Wat een geruststelling!! Blij?! Ik ben wat minder actief ivm studie. Wel alles prima. Eerste kleding gekregen, zit lekker. Voor nu vooral voor 's avonds. En fijn om al iets te hebben, eerste knopen gaan al niet meer dicht. Ook mijn borsten nemen nog toe in volheid. De honger is gelukkig minder. Over een week intake, ben heel benieuwd naar de vk in real life en wat ze allemaal gaat vertellen. Dan ook al gauw de 2e echo. Erg fijn. Het moment van vertellen komt aardig dichtbij... het maakt me nieuwsgierig en onrustig. Ook al zijn het alleen onze ouders in 1e instantie. Dames met echo, succes!
Wat fijn voor je Laura dat alles goed is!! Mooie echo hoor! Hoe ver ben je nu? Ben benieuwd of ik goed zit met mijn berekening...
@girl: 10 weken of 9 weken en 5 dgn. Verschilde beetje per meting. Echoscopiste dacht zelf 10 weken, ik denk het tweede (anders zou ik eisprong wel heel vroeg op dag 10 gehad hebben en die heb ik meestal rond dag 12, volgens temperatuurkaart was deze ook op dag 12)
Fijn van de goede echo Laurabb en goed nieuws dat nu het hoofdje wel in orde lijkt te zijn! Girl succes met je echo straks! Ik mag morgen mijn echo... best bang eigenlijk want ik voel nog steeds helemaal geen veranderingen, behalve een opgeblazen buik... Mijn vriend kan niet mee omdat hij belangrijke afspraken heeft op zijn werk. Ik hoop zo dat ons kleintje echt gezond in mijn buik rond fladdert!!! Pfff nog 1 nachtje wakker liggen...
Laura mooi je echo!! Super fijn. Girl ik ben ook benieuwd. Hoe is het gegaan? Ik heb de 15de pas weer echo maar 2 weekjes al duurt het aan de andere kant ook weer lang!
Jaaaa, bijna 9 weken zwanger en kloppend hartje gezien! Zoooo blij!! De volgende echo moet alleen inwendig.
Super fijn Laurabb! Het zal nog niet 100% zeker te zeggen zijn, maar het lijkt mij wel een geruststelling denk ik. Girl Jeej ook een goede echo! Fijn hoor! Ik heb maandagavond weer een echo.
Girl, wat fijn! Gefeliciteerd! Volgend inwendig ivm ligging baarmoeder? Maak je geen zorgen, je voelt er niet veel van, zo'n inwendige echo. Ik heb dat met volle eierstokken gehad, dat was gevoelig. Maar verder voelde ik niet echt iets.
Debbske, hoe was het? Ik heb vandaag erg last van mijn buik. Denk mijn darmen. Mijn moeder was vanochtend heel even bij ons. Ik had alles netjes in onze nieuwe buffetkast opgeborgen (geboorteboek, dagboek, etc). Maar ik had er niet aan gedacht dat mijn moeder die kast nog niet had gezien. En ze trekt echt elk laatje en kastdeurtje open. Manlief en ik keken elkaar al aan met grote ogen en een soort help-gevoel. Maar alleen dat ene kastdeurtje trekt ze dus niet open! Fieuw. Niet te filmen. Ik zeg ook: 'mam, kom lekker zitten, wil je thee?' Hahaha! Gelukkig wilde ze niet naar boven kijken naar alle veranderingen en klusgebeuren, daar staan de schommelstoel en mvm-flessen volledig in het zicht.
Yeah! Ons kindje doet het keurig zoals het hoort. Grootte klopt met termijn, hartje klopt en hij was lekker aan het trappelen... nu naar het intake gesprek bij vk
@Debbske, ah wat super! Gefeliciteerd! @Lotje, oef dat zal even spannend zijn geweest zeg! Leuk zo'n schommelstoel, wij twijfelen nog aan een schommelstoel of een "normale" stoel voor in de kinderkamer.
Fijn debbske!! Ik moest vanmorgen op controle bij de gyn. Shit bloeddruk te hoog. Ik was wel op de fiets naar het ziekenhuis en direct mn bloeddruk gemeten daarna dus ik moet nu dagelijks op mn werk even mn bloeddruk meten en over een weekje bellen als ie hoog blijft. Verder opnieuw een echo gehad (4e ), dit doen ze blijkbaar elke controle bij n tweeling omdat ze anders niet weten welke hartje ze horen met de doptone, ach ik vind t best. Ze waren allebei aan het trappelen met hun beentjes, doen het prima. Nu mijn bloeddruk nog 😰
Debbske wat fijn! Gefeliciteerd! Ik had met mijn moeder afgesproken, dus het was niet onverwacht. Rissie, ja super! Ik wilde heel graag dezelfde als dat we thuis hebben gehad. Zo'n sierlijke Thonet. Ik hoop dat mijn moeder nog het dikke ('voedings')kussen heeft dat ze er altijd in had liggen. Volgens mij heeft ze me ooit verteld dat ze dat heeft bewaard. Ik vond deze stoel voor een prikkie toevallig hier in de buurt. Volgens mij wisten die mensen niet hoeveel zo'n ding nog waard is.