Haha ninaatje80 herkenbaar! Goed trucje van moeder natuur he! Die lach helpt door alles eigenlijk. Al denk k ook gerust weleens noooooooo niet weer..En wat was het toch "makkelijk" die eerste zwangerschap. De eerste lijkt ook voor iedereen wel bijzonderder ofzo. Nu kent iedereen je al als zwanger en moeder. Maar die echo's blijven magisch! Ik heb dinsdag termijnecho en twee weken later de echo voor de combinatie test. Vorige keer niet gedaan en nu bewust wel voor gekozen.
Goedemorgen dames, Hier een beroerde nacht met een peuter met buikpijn. Nu is ze gelukkig weer lekker aan het spelen. Begonnen met dragen van positiebroeken, gewone broeken zitten te strak. Ik merk echt dat mijn buik alweer dikker wordt.
Hier ook weer even een berichtje van mij. Gebroken nachten vallen hier wel mee, alleen vanochtend had ik toch wel iets nieuws: Ik werd hardop huilend wakker vanwege een superfrustrerende situatie... die ik had gedroomd! Dat is me nog nooit overkomen! Morgenavond termijnecho en donderdag vertrekken wij heerlijk met zijn tweetjes naar Sicilië. Eerste kindje hier, dus nog even genieten van elkaar!
Hier alleen als ik heb gegeten een klein beetje een buikje, maar je ziet nog helemaal niks. Jullie allemaal al een buikje? Heb ook erge levendige dromen, zo raar!
Goed geslapen?? Lotje hoe gaat het met jou? Hier wel al echt een buik. Niet meer te verbergen. Ben blij dat we eerst nog op vakantie ga en dan mag iedereen het weten. Nu ook wel, ik ben ook alweer 12 weken. Maar nu is het nog lekker ons "geheimpje"
Nee nog geen buikje. Woensdag ben ik 10 week. Kan nog komen. Wel zitten bepaalde spijkerbroeken me niet meer zo lekker. Ik hoop op een mooi zwangerschapsbuikje.
Hier ook al een buik. Kan bepaalde skinny's niet meer aan... Maar goed, heb nog jurkjes zat gelukkig en de boyfriend jeans gaat voorlopig nog wel dicht
Wij gaan over 5 weekjes op vakantie naar Turkije maar denk dat ik echt even op stap moet voor wat zs kleding. Dan pas ik m'n jurkjes niet meer... 😐😐
Hier alleen een beetje een buik als ik net gegeten heb. Had al sowieso een klein papbuikje van mezelf dus zoveel verandering is er nog niet. Blijkbaar als je al zwanger bent geweest, je ook sneller toont bij een 2de, 3de,...
Hier ook buikje.. voornamelijk opgezette darmen! En oke.. een beetje pap van de vorige zwangerschap. Ik was nog niet helemaal in Shape je lichaam wordt gewoon niet meer wat het was super snel. Zwangerschap buikjes vind ik trouwens wel heeel mooi! Heeft iets liefs. Terwijl veel zwangere eigenlijk helemaal niet zo lief zijn tijdens de zwangerschap
Oh heerlijk, dat hebben wij vorig jaar rond deze tijd ook gedaan. Toen was ik zwanger van mijn zoontje. Nog even een laatste vakantie samen. Heerlijk relaxte vakantie gehad op Sicilië. Geniet ervan!
Hier ook echt al een buik. Ik was ook nog niet helemaal back in shape na de vorige keer dus het gaat extra snel nu. Maar ik heb ook wel echt last van mijn darmen dus dat werkt ook niet mee natuurlijk. Gelukkig weet iedereen het al en hoef ik geen smoesje meer te verzinnen voor mijn opgezette buik. Kon eigenlijk ook niet meer want veel mensen hadden al aan me gevraagd of ik soms weer zwanger was
Mijn buikje is ook al zichtbaar. Maar kan gelukkig mijn lage broeken nog goed aan. Op mijn werk al wel een grotere broek aan omdat de bovenste knoop niet meer dichtging . Sorry beetje stil van deze kant maar lees wel mee. Staan er nog echo's gepland? Ik heb donderdag de nekplooimeting.
spannend Miss! ik heb hem vrijdag. gelukkig wel lekker vroeg in de ochtend. hier valt de buik niet op, maar dat komt omdat ik van mezelf al een buikje heb. Alhoewel ik sommige broeken echt niet meer lekker vind zitten. vooral het knoopje wat dan niet lekker zit, maar daar heb ik dan een "mamabelt" voor zodat je die wat kan verstellen. Zo kan ik nog gewoon mijn eigen oude broeken aan zonder dat iemand iets ziet aangezien mijn blousejes eroverheen vallen.
Vandaag de termijnecho gehad! Leuke echo druk kindje! Super gaaf om weer te zien. Officiële uitgerekende datum is 7 april. op naar volgende week de nekplooi meting. @ NonnieMa fijne vakantie! Miss geeft niks! De ene keer kan ik meet schrijven dan de andere keer. Maakt niks uit. Lezen doe ik ook meestal wel even.
Grappig om die bewegende kindjes te zien hé! Apart dat iets wat nog maar zo pril is, al zoveel kan. Succes meiden met de nekplooimetingen! Gynn een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je huwelijk! Nou meiden wij gaan op vakantie dus tot over een dikke week!