Heey dames het is hier aardig rustig op moment. Zie dat een aantal op moment ook niet heel actief zijn. Hoop dat alles wel goed is. @suusd haha een super bevalling. Nou die zie ik voor me zonder pijn haha maar dat hoort niet bij een bevalling. Ik hoop dat het net zo is als bij me zoontje daar teken ik voor. Ik zal ingeleid worden dus denk wel anders dan een natuurlijke bevalling. @rissie zo begon het bij mijn zoontje ook. Word steeds duidelijker en dan weet je het zeker. Vervelend van de afscheiding, gelukkig heeft het niks te betekenen. Zijn nog best veel die het geslacht willen weten maar nog ff geduld moeten hebben. Ik kon niet wachten en ben blij dat we het al weten. Als twijfel ik soms wel of het klopt, wacht daarom voor het 100% tot de 20 weken echo. @zwangerschapscursus ben ik niet van plan te gaan doen. Ik zie er niet heel erg het nut van in. Heb ik bij zl ook niet gedaan, daarnaast vind ik de het nog best prijzig. Wel hebben ze hier iets bij de fysio wat me iets leek maar daar zijn ze tijdelijk mee gestopt vanwege te weinig aanmeldingen. @zwangerschapsverlof, hier nvt want ik werk niet (helaas). Als ik zou werken zou ik wel graag 6 weken van te voren willen, maar ik word ingeleid rond de 38 weken dus weet niet of het dan wel mogelijk zou zijn. @shoppen, hier via mp een pakketje gekocht en een boxkleed (meisje gericht). Ook hebben we al een shirtje gekocht met klein zusje en vandaag nog een leuk pakje in de uitverkoop. Ook hebben we al een nieuwe flessenset in huis. Verder komen de dingen wel langzaam steeds beetje bij beetje, de grote dingen hebben we al. Babykamer hebben wij nog niks aan gedaan. Ik hoop stiekum dat we nog kunnen verhuizen voor de kleine komt, al word die hoop wel steeds minder. Wil daarom zo lang mogelijk wachten met alles klaarmaken, straks moet het dubbel. Weet ook nog niet precies hoe ik het wil, nogal inspiratieloos haha. Herken het wel hoor pisam, bij zl waren we met veel dingen al bezig en babykamer was al goed optijd in gericht. @hier ik ben zondag behoorlijk ziek geworden. Ik was misselijk en voor ik het wist kwam alles eruit. Ben op bed gegaan maar daar ging het later nog verder, kon geen eens water binnen houden. Daarnaast ook nog eens in de diareee. Zondag op maandagnacht is de dokterdienst nog geweest en die vonden ook eiwitten in me urine, dit vertrouwden ze niet dus hebben ziekenhuis gebeld. Had voor dinsdag al een controle afspraak en vonden het niet noodzaak dat ik gelijk langs kwam. Maandag voelde ik me nog heel slecht en zag mezelf niet in het ziekenhuis komen, toch moest ik echt komen. Gelukkig kon me moeder mee. Mijn suikers vlogen ook nog eens alle kanten op. Gyn vond het toch nodig dat ik moest blijven en verdere onderzoeken te doen en een infuus. Gelukkig na onderzoek was alles goed en was een infuus niet nodig. Heb wel iets gekregen tegen de misselijkheid. Als ik wilde mocht ik gelukkig einde van de middag naar huis. Heb waarschijnlijk een zware buikgriep of een voedselvergiftiging gehad. Met de baby was alles wel goed, liep wel aantal dagen achter op termijn maar dat was acceptabel. Moet wel komende dinsdag weer komen op controle. Pff ik heb me de afgelopen 17 jaar niet zo ziek gevoeld. Hopelijk blijft ons huisje nu bespaard hebben het allemaal wel gehad nu.
Hier snelle zwaai vanaf vliegveld, leuk al die geslachtsbepalingen! Wij hebben fijne vakantie gehad, al vond ik het soms ook zorgelijk om in ontwikkelingsland zwanger te zijn - zeker toen ik een kleine buikgriep kreeg. Maar goed, de kleine schopt nog volop en we vliegen zo terug. Zal later op iedereen reageren
Alles gaat goed hoor. 😉 Sinds gister last van harde buik en buikpijn. Op dit moment ff rustig aan doen. Begin nu echt te merken dat ee simpele klus zoals bed verschonen veel energie van me vraagt. 😯
Pisam hier heb ik dat gevoel ook heel sterk! Toen had ik met 14 weken het kamertje al in huis... Nu denk ik ach nog dik 20 weken, komt allemaal wel. Jeetje panda wel schrikken zeg! Hoe voel je je nu? Heerlijke vakantie gehad Laura??
@1612 ja heel fijn! bijzonder om samen zo'n reis te mogen maken en ik hield gelukkig alles goed vol. man is ongelofelijk lief geweest (koffer dragen, helpen met uitstappen bus, samen midddagdutjes doen, etc.). Man is zowaar ook hormonaal van zwangerschap, zo lijkt het. Is heel snel emotioneel (op een lieve manier hoor) en is ook erg betrokken. Als de kleine schopt en hij legt z'n hoofd op mijn buik dan kan hij 'm al horen. En hij kletst er nu elke avond en ochtend even tegenaan.
Heey meiden, Wij krijgen een meisje! 😍💗💗 De hele week in spanning gezeten, vriendin een taart gemaakt en vandaag was dan de dag 😊😊 Super blij
Zo, even bijgelegen . Net even naar hartjesspreekuur van VK geweest en hartje gehoord. Was nog niet eerder gegaan, maar zo na de vakantie wilde ik toch wel weer luisteren. Blijft bijzonder. Wel schrikken Pisam, hoe is het nu? Ik heb op vakantie milde buikgriep gehad en maakte me ook steeds zorgen of die kleine in m'n buik wel genoeg kreeg. Maar bij mij was het gelukkig lang niet zo erg als bij jou. Fijn dat je ook weer beter bent Femke! En leuk dat we allebei een jongetje krijgen anonima! Qua cursussen: ik begin morgen met zwangerschapsyoga bij m'n oude yogadocente. Bij haar vrij lang op hoog niveau lessen gevolgd, tot mijn andere liefde paardrijden te veel tijd en geld ging kosten - en ik het niet meer allebei kon doen. Ze geeft een soort zwangerschapsyoga voor gevorderden, dus dan blijf ik iig actief. Verder probeer ik 2-3 keer in de week een uur te wandelen, zeker nu ik niet meer op het paard zit. Ik had nog wel even door willen rijden, maar ben twee weken terug gestopt. Ken toch net te veel verhalen over bekkeninstabiliteit en ik kreeg steeds vaker zelf bekkenpijn na het rijden, strompelen door stal vond ik toch een teken dat het tijd werd om te stoppen. Vriendin rijdt mijn paard nu, bij haar zwangerschap heb ik ook maandenlang haar paard gereden
26 MAART (1) ° 1612, 30 jaar, 2e kindje (Verrassing) 1 APRIL (3) ° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal) (jongen) ° diaaan, 28j, 2e kindje 2 APRIL (3) ° Miss86, 29j, 1e kindje (tweeling) ° Marjo11, 30j, 1e kindje, zwanger via mesa-icsi, BV, NB ° Rissie84, 30j, 1e kindje 3 APRIL (2) ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV (jongen) ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing, BV, NB (meisje) 4 APRIL (1) ° Toet85, 29j, 2e kindje, NB, FV 5 APRIL (3) ° Nina, 34 jaar, 2e kindje, KS, FV ° Joyb, 31j, 2e kindje, NB ° panda86, 29j, 2e kindje, FV,NB inleiding (meisje) 6 APRIL (2) ° Aprilmommy,?, 1e kindje ° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB 7 APRIL (3) ° Sjubidoe ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, NB (onderwater) 8 APRIL (2) ° Chicabelgica, 31 jaar, 2e kindje, KS, FV (meisje) ° Pisam, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NB, FV 9 APRIL (3) ° Femke, 35 jaar, 3e kindje, NTB, BV ° Wevin, 28j, 2e kindje ° Girl123, 26j, 1e kindje, 3e ronde (meisje) 10 APRIL (1) ° Christien1801, 26j, 1e kindje, 1e ronde, bevalling in zkh, als lukt BV 11 APRIL (1) ° NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NB, BV 12 APRIL (1) ° 2moekes, 29j, 1e kindje, 3e ronde, NB 13 APRIL (2) ° StayCalm, 27 jaar, 1e kindje , 5e IUI ° JvM2014, 30 jaar, 2e & 3e kindje (meisje & jongen) 14 APRIL (1) ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal), BV (meisje) 15 APRIL (2) ° Muzieknoot, 28 jaar,1e kindje, ? Ronde, BV ° anoniem 2014, 24j, 1e kindje, 16e ronde, NB DATUMLOOS (1) ° mammetje Vlindertjes: ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS. ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV ° dalysa, 27j, 2e kindje ° twigs, 39 jaar, 5e ronde, 1e kindje, BV, NB AFSPRAKEN 5 november: 1612, 20 weken echo 9 november: 1612, controle 12 november: Anonima257, 20 weken echo 12 november: Nina, 20 weken echo 14 november: panda86, 20 weken echo 16 november: Pisam, controle VK en 20 weken echo 16 november: GYNN, 20wk echo + geslachtsbepaling 19 november Debbske uitgebreide 20 wk echo Totaal zwangeren: 32 Meisje: 6 / Jongen: 3 / Verrassing: 1
Ziezo, de lijst is aangevuld. Tot nu toe zijn de meisjes in de meerderheid. Nog 2 weken en dan weten wij het hier ook. Zo spannend! Wie van jullie kan zijn/haar baby al voelen? Ik begin stilletjesaan zo af en toe rare dingen te voelen zoals een ballonnetje dat ploft of kleine golfjes percies. Dacht eerst dat het gewoon mijn darmen waren maar mijn ma zei dat het toch de baby al kon zijn!
Dank, fijn! Het zijn idd kleine plopjes/tikjes/pok-gevoelens in de buik. Ik voel ze al 2,5 week en heb eenmaal echt een flinke karatetrap gekregen . Als man met hoofd op m'n buik ligt, dan hoort hij ze ook.
Goedemorgen dames, @laura: fin dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad! Wat weten al veel van jullie het geslacht! Wij nog 2 weken bij de 20 weken echo. @baby voelen: ik voel de baby nu ook 3 weken ongeveer, nog niet elke dag. Gisteren voor het eerst ook overdag. Deze beeb voel ik later dan de andere kinderen. Misschien dat de placenta aan de voorkant ligt?
Ik denk ook dat ik de kleine meid begin te voelen. Het begon zaterdagochtend met kriebels echt alsof er een veertje langs m'n buik gaat. Nu soms plopjes, duwtjes, kriebels... Durf er nog niet te hard vanuit te gaan dat ze het is hihi... "Zullen m'n darmen wel zijn" m'n buik lijkt vanaf nu met de dag te groeien.... Zwangerschapsbroeken zijn aan en deze week komt er nog wat binnen van de H&M. Ze hebben onlangs wat nieuwe dingen erop gezet, best leuk!!!
Hoe gaat het nu Panda? (was panda met de buikgriep laurabb, ik gelukkig niet ) Fijn dat de vakantie geslaagd was laura! Hier ook een voelbare baby. Voelde het van de eerste rond de 16 weken en vriend aan de buitenkant met 20 weken. Blijft bijzonder. Leuk, een meid Girl! Hoe gaat het met jou, lotje? Ik zal de lijst even aanpassen en onze verrassing erbij zetten.
26 MAART (1) ° 1612, 30 jaar, 2e kindje (Verrassing) 1 APRIL (3) ° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal) (jongen) ° diaaan, 28j, 2e kindje 2 APRIL (3) ° Miss86, 29j, 1e kindje (tweeling) ° Marjo11, 30j, 1e kindje, zwanger via mesa-icsi, BV, NB ° Rissie84, 30j, 1e kindje 3 APRIL (2) ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV (jongen) ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing, BV, NB (meisje) 4 APRIL (1) ° Toet85, 29j, 2e kindje, NB, FV 5 APRIL (3) ° Nina, 34 jaar, 2e kindje, KS, FV ° Joyb, 31j, 2e kindje, NB ° panda86, 29j, 2e kindje, FV,NB inleiding (meisje) 6 APRIL (2) ° Aprilmommy,?, 1e kindje ° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB ° Girl123, 26j, 1e kindje, 3e ronde (meisje) 7 APRIL (3) ° Sjubidoe ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, NB (onderwater) 8 APRIL (2) ° Chicabelgica, 31 jaar, 2e kindje, KS, FV (meisje) ° Pisam, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NB, FV (Verrassing) 9 APRIL (3) ° Femke, 35 jaar, 3e kindje, NTB, BV ° Wevin, 28j, 2e kindje 10 APRIL (1) ° Christien1801, 26j, 1e kindje, 1e ronde, bevalling in zkh, als lukt BV 11 APRIL (1) ° NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NB, BV 12 APRIL (1) ° 2moekes, 29j, 1e kindje, 3e ronde, NB 13 APRIL (2) ° StayCalm, 27 jaar, 1e kindje , 5e IUI ° JvM2014, 30 jaar, 2e & 3e kindje (meisje & jongen) 14 APRIL (1) ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal), BV (meisje) 15 APRIL (2) ° Muzieknoot, 28 jaar,1e kindje, ? Ronde, BV ° anoniem 2014, 24j, 1e kindje, 16e ronde, NB DATUMLOOS (1) ° mammetje Vlindertjes: ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS. ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV ° dalysa, 27j, 2e kindje ° twigs, 39 jaar, 5e ronde, 1e kindje, BV, NB AFSPRAKEN 5 november: 1612, 20 weken echo 9 november: 1612, controle 12 november: Anonima257, 20 weken echo 12 november: Nina, 20 weken echo 14 november: panda86, 20 weken echo 16 november: Pisam, controle VK en 20 weken echo 16 november: GYNN, 20wk echo + geslachtsbepaling 19 november Debbske uitgebreide 20 wk echo Totaal zwangeren: 32 Meisje: 6 / Jongen: 3 / Verrassing: 2
Blijft jullie verrassing ook een verrassing 1612? Sowieso wel benieuwd of er meer zijn die het geslacht voor de bevalling niet willen weten?
Wij willen het wel weten, maar we houden het verder stil. Of althans dat gaan we proberen... Hier ook een voelbare baby sinds afgelopen donderdag ongeveer. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Laura! En wat apart dat je man ook last van hormonen heeft haha.
Ik voel nog helemaal niets helaas. Nog even een of twee weekjes wachten denk ik... 😊 Gaat het goed met jullie allemaal en hebben jullie ook zon last van bandenpijn? 😖
Leuk al die bewegende kleintjes! Voelt zo bijzonder! 😍 Ik voel hem ongeveer sinds 2 weken geleden, dat gevoel wordt sterker en is vaker aanwezig dan toen. Bandenpijn af en toe last van, ik heb meer last van m'n onderrug en helaas nog steeds af en toe misselijk! Gelukkig hoef ik niet meer over te geven. Hoe is het verder bij jullie met de kwaaltjes? Fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad Laura!!