Nee had al vroeg positieve test, en weet wanneer ik eisprong had (en achteraf zelf innesteling want had dan bloedverlies)
Mvm, ik heb je blog van en over Berre gelezen. Wat schrijf je er mooi over. Ik zie ook wel herkenning, m.n. het feit dat anderen het uit de weg gaan. Simpelweg de 'confrontatie' niet durven, willen of kunnen aangaan. Dat is verdrietig. Maar gelukkig zijn er die paar mensen die het wel doen. Hoe ontzettend waardevol! Hij heeft inderdaad zoveel oudere mensen dan hem een levensles meegegeven, krachtig en mooi is dat. Hij kijkt met jullie mee.
Bedankt! Berreke zorgt ervoor dat ik verder kan met mijn leven, door hem er nog deel te laten uit maken op 1 of andere manier...
Ow bah @mamavanmenno!!! Denk dat het streepje anders nu echt wel donkerder had moeten zijn Veel sterkte en hopelijk heb je dit snel achter de rug en lees ik snel weer goed nieuws!! X
@mamavanmenno... Oh nee wat verschrikkelijk Dan maar hopen dat t snel doorzet en over is inderdaad... Sterkte meid.. Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?
mamavanmenno, nee toch ..... Sterkte! Sorry dat ik de voorbije 2 dagen een beetje afwezig was. Kreeg hier ineens te maken met een hevige verkoudheid. Gelukkig nu al iets beter. Ik ga alles bijlezen en de lijst aanvullen! edit: UITGEREKEND OP: 1 APRIL (2) ° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal) ° diaaan, 28j, 2e kindje 2 APRIL (2) ° Miss86, 29j, 1e kindje ° Dalysa, 27j, 2e kindje 3 APRIL (2) ° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV 4 APRIL (2) ° Toet85, 29j, 2e kindje ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing 5 APRIL 6 APRIL (1) ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV 7 APRIL (5) ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS. ° Sjubidoe ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, TB (onderwater) ° panda86, 29j, 2e kindje, FV 8 APRIL 9 APRIL 10 APRIL 11 APRIL 12 APRIL 13 APRIL 14 APRIL 15 APRIL DATUMLOOS (3) ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal) ° 1612, 2e kindje, BV ° mammetje * 1ste afspraak VK/Gynaecoloog * - Miss86 : 1e echo 5-08 - 1612: 22/08 1e echo en intake vk - damen: 26/08 1ste afspraak VK - laurabb: 17/08 1ste echo - Bailey2005: 28/08 1ste echo - Lotje84: 25/08 ste echo - diaaan: 20/08 1ste afspraak VK Totaal (16) MMM (1), BV= borstvoeding (7), FV voeding (1), NV= natuurlijke bevalling (4), KS= keizersnede (1)
Net de VK gebeld, heb donderdag 27-8 mijn eerste echo en intake. Het is mijn werkdag dus heb meteen geregeld dat ik die dag thuis kan werken met een smoesje. Heb BV bij de eerste geprobeerd en dat heeft echt mijn kraamweek 'verpest' (kind hapte niet goed aan dus met een spuitje eten gegeven en daarnaast nog kolven, pffff) waardoor ik nu bewust voor FV ga kiezen. Ik weet dat BV beter is, stond er toendertijd ook helemaal achter maar een relaxte mama is ook belangrijk en ik was toen juist 1 brok stress. Vorige keer natuurlijk bevallen, wel met ruggenprik ivm weeeenstorm dus ga nu weer voor een natuurlijke bevalling, wel in het ziekenhuis en waarschijnlijk met pijnbestrijding. Hier verder rustig, lichte ongesteldheidskrampen maar die heb ik al ruim een week en zie ik als zwangerschapskwaaltje, soms misselijk, soms niet, was meer plassen en wat meer moodswings wel. Eén collega zei gisteren al, 'wat is er met jou aan de hand, normaal hoor ik je nooit zo vaak' want ik zat nogal te klagen over een paar collega's. Oeps! Had gister avond nog een testje gedaan trouwens, was nog mooi opgelopen tov zondag. Zal hem zo even met mijn mobiel plaatsen. Fijn, zonnig, weekend allemaal!
Wat jammer mamavanmenno200. .. ik zie idd niet echt iets meer op deze test. Ik hoop voor je dat het allemaal snel voorbij is, zodat je vooruit kan gaan kijken. Voor de nieuwe dames! Welkom en gefeliciteerd!!!
GYNN ik ben vergeten te melden dat ik bv wil gaan geven. Heb ik met de tweeling ook gedaan, tot bijna een half jaar, dus ik hoop dat het met deze 3e spruit ook gaat lukken.
Heel veel sterkte mammavanmenno2000! @1612 je naam kwam me bekend voor dus ik ging even in het forum kijken toen ik zwanger was van de eerste...en daar was jij ook! Toevallig en nu beide voor een tweede!
mvM, ik wens je vlug weer een goede test en blijvende zwangerschap toe! Wat een mooie, sterke vrouw ben je toch. Toet, ziet er netjes uit. Ik ga morgen weer testen en ik hoop dat ie dan weer iets donkerder is. Mijn test van gisteren en 3 dagen geleden waren ongeveer even donker (net iets lichter dan de controlestreep). Is dat normaal? (kan ook misschien te maken hebben met een andere verpakking testen of de geconcentreerdheid van de urine?) Gynn, bedankt voor de lijst! Mag ik vragen waar TB voor staat? Hebben jullie veel kwaaltjes? Ik vind deze uitgerekende datum wel spannend. In 2 weken tijd zijn in ons gezin 4 verjaardagen (en in onze directe familie nog 3 verjaardagen), waaronder de mijne (ook nog het dichtst bij de uitgerekende datum). Mocht deze zwangerschap doorgaan, wordt het rond die tijd dus spannend of ons kindje zijn/haar eigen dag krijgt. Mijn oma en ik waren op dezelfde dag jarig, dus het zou wel heel bijzonder zijn als ons kleintje ook deze dag uitkiest. Al gun ik mezelf en het kleintje wel allebei een eigen dag.
Hey dames, Heel voorzichtig wil ik me melden. Zit nog een dag voor nod, maar vanmorgen onderstaande test (vanaf 10dpo positief getest). Wil morgenvroeg nog testen met de CB-indicator, dan moet ik het maar gaan geloven. Test lijkt me donker zat. Mijn naam is Pisam dus. Ik ben 27 en ben in verwachting van ons tweede kindje. Had ik nog gedacht er bij een tweede wat nuchterder in te staan, niets is minder waar. Volgens mijn berekening zal ik op 10 april uitgerekend zijn. Een banner aanmaken wacht ik mee tot morgen, na een hopelijk positieve CB-test. Spannend allemaal. Voor alle mede-zwangeren: gefeliciteerd! Hopen op voorspoedige zwangerschappen!
Hier zal een tweede, net als de eerste toendertijd, flesvoeding krijgen. Ik hoop weer op de natuurlijke manier te bevallen. Niet dat ik dat in the heat of the moment zo fijn vond, maar vond het ontzettend bijzonder om mee te maken.
Hartstikke zwanger hoor, gefeliciteerd!!! Het blijft spannend natuurlijk maar voor nu ben je echt zwanger
Pisam! Gefeliciteerd hartstikke positief!!!! Ik heb net ook nog maar eens getest.. Wat blijven we onzeker...