vk - panda86: 24/08 1e echo gyn - Pisam, 24/08 1e echo VK - AprilMommy, 25/8 Intake & 1ste echo - Lotje84: 25/08 1ste echo, 09/09 1e afspraak VK, week erna 2e echo. - Muzieknootje: 26/8 1e echo gyn - damen: 26/08 1ste afspraak VK - NonnieMa 26/08 intake en 1e echo VK - Nina, 27/08 1ste afspraak gyn - Toet, 27/08, 1e echo en intake - Femke, 01/09 1e echo, 11/09 intake VK - Debbske 01/09 intake vk en termijnecho - GYNN, 8/09 1ste afspraak gynaecoloog - Inne, 21/09 termijnecho - Inne, 24/09 2e afspraak VK - Christien1801, 27/9 intake & 1ste echo - Twigs 24-8 1e echo, 14-9 intake & 2e echo Totaal (20), BV= borstvoeding (10), FV voeding (5), NB= natuurlijke bevalling (11), KS= keizersnede (2) Aanpassen/bijwerken?: quote de laatste lijst en haal de 'quote-tekstjes' weg. Aanpassen en posten maar!
Gefeliciteerd Miss86 en Aprilmommy! !! Wat een geruststelling zo'n knipperend hartje op het scherm hè? !?!?! Pff ik leef mee met jullie fulltimers. .. Ik weet uit mijn vorige zwangerschap Hoe zwaar dat is, zeker als niemand nog er vanaf weet. Nu gelukkig maar 3 dgn per weer meer aan het werk, al valt het zorgen voor 2 dreumesen nu ook wel tegen, zeker als ze net als de afgelopen dagen last hebben van tandjes en hangerig zijn. balen van je schoonzus Laurabb. Maar goed, ze heeft het in elk geval aangeboden.. (al begrijp ik niet dat ze niet ff 2 mnd kan wachten, maar goed) ik ben de laatste dagen echt down, moe, prikkelbaar en emotioneel... ik weet dat het er bij hoort, maar handig is anders...
Heb net alles zittten bijlezen en ben het nu alweer vergeten! Wat erg! Yay! Voor de goede echo's! Hier nog steeds niet veel klachten behalve een ontzettend opgejaagd gevoel sinds een paar ochtenden. Meer mensen last van? Ga zo de VK even bellen of het niet mn bloeddruk kan zijn. Bij mn vorige zwangerschap laatste 6 weken volledige bedrust gehad hierdoor en met 37 weken ingeleid..
Gaaf! Promoveren lijkt mij ook nog wel een optie op de langere termijn. Ik zal er in de club nog even verder op ingaan. Logisch dat je de optie open wilt houden.
Misschien is het een optie om hier de normale, onherkenbare gesprekken te voeren en te verwijzen naar de club als je iets wil schrijven wat te persoonlijk is? Dan is het wel duidelijk wat waar staat.
Hoe kom je in de club? Mag ik ook lid worden? Of als het niet werkt is het ook nog een optie om een geheime Facebook aan te maken Die kan verder ook niemand zien.
Ik zou eigenlijk morgen al een afspraak hebben bij de VK maar omdat we eigenlijk langer op vakantie zouden zijn is die verplaats naar volgende week. Gezien we eerder terug zijn had ik de VK gemaild of ze toevallig nog een plekje vrij hadden deze week.... Ze zouden me bellen of mailen als er iets vrij komt... Ik blijf maar m'n mail refreshen haha
Hallo!!! Alles even bijgelezen, gefeliciteerd aprilmommy met je echo. Wat een opluchting die 2 kloppende hartjes!!! Dit hebben wij nooit mogen meemaken, ondanks dat dit mn 3e zwangerschap is. Het wordt nu stiekem aan wat echter maar blijf toch wel voorzichtig. Weet niet of dat weggaat. Ben zelf een dag vooruit gezet! Ik moet nu ook 5 mg foliumzuur gaan gebruiken dus daar ben ik gister mee begonnen nadat ik heerlijk uit eten ben geweest Veeel succes met de echo's de komende dagen, ik heb over 1,5 week mn 3e echo alweer. Ik kan mn buikje ook niet meer goed verbergen eigenlijk. Ben van mezelf vrij slank (57 kg) met een superplatte buik (sport ook veel). Vooral na een dienst werken of in de avond kan ik eigenlijk geen strak truitje aan. Maarja het groeit 😊 Liefs!!
Pffft, zo zenuwachtig de hele dag. Ik denk met het hele gedoe met die verzekering en de keuze wel/niet en waar de echo. En toen de mogelijkheid dat misschien vandaag de echo zou zijn... aargh. Ik voel me zo onrustig. Morgenvroeg bel ik om een afspraak te maken voor de echo en dan hoop ik dat dat gelijk maandagochtend kan. Anders ben ik maandag ook weer de hele dag niets waard.
Damen, vervelend dat je steeds moet blijven checken. Kun je niet even bellen? Ik geloof ik zou ook de hele tijd blijven kijken, haha. Miss, volgens mij is dat ook wel normaal. Ik las dat de darmen sowieso uitzetten tijdens die eerste weken. Ik moet ook 's avonds echt mijn knoop en rits open doen op de bank. Echt zo charmant... Ik heb geen Facebook overigens.