Ok dan weet ik dus echt niet hoe lang ik zwanger ben... Ik heb zondag getest en het streepje was er binnen 2 seconden en was even duidelijk als het controlestreepje. Ik denk dat ik dus vandaag precies 5 weken ben, maar misschien dus al wel langer?
verward, zenuwachtig, blij, moe, gefrustreerd ... hihi van alles door elkaar eigenlijk !!! rothumeur maar het dringt nog niet helemaal tot me door , de ma vorige maand heeft er flink ingehakt
@mamavanmenno: ik heb net je blog gelezen en ben er beetje stil van... Wat ongelooflijk onrechtvaardig dat dit zomaar kan gebeuren! Ik ga extra duimen voor een goede en mooie zwangerschap van je 3e kindje!!
Ook mooie testen zeg mamavanmenno ! Lijkt me ook wel spannend als je zoiets hebt meegemaakt. Dit was dus mijn test van zondag.
Poeh, had ik gister alle pagina's doorgelezen... ben het vandaag alweer vergeten... Leuk al die knaltesten die voorbij komen! Van het weekend even mn laatste kv er tegenaan gooien voor een knaltest, dan denk ik dat ik het pas echt geloof! Hoe voelt iedereen zich? Hier met vlagen misselijk ( maar dat is al sinds vorige week dinsdag..), gevoelige onderbuik en wat last van mn onderrug! Maar allemaal erg goed te doen!
Wat een mooie testen allemaal! Mamavanmenno: ben jij toevallig draagmama ook? Ik zag op een groep dat iemand een doek wilde vernoemen naar het overleden kindje van een andere draagmama en dat kindje droeg dezelfde naam. Kwaaljes vallen tot nu toe erg mee. Licht misselijk, wel veel buikpijn (alsof ik ongesteld moet worden). Hopelijk blijft het zo
ja klopt ik ben draagmama (droeg Berre* graag in doek, nu voor altijd in mijn hart) M (die de post deed) heeft trouwens in haar magazine een eerbetoon aan Berrekesterreke geschreven, mooi artikel geworden al zeg ik het zelf Ik hoop dat ik dit ukje ook ga kunnen dragen in mijn draagdoek, maar voor nu al met veel liefde in mijn hart!
Bah mamavanmenno.... wat verschrikkelijk!! Hopelijk gaat met deze baby alles goed! En wat leuk dat er draagmama's zijn hier!!! Ben zelf draagconsulent!
bedankt ! ik ben gebeten door het dragen dankzij vroedvrouw en vriendin/consulente hoop dat ik deze keer sneller ga kunnen starten, bij Berre was ik pas gestart na 2 maand ... nu ja afhankelijk van de last van de keizersnede start in onmiddellijk ... kan niet meer wachten om mijn mooie doekjes terug boven te halen
Ik heb een bondolino! Wil graag ook met een doek gaan dragen! Heerlijk, dat dragen. Ja knal test hé! Ik heb 22 augustus de 1e echo en intake vk
Jeetje Moedervanmenno, heb het ook gelezen wat heftig!! Hier afspraak VK op 26 augustus om 10:00 kan nu al niet wachten! Jullie ook zo moe?
Moe en misselijk... Ik heb op 17 augustus de eerste echo. Inmiddels durf ik nergens meer op te hopen...
Hoi! Ik heb vandaag positief getest, ongeveer op of net voor nod. Is de tweede ronde na stoppen met de minipil, dus erg vlot! Ik heb een dochtertje van 10 maanden die nu dus grote zus gaat worden Ik ben vermoedelijk uitgerekend op 6 april 2016, wil graag bv gaan geven. Oja, ben 35 jaar! En de eerste echo is 28 augustus. Spannend! Ik praat graag mee hier! Gefeliciteerd iedereen!