Jaa inderdaad ziet het heel grappig uit. Zo jong maar toch al een echt mensje. Het schijnen nu wel echt gewoon reflex bewegingen te zijn dacht ik. Het bewuste bewegen en het pakken van de navelstreng enzo is pas veel later.
Sorry, even niets meer gepost en gereageerd. Heb vakantie maar ben daarnaast ook flink misselijk en moe en nergens zin in 😔 gisteravond termijnecho gehad en alles was goed! Ben vandaag 11 wkn en 2 dgn en blijf uitgerekend op 3 april 😊 a.s donderdag de combinatietest.... Succes meiden allemaal! X
Fijn al die goede echo's. Morgenavond ben ik eindelijk aan de beurt. Heb er zin in. Morgen ben in exact 10 week volgens mijn berekening uitgaand van de inseminatie 😀 Hebben jullie ook wel eens last van steekjes in onderbuik / blaas ? Vooral s avonds. Heb ook dagen dat ik niets verneem aan klachten 😶
Morgen eindelijk ons beurt Staycalm. Ik voel geen steekjes, wel al dagen minder misselijk maar nog steeds geen trek in eten. Wel zoete trek in snoep etc. Hebben jullie hartige trek of zoete?
Hi ladies, @buikje: hier ook, kan mijn gewone broeken niet meer aan. @lekkere trek: vooral zin in zoet, heb ik normaal eigenlijk niet, heb net spekjes van de meisjes op hier erg veel pijn in mijn bekken en schaambot, aanstaande vrijdag naar de bekkenfysio. Heb al eerder bekkenpijn gehad, dus dat het terugkomt is niet verrassend.
Net termijnecho gehad: alles helemaal goed! Wat leuk om echt beweging te zien en de armpjes en beentjes ook echt te herkennen. Ik ben alleen drie dagen teruggezet, uitgerekende datum 11 april in plaats van 8 april, ook prima! Nu gaan we met een gerust hard op vakantie overmorgen! Voor de meiden die nog mogen: veel plezier!
@femke kan ik me voorstellen dat je eerst je eigen huis wil verkopen. Leuk zo'n verassing bij het toetje. Fijn dat je toch thuis mag bevallen. @slapen, hier ook levendige dromen, vaak ook het idee dat ik niet geslapen heb daardoor. Ook ik word ik vaak wakker omdat ik naar de wc moet, juist net 1 a 2 uur voor de wekker gaat. Daarna weer slapen lukt vaak niet helaas. Hier ook 2e zwangerschap. Deze is tot nu toe totaal anders als de eerste. De kwaaltjes zijn voor anders en meer aanwezig. Op dagen dat zl niet helemaal zijn dag heeft op welke manier dan ook vind ik het wel eens wat zwaarder. Gelukkig doet hij nog een middag slaapje vind ik best wel een voordeel. @inwendige echo, hier ook steeds inwendig. Ben het wel gewend ook door de vorige zwangerschap en door de iui behandelingen en andere onderzoeken. @stay calm kan me voorstellen dat je een teek eng vind. Ik moet er ook niet aan denken. Heb je de ha nog gebeld? @1612 fijne vakantie, lekker genieten in spanje. S-ouders reageerden zoals verwacht koeltjes. Ook zei s-moeder dat vl eerst geen 2e wilde en ik wel. Tja beetje jammer zulke opmerkingen. Probeer er niet tevaak te komen. Het etentje was eerst wel gezellig maar op gegeven moment begon ze weer grrr. Toen ook snel naar huis gegaan, zl werd ook goed moe mooi excuus. @buik ja helaas wel aanwezig maar is geen baby buik. Denk dat ik daar nog wel erg lang op moet wachten. @eten nou hier weinig trek in dingen. Meeste dingen smaken me niet meer. Vorige zwangerschap juist heel veel lekkere trek in allerlei dingen. @echo las dat veel weer een goede echo hebben gehad, super. @hier vandaag ook weer controle gehad + termijn echo. Echo was goed verder en zagen een behoorlijk actief bewegende baby, en ben nu 2 dagen vooruit gezet, uitgerekende datum is 5 april. Is ook nog eens mijn vaders verjaardag. Nu weet ik dat ik niet mag door lopen tot de 40 weken. Zal een eind maart kindje gaan worden. Suiker is idd niet goed en moet direct starten met insuline, moet vrijdag weer bellen om te kijken hoe het gaat of ik ook nog kortwerkende insuline erbij moet gaan gebruiken. Had dit keer weer een andere gyn. Vorige zwangerschap haar ook paar keer gehad, heeft toen rond zelfde termijn uitwendig een echo gemaakt en had toen behoorlijk buikpijn doordat ze zo hard had gedrukt. Dit keer was hij inwendig zelfs toen deed ze me goed zeer. Hopelijk krijg ik vanaf nu weer de gyn die ik vorige zw ook steeds had. Hebben besloten nog voor de combinatietest te gaan. Het is en blijft een kansberekening, daarnaast word het ook niet vergoed waardoor ik het best wel prijzig vind. Als er echt iets mis is word dit ook wel gezien met de 20 weken echo. Hebben niet een verhoogde kans op een kindje met down ofzo. Over 3 week moeten we weer en en mogen we weer ff spieken.
Lotje, wat ben je stil. Is alles wel in orde? Fijne vakantie 1612 En fijn dat mensen goeie echo's hadden!
Panda86: ik heb huisarts gebeld. Aankomende drie maanden moet ik de plek in de gaten houden. Of er ook een kring verschijnd. Huisarts gaf aan dat de risico verkleint is doordat ik binnen 24 uur op de juiste manier de teek heB kunnen verwijderen.
Goed dat je erop tijd bij was. Afwachten nu. Het spuiten vind ik niet zo heftig. Ben ermee bekend sinds 2008. Ben heel veel afgevallen dat in 2012 ik alle medicatie mocht laten staan. Tijdens zwangerschap van zl ook gehad en na de bevalling weer geen medicatie. Het was te verwachten. Ben nu juist rustig omdat ik wist dat het niet goed was. Vanmorgen was al te zien dat het resultaat heeft. Het is voor een goed doel. Nu eerst met zl naar de ha.
He meiden, sorry ben niet echt erbij geweest de laatste dagen. Een heel dierbaar persoon onverwachts verloren en volledig de kluts kwijt geweest en druk bezig geweest met van alles regelen de afgelopen dagen. Er komt weer wat rust nu, maar merk dat ik een inhaalslag moet maken. Intake bij vk was daarentegen echt heel fijn. 2,5 uur zitten kletsen en het was super. Met een heel koffer met allerlei proefmonstertjes, tijdschriften en boekjes naar huis. Heel leuke verrassing, maar moet er nog even de tijd voor vinden. In elk geval sluit het gedachtengoed van de vk helemaal aan op het onze, dat voelt heel mooi. Gisteren naar een leuke positiewinkel gewandeld vanuit de uni. Is de enige hier in de wijde omtrek. Ben aardig geslaagf voor wat figure flattering spul. Kaartjes wel nog even eraan gelaten. Mijn broeken gaan 's avonds in de auto echt open en thuis zsm pyama aan. Dus ik ben bang dat ik niet lang meer in gewone kleding rond loop. Morgen termijnecho. Maar eerst de hele dag aan examenopdrachten werken op de uni. Dus wel een lange dag voor de boeg. Volgende week eerste toetsmomenten, dus ik moet de komende dagen proberen te focussen... Ik heb niet veel meer gelezen, ga het ook niet redden om bij te lezen. Heb ik belangrijke dingen gemist? Iedereen nog zwanger?
Ik ving iets op over gekke trek... ik heb echt zin in wit brood met pindakaas! Eet normaal nooit zoet beleg. En soms zin in heel vreemde dingen. Wakker worden en het eerst denken aan peppadews met roomkaas of dromen over stoofvlees... Over een week mijn ouders vertellen. Hebben totaal niets in de gaten. Ik denk dat ze zeker nu met alle verdriet echt heel blij zijn. Ze verwachten helemaal niets. Ik heb afgelopen zaterdag ook nog een heel fijn gesprek met ml en mams gehad, nog nooit in die setting samen uit geweest. Was een memorabele avond. Ik twijfel om een videootje aan te zetten om het op te nemen als we het vertellen...
Hier ook de termijnecho gehad.. Kindje is beweeglijk, hartje klopt en paar dagen vooruit gezet. Nu 11 weken, dus volgende week meteen combinatietest. 😊😊 Zooo blij 😍😍