Als de echo van maandag goed is , dan vertel ik het onze ouders en opa en oma. En volgend weekend de vriendenkring.
Ik ken het inderdaad, die verhalen. Maar het gaat ook 1000 keer goed. Het leven gaat zoals het gaat. Zorgen dat je weet of je verzekering de kosten dekt en erop vertrouwen dat het goed gaat. Maar het is goed om erbij stil te staan. Die week is onze enige mogelijkheid om te gaan. Ik heb geen enkele andere week de optie om vrij te nemen en nog weg te gaan. Dus het is dan of niet. En kostenloos annuleren kan altijd met onze reisverzekering als je zwanger bent.
Net echo gehad, alles zag er goed uit! Zelf termijn van 8w4d berekend maar nu 8w5d gemeten. Helemaal prima dus over 2,5 week termijnecho!
Hoi iedereen! Al eventjes niet langsgeweest. Proficiat aan de vrouwen met de goede echo's. Ik zie al veel hartjes. Heel erg sneu voor de vlindertjes. Hier ook eerste echo achter de rug. Alles was goed, kloppend hartje en 1,28 cm. We zijn heel blij.
Hier ook een mooi kloppend hartje gezien. Nu ws 7 + 6 en 22/9 de termijnecho. Helaas wel weer preventief aan de bloedverdunners en een geplande keizersnede met 39 weken als we dat deze keer wel halen
Dames, gegeliciteerd! Wat fijn! Ninaatje, dat lijkt me wel opletten, zeker met een kleintje. I.v.m. blauwe plekken en sneetjes enzo bedoel ik dan. Balen... (maar goed, als dat alles is...)
Wat fijn al die kloppende hartjes!! Hoop echt dat ik snel minder misselijk ben, me nog geen dag goed gevoeld.. Klaag klaag klaag, sorry hoor meiden! Maar ik heb ff zon .... Momentje
Ja vooral de blauwe plekken waren vorige keer vervelend maar ach als dat het enige is dan komt het wel goed!
Ik ben bij mijn eerste met 33 weken gaan vliegen en 34,5 week terug. Had nauwelijks een buik en er is door KLM niet eens een zwangerschapsverklaring gevraagd. Bij mijn tweede ben ik van week 31 tot week 33 weg geweest. Is ook prima gegaan. Gewoon oppassen met gesneden fruit en rauwkost ivm met mogelijke voedselvergiftiging. Ik heb woensdag pas mijn echo. Ik zie dat ik nog niet in de lijst sta. Mijn mogelijke bevallingsdatum is 10 april 2016
Wij zijn ook op vakantie geweest, bij de 1e van 24_26 weken en bij de 2e van 28-30 weken. Bij de 2e ook nog een week weggeweest voo mijn werk bij 20 weken. Ging prima, maar ieder moet doen waar zij zich goed bijvoelt.
Ninaatje, gelukkig dan maar. @vakantie, ik denk dat je je bewust moet zijn van het risico en zorgen voor een goede reisverzekering... Vandaag een lange dag gehad. Keek er erg tegenop, maar het viel ontzettend mee. Het weekend lekker rustig, van het zonnetje genieten. Zondag weer over de 30 graden geloof ik, heerlijk.
Ik werd vanochtend gebeld dat heel dierbaar familielid onverwachts is overleden (56, hartstilstand in slaap). Morgen vlieg ik via vier vliegvelden terug. Gelukkig hoef ik de orkaan hier dan niet mee te maken (bijkomstigheid), maar ik ben wel heel erg verdrietig
Laura, gecondoleerd. Heel veel sterkte! En ik hoop dat de terugreis snel en zo prettig mogelijk gaat.
Gecondoleerd Laura! Ik ben een tijdje afwezig geweest... Druk, moe en heeeel misselijk! Heb wel een klein beetje mee kunnen lezen hoor! Zal wat meer van me laten horen! 😊