Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoewel ik na alle ellende erg onzeker ben geworden. Dus ben nu wakker en dan ga ik alles na: ben ik nog misselijk, hoe voelen m'n borsten, hoe voelt m'n onderbuik...? Hoop zo dat we nu ook eens aan de beurt zijn voor een gezonde plakbaby

2. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde! Weet alleen niet meer hoe het zou moeten voelen... Buikkramp? Kan vanalles betekenen goed en niet goed enz...
    Heel iritant!

3. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Hoi!
    Ik mag me voorzichtig hier aanmelden.
    Debbske, 3e kindje, uitgerekend op 4 of 6 april denk ik, via mmm , ronde 1, cryo terugplaatsing
    Eerste bloedtest 194 hcg morgen tweede bloedtest om toename hcg te bepalen.
    Dan krijg ik daarna ook de uitgerekende datum te horen, als de waarden op een goede zwangerschap wijzen.

4. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe dames, van harte gefeliciteerd!

Heb nog steeds de VK niet gebeld....wil morgenochtend nog de laatste test doen (die heb ik toch nog liggen van kruidvat) en als die goed is (waarom niet maar goed, je twijfelt altijd...) dan ga ik morgen de VK bellen. Ik kan al op de site lezen dat ze bij de intake, tussen de 6 en 8 weken, altijd een echo maken dus dat zou zomaar al over zo'n 2 a 3 weekjes kunnen zijn :)

5. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Nieuwe damens Gefeliciteerd!!!!!
    Toet 85! lastig he, maken onszelf hartstikke gek!
    Ik zou gewoon bellen als ik jou was... of zelfs gewoon nu de test doen! nu maakt het niet meer uit of je hem smorgens of overdag doet:)

Over 2 weken al echo! oh dat zou fijn zijn of niet:)
    Ik heb hem waarschijnlijk pas bij 8,5.... hopelijk kunnen ze dan al hoop zien:)

6. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Welkom Bailey en Debbske! Gefeliciteerd!
    Laurabb natuurlijk is dit een plakkertje! Ik duim voor jullie!
    Damen ik krijg idd ook de 1e echo met 8,5 weken. Ze zei dat ze dan echt zeker weten iets moeten zien. Nou mijn geduld word wel aardig op de proef gesteld....

Vanochtend een cb test gedaan en die gaf 3+ aan. Verder aangemeld voor mvm.

7. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je gelijk hebt 1612. Vandaag is misselijkheid ineens weg. Begin me toch wel zorgen te maken...

8. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde laurabb. Gister vollop misselijk en vandaag niks aan de hand.. wat een onzekere weken he! Probeer erop te vertrouwen, je kindje voelt de stress ook... (aldus mijn superwijze collega)

9. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hier niet zo bemoedigend nieuws
    mijn hcg level is heel laag, nl 30 ... ben helemaal van slag :'(

10. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het zijn dat het nog superpril is? Over 2 dgn dan weer prikken of werkt dat zo niet? Ik ga voor je duimen dat er een goede uitleg voor is en dat over een paar dgn blijkt dat je hartstikke zwanger bent!

11. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    gyn raadt aan om dit weekend nog zw test te doen, zodat ik kan zien of het oploopt of niet ... bloedafname kan ten vroegste maandag (als ik mij kan vrijmaken dan...)

12. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, spannend dan zeg!!! Sterkte met deze spanning en ik ga voor je duimen!!

13. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Das niet heel hoog mamavanmenno200 maar kan het idd niet zijn dat je minder ver bent dan je denkt?
    Heb je een afspraak gemaakt voor een nieuwe test maandag, of ga je zelf testen? Ik duim voor je dat het gewoon wat laat op gang komt!!!

14. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ah mamavanmenno ik zal voor je duimen! Afwachten dus ook.

Bij mij is dat ook zo. Eergisteren de hele dag wat misselijk en constant boeren. Gister en vandaag helemaal niets meer. Ik probeer erop te vertrouwen dat het goed zit.

15. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Wat een mooie berichtjes en testen meiden! Gaat goed! @mamavanmenno; hopen dat het allemaal helemaal in orde is!!! Spannend!

Bij mij gaat het ook prima! Morgen doe ik een laatste testje en dan moet ik het gewoon gaan accepteren en af gaan wachten, zo spannend!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,9 KB
      Weergaven:
      4
  16. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Hoi! Is er nog een plekje voor een extra ziel (of 2)?
    Ik heb zondag op 9 dpo licht positief getest. Gisteren een cb met 2-3 weken uitslag. Ben helemaal nieuw in het zwanger zijn.
    Ik ben 32 jaar, 1e ronde, 1e kindje, 7 april uitgerekend. 25 augustus de 1e echo.

17. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Oops, ik ben 31 jaar. :D

18. diaaan

diaaan Actief lid

17 apr 2013
    140
    0
    0
    Ik wil me graag aanmelden voor de lijst :)

Ben 1 april uitgerekend...leuke datum...hoevaak gaan we nu horen 'ja grapje zeker'
    en het ons 2e kindje en ik ben 28 jaar...
    20 augustus hebben we de eerste afspraak bij de vk

Zal straks allee is even op mn gemak teruglezen...

19. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ik heb geprobeerd alles bij te lezen. Leuk die herkenning!
    Mammavanmenno, ik hoop dat het nog op gaat lopen!

Hoe werkt de lijst? Zelf toevoegen. Hoe kun je dat het beste doen?
    Ik wil bv gaan geven en indien mogelijk thuis een onderwaterbevalling. Zo rustig en natuurlijk mogelijk.
    Ook ben ik fan van de draagdoek, manlief ook, dus daar moeten we ons nog in gaan verdiepen.

20. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Ik wil me ook graag melden hier. Ik heb maandag positief getest, vandaag gaf digitale ook zwanger aan.

Ik ben 29 jaar, zwanger van ons 2e kindje ben rond 7 april uitgerekend. Ik moet onder behandeling bij de gyn, moet ik nog bellen voor een afspraak. Verder zal ik fv geven.

Deel Deze Pagina