Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames

Ff een tijdje niks laten horen, werd best onzeker van sommige verhalen na bijv de nekplooimeting enzo dus even wat afstand genomen. Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie en de baby's!!!

Ik heb vandaag 20 weken echo gehad, jeee ik vond het weer zo spannend!!! Maar ze zijn allebei helemaal goedgekeurd en we krijgen een meisje en een jongen 😊
    Uitgerekende datum is 31 maart.

Babykamer is inmiddels besteld en er ligt n nieuwe vloer boven.. oooh ik heb zo zin in als ze er zijn 😍😍..

Ik ga proberen weer iets actiever mee te schrijven

succes alllen met de 20 wk echo

2. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Fijn missie!!!

Hebben jullie allemaal al namen? Wij zijn er al over uit! Waren we al voordat we überhaupt zwanger waren.. Voor een meisje dan, een jongen weten we nog steeds niet maar lijkt ook niet nodig te zijn😀.
    We noemen d'r nu nog: die kleine, hebben we ook geen kans om ons te verspreken😀

3. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Een meisje damen? Super leuk! 💗 En miss zooo leuk!! Meisje en jongen !! Echt geweldig :)

18 november de 20 weken echo en daar ben ik best zenuwachtig voor 😁

4. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk Miss! Zeker met zo'n voorgeschiedenis heb je wel een dubbel cadeautje verdiend :D

Damen, wij zijn er ook al uit. Maar we zeggen tegen onze omgeving dat we het nog niet weten, want die zijn al zo aan het vissen...! Ze mogen het geslacht weten en meer niet, eigenlijk zou ik het net als 1612 geheim willen houden, maar dat heeft de man dan weer liever niet.

Wij hebben dinsdag a.s. 20wkn-echo. Ik heb nog enorme jetlag van vakantie waar ik maar niet vanaf kom. En het helpt ook niet dat de kleine gaat bewegen wanneer ik in bed lig. Ik blijf me er maar vol ongeloof over verbazen (ipv te gaan slapen): hij zit er ècht.

Merk wel dat ik het emotioneel steeds zwaarder vind worden, zó bang dat het alsnog misgaat. Vanmiddag had mijn moeder een pakje gekocht, ik blijf het moeilijk vinden - alsof ik het dan over mezelf afroep. Daarom ook nog totaal niet met babykamer bezig geweest, maar na 20wkn echo moeten we er misschien toch eens aan..

5. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Miss wat leuk een jongetje en een meisje! Super dat de 20 weken echo goed was!

Damen wij hebben sinds dreumes een paar maanden was al een meisjesnaam, maar een jongetjesnaam wil maar niet lukken.

Mijn enige kwaal op dit moment is obstipatie, echt niet fij.. Probeer van alles,maar niets lijkt te helpen.

Morgen heb ik de 20 weken echo, ben gewoon zenuwachtig niet normaal...

6. Pisam

Pisam Niet meer actief

Wat leuk miss, gefeliciteerd!

Hopelijk kun je snel wat meer genieten laura.

Succes morgen 1612!

Hier wel een jongensnaam, meisjesnaam echt geen idee....

7. GYNN

GYNN Actief lid

22 feb 2015
    386
    481
    63
    Vrouw
    België
    26 MAART (1)
    ° 1612, 30 jaar, 2e kindje (Verrassing)

31 MAART (1)
    ° Miss86, 29j, 1e kindje (tweeling) (jongen & meisje)

1 APRIL (3)
    ° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal) (jongen)
    ° diaaan, 28j, 2e kindje

2 APRIL (3)
    ° Marjo11, 30j, 1e kindje, zwanger via mesa-icsi, BV, NB
    ° Rissie84, 30j, 1e kindje

3 APRIL (2)
    ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV (jongen)
    ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing, BV, NB (meisje)

4 APRIL (1)
    ° Toet85, 29j, 2e kindje, NB, FV

5 APRIL (3)
    ° Nina, 34 jaar, 2e kindje, KS, FV
    ° Joyb, 31j, 2e kindje, NB
    ° panda86, 29j, 2e kindje, FV,NB inleiding (meisje)

6 APRIL (2)
    ° Aprilmommy,?, 1e kindje
    ° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB
    ° Girl123, 26j, 1e kindje, 3e ronde (meisje)

7 APRIL (3)
    ° Sjubidoe
    ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB
    ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, NB (onderwater)

8 APRIL (2)
    ° Chicabelgica, 31 jaar, 2e kindje, KS, FV (meisje)
    ° Pisam, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NB, FV (Verrassing)

9 APRIL (3)
    ° Femke, 35 jaar, 3e kindje, NTB, BV
    ° Wevin, 28j, 2e kindje

10 APRIL (1)
    ° Christien1801, 26j, 1e kindje, 1e ronde, bevalling in zkh, als lukt BV

11 APRIL (1)
    ° NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NB, BV

12 APRIL (1)
    ° 2moekes, 29j, 1e kindje, 3e ronde, NB

13 APRIL (2)
    ° StayCalm, 27 jaar, 1e kindje , 5e IUI
    ° JvM2014, 30 jaar, 2e & 3e kindje (meisje & jongen)

14 APRIL (1)
    ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal), BV (meisje)

15 APRIL (2)
    ° Muzieknoot, 28 jaar,1e kindje, ? Ronde, BV
    ° anoniem 2014, 24j, 1e kindje, 16e ronde, NB

DATUMLOOS (1)
    ° mammetje

Vlindertjes:
    ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS.
    ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV
    ° dalysa, 27j, 2e kindje
    ° twigs, 39 jaar, 5e ronde, 1e kindje, BV, NB

AFSPRAKEN
    5 november: 1612, 20 weken echo
    9 november: 1612, controle
    12 november: Anonima257, 20 weken echo
    12 november: Nina, 20 weken echo
    14 november: panda86, 20 weken echo
    16 november: Pisam, controle VK en 20 weken echo
    16 november: GYNN, 20wk echo + geslachtsbepaling
    19 november Debbske uitgebreide 20 wk echo

Totaal zwangeren: 32
    Meisje: 7 / Jongen: 4 / Verrassing: 2

8. GYNN

GYNN Actief lid

22 feb 2015
    386
    481
    63
    Vrouw
    België
    Zo, ik heb 31 maart er tussen gezet en de geslachten toegevoegd. Wat leuk miss! Van elk eentje! :D

Hier hadden we al een naam voor ieder geslacht sinds ik 7 weken was. Nu alleen nog maar wachten op die langverwachte 20 weken echo!! Kijken er allebei zo hard naar uit. het is dan 8,5 weken geleden sinds we onze kleine spruit gezien hebben! :$

9. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Slapen jullie ook slecht ? Ik voel me erg moe maar wordt altijd midden in de nacht wakker en vroeg op de ochtend. Niet dat ik naar wc moet ofzo, maar gewoon ff wakker. Voel me nooit goed uitgeslapen , Julie wel ?
    Of is dit een voorbode van slapeloze nachten 😂

28 nov heb ik mijn 20 weken echo. Geslacht blijft voor ons een verassing. Namen voor zowel jonge als een meisje zijn we over uit 😊

Liefs staycalm.

10. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Ik lig elke nacht zo diep te slapen nog, maar merk wel dat ik het steeds moeilijker vind om een goede houding te vinden. Ga denk ik over een paar weken zon kussen bestellen ... 😊💤💤

11. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Ff een ego up date berichtje. Heb wel mee gelezen maar geen energie om te reageren.

Helaas gaat het hier nog niet beter, dacht mijn portie wel gehad te hebben. De diarree en overgeven enzo juist weer wel. Van weekend zwaar verkouden geworden. Gister toch maar bij de ha geweest en heb bronchitis. Heb nu een ab kuur gekregen. Verneem nog niet veel verbetering helaas dus hoop dat het snel komt. Moest gister naar de wc maar het zat vast ik verging van de pijn. Heb een uur zitten gillen van de pijn. Me moeder gebeld en die kwam hier. Mijn energie is helemaal weg door alles en mijn spieren zijn ook kapot. Willen volgende week graag midweekje weg dus hoop snel beter te zijn. Momenteel niet echt met de zwangerschap bezig door al het ziek zijn.

12. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Het zit je ook niet mee Panda, klinkt heel naar allemaal! Hoop idd dat je gauw weer op de been bent, en dan zou ik in midweekje alsnog lekker plat gaan en bijkomen...

13. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Panda beterschap! Hopelijk kunnen jullie wel lekker een midweekje weg.

Wachten op de 20 weken echo duurt lang hé!

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit met het kindje! Niet heel groot, maar ja ml en ik zijn ook redelijk klein haha. Dus super blij! Wel moet ik met 30 weken weer een echo, want de placenta ligt te dicht bij de uitgang. Hij verwachtte dat de placenta nog wel mee omhoog ging met de groei van de baarmoeder. Maar toch voor de zekerheid even kijken. :)

14. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Wat fijn al die positieve berichten over de 20 wk echo zeg! En wat leuk, 2 tweelingen, 2x jongen en meisje 😃 Heb ik ook dus vind ik extra leuk, sorry daarvoor...
    Jammer dat je je maar ziek blijft voelen Panda. Misschien helpt idd een midweekje weg en rust wel om op te knappen.

Voor de dames met de komende dagen hun echo: heel veel succes en plezier!

Onze kleine meid laat nu gelukkig bijna dagelijks beweginkjes voelen. En de slecht slaap periode van de dreumesen lijkt minder te worden. Nu al 4 nachten bijna 8 uur kunnen slapen 😃. Buik begin t ook al behoorlijk te worden.

Nog 2 wk voor de 20wk echo...
    Naam hebben we al weken 😃😃😃

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @panda: Beterschap!

@naam: wij hebben nog geen idee, voor een meisje wel, maar jongen? We wachten gewoon even de 20 weken echo af om te kijken wat het wordt.

goed om te horen dat de 20 weken echo's er goed uit zien.

hier voel ik de beeb inmiddels ook elke dga :)

16. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Ik voel echt nog niets hahah ... Ze zeggen ook dat je het vanaf 20 weken pas echt gaat voelen, dan is het zeker de baby 😊😊

17. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    @1612: fijn dat de 20wkn-echo vooralsnog goed leek, ook al moet je straks nog een keer terugkomen.

@debbske: wat meer rust dus, als het om de kindjes gaat. lijkt me niet verkeerd, al ben ik zelf dit tweede trimester een stuk minder moe dan het eerste

@girl: het zegt niks hoor. mijn schoonzusje heeft vier kinderen en voelde de eerste twee pas met 20 weken allebei. het heeft ook te maken met ligging van de placenta en stand van je baarmoeder. ik voelde het al met 16wkn, maar ik heb dan ook een overduidelijke buik - dus ik denk dat ik het allemaal erg naar voren draag :D

Hier z'n gangetje. Beetje aftellen tot 20wkn-echo dinsdag en verder met beestjes aan het rommelen. Wel erg spannend hoe alles straks gaat veranderen. Ben veel aan het afbouwen (gestopt met paardrijden, grote projecten op werk afronden en geen nieuwe grote projecten meer aannemen met oog op verlof straks, etc.), maar diegene-voor-wie-je-dat-allemaal-doet is er nog niet. Iedereen heeft het over de roze wolk en dat alles straks op z'n plek valt. Dat hoop ik dan maar :D

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Laurabb: Niet iedereen zit op een grote roze wolk, soms is de wolk met een grijs randje, soms ronduit een donderwolk. Na de geboorte an mijn 1e was ik helemaal overweldigd, ik had het gevoel dat ik de verantwoordelijkheid voor dat kleine kindje helemaal niet aan kon. Heeft een week of 6 geduurd voor alles een plekje kreeg en ik echt kon genieten van het feit dat ze er was en mijn kindje was. Bij de 2e was ik juist tijdens de zwangerschap neerslachtig. Waarom weet ik nog steeds niet. Na de geboorte zat ik wel op een roze wolk. Ik hoop voor jou dat je lekker hoog op een roze wolk zit straks, maar als dat niet zo is ben je echt niet raar en zeker niet de enige!
    Heel veel succes dinsdag!

@Girl: Dat is echt heel verschillend, mijn 1e voelde 1 met 16 weken 5 dagen, de tweede met 15 weken 5 dagen en deze pas met 17 weken. Hangt af van waar de placenta ligt en je bouw. Sommigen voelen de beeb pas bij 22-24 weken, alles is normaal.

@Panda: Hoe is het?

Iemand nog iets van lotje gehoord?

Hier gaat het lekker, niet meer zo moe, niet meer misselijk. Heerlijk. Mijn buik is flink gegroeid en je kunt nu echt zien dat ik zwanger ben en niet gewoon dik :)

19. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Laura het zal allemaal goed komen als je maar naar elkaar luistert en blijft praten.

Fijn Femke dat je nergens meer "last" van hebt.

Pfff ik las op de brief die de echomeneer voor de verloskundige meegaf dat hij ons kindje toch wel echt aan de kleine kant vind. Ik haal me dan direct weer vanalles in mijn hoofd. Staat ook bij dat bij de echo die ik met 30 weken moet hebben om te kijken of mijn placenta naar boven is verschoven, dat die eventueel ook gecombineerd kan worden met een groei echo. Dreumes was ook niet zo heel groot en wij ook niet. Maar toch haal ik mij dan vanalles in mijn hoofd...

20. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Kan me goed voorstellen 1612, was dit bij jullie dochter ook zo? Waarschijnlijk heb je straks een blakend kindje, maar ook bij ons is iedere terloopse opmerking voer om over te piekeren.

@Femke: dank voor de wijze woorden. Hopelijk kunnen ze me dinsdag een beetje geruststellen...

Deel Deze Pagina