Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Gecondoleerd Laura! Vandaag 8 weken, woehoe!

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Nou, hier flink indoor verhuisd vandaag. De aanstaande babykamer is nu leeg, het laatste stukje verbouwing kan beginnen. Best wel een mijlpaal omdat die kamer geen babykamer meer zou worden en daardoor onze verbouwplanning aangepast werd.
    Zit nu in de schommelstoel wat in de bijna lege ruimte te kijken. Onwerkelijk.

3. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Heerlijk toch Lotje! Onze toekomstige babykamer staat nog vol met troep.. Ik durf het pas op te ruimen na m'n positieve echo woensdag.. Ik kan het niet meer afwachten .... Zo spannend

4. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Heel veel sterkte Laura!

5. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Girl, absoluut! Nou, het is bijna woensdag. Dus hopelijk kunnen jullie ook gauw aan de slag.
    Deze kamer stond sowieso nu op de planning. Maar het komt goed uit. In oktober/november zal ie als nieuw zijn. Elektra, isolatie en nieuw plafond, vloer, plinten en gestukte muren. Dan hebben we nog tijd genoeg voor de inrichting. Nu al zin in!

Hier iemand ervaring met de Bébécar Stylo?

Ik heb trouwens de hele dag een huid alsof ik net wakker ben. Helemaal glanzend. Beetje apart. Is dat ook van de zwangerschap?

6. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Ja bij ons moet er ook een hele hoop gebeuren... Alles wat jij nu opnoemt zo ongeveer :):) Als het eerst maar af is, dan ga ik elke dag in het kamertje zitten haha ... Bijna woensdag! De uren aftellen

7. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Leuk Lotje! Het word toch werkelijkheid! :)

Hier ook een kamertje verbouwen. Kamertje van mijn dreumes is nog niet eens helemaal klaar haha. Nou ja het red zich snel.

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog helemaal niet bezig met de babykamer, eerst een goede echo. Dan doen we nog niets, de baby slaapt sowieso het eerste half jaar in de wieg bij ons op de kamer.

9. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Wij ook niet hoor, eerst de 12 weken maar even aantikken!! Daar gaan we nu eerst voor:)

10. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    1612, wat leuk dat je nu de dreumeskamer kan klaarmaken! Het heeft nog genoeg tijd inderdaad.

Bij ons is het gewoon klusplanning. Kamer moet af, baby of geen baby. Dan is ons huis af. Maar het is een bijzonder idee dat over een half jaar (of 2 jaar of 4 jaar) ons kindje er mogelijk slaapt. Het is bizar dat de ruimte die zo lang een issue was nu leeg is. Het maakt het tastbaar.
    De meubeltjes kopen we via brocante winkels of liefhebbers, dus het zal wat tijd kosten om datgene te vinden wat we mooi vinden.
    Ik speur nu wel her en der al. Leuk om ideetjes op te doen.

11. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hier thuis na vlucht van 18 uur met drie keer overstappen. Erna bij familie geweest en heel veel samen gehuild (en mooie herinneringen opgehaald). Nu eindelijk slapen, denk dat ik al zeker 36 uur wakker ben (op kleine powernap in vliegtuig na...). Ik kom snel weer mee kletsen als ik me wat minder verdrietig voel.

Heb woensdag weer een echo, ben dan 9+5. Hoop wel dat alles dan goed is, want emotioneel zit ik aan m'n taks...

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte laurabb!

Hier hebben we een babykamer die klaar is, daar slaapt de jongste nu. We hebben het huis in de verkoop staan, omdat we graag groter willen wonen. Als het allemaal lukt maken we misschien een nieuwe babykamer, al vindt ik de huidige inrichting nog erg mooi. Als het niet lukt om het huis snel te verkopen dan slaapt de baby ws nog iets langer op onze kamer en dan gaan de meiden uiteindelijk bij elkaar op de kamer.

13. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd en sterkte Laura!! Ben je al weer veilig in het land?

14. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Zo, hier veelste druk weekend gehad. Ouders broers en familie het nieuws verteld. Leuk maar slopen! Ben kapot!!!! Na die storm van vannacht slecht geslapen! Zometeen maar onder de wol😀

Hoe gaat het met jullie?

15. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

Ik heb eigenlijk nog niet mee gekletst. Ik merk dat ik toch wat terughoudend ben om op een open forum te kletsen. Is er ook een gesloten groep?

16. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Laura: gecondoleerd en heel veel sterkte!

17. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Er is een besloten groep JoyB, weet alleen niet wie de beheerder is...

18. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Dat ben ik! Voeg je toe😀

Beginnen er al meiden een buikje te krijgen? Ik twijfel of ik t wil zien of dat ik het echt zie haha

19. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Thanks Damen!

En ja, hier al een klein buikje. Ik kan het al bijna niet meer ontkennen.
    Had ik bij de vorige zwangerschap ook. (Ik hoop alleen niet dat ik deze keer weer zoveel aankom)

20. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Vandaag heb ik me helaas ziek moeten melden, voel me zo ellendig beroert. Helaas weet mijn baas het nu dus ook. Hij heeft het geraden "je bent toch niet weer in verwachting he?" Uhh tja ontkennen vond ik geen goed idee... 2 andere collega's wisten het al, en waarschijnlijk vertel ik het deze week ook maar tegen de rest. (terwijl de rest van onze families het nog niet weet, behalve mijn ouders, broer en 1 tante.)

Deel Deze Pagina