@Laura: Groen is idd ook mooi. 3D echo's zijn gaaf!! @Hier: Voel me goed, lekker rustig gedaan met de Kerst. Oudste en ik hebben nog een hele week vakantie, we gaan wat leuks doen, maar niet teveel op een dag, vooral uit rusten
Wat leuk een 3d echo Laura! Bij dreumes hebben we dat niet laten doen en nu weer niet. Maar begin volgend jaar moet ik weer voor een echo, hopelijk laat ze het ook even in 3d zien! Ja hier weten we al wel wat voor kleuren we willen in de babykamer. Alleen nog een thema. Lekker rustig aan doen Femke!
Damen hoe gaat het met jou? Iedereen een hele fijne jaarwisseling! Geniet ervan, de samenstelling veranderd volgend jaar! Het jaar waarin onze baby's hopelijk gezond en wel ter wereld komen!! Een goed 2016!
Allemaal de beste wensen! Hebben jullie t fijn gehad? Hier alles rustig. Gister is ze weer gechekt en alles is stabiel. Groei hebben ze niet gemeten. Doplers stabiel.. Vruchtwater nog steeds bizar weinig... Over 1 week weer terug.. Dan gesprek met kinderarts.
Een gezond en gelukkig 2016 gewenst dames! @damen: fijn dat het stabiel is. @Hier: Lag er voor 0.00 in, was doodmoe. Vanuit bed vuurwerk gekeken en sliep op half 1 denk ik...
Leuk 3d echo!!!! Hier eergisteren met mijn buik op het fietsstoeltje voor geklapt moest naar het ziekenhuis voor controle gelukkig was alles goed ze wilde me een nacht houden maar ben tegen hun advies in toch lekker naar huis gegaan ik denk dat de stress en het wachten negatiever waren dan dat ik lekker thuis zat de kans dat de placenta los zou laten was de reden maar die kans was echt super super klein en woon 6 min van het ziekenhuis vandaan maar alles is goed dus alles zit nog goed binnenin
Wel schrikken Soesel! Hier zoals beloofd een foto van het kamertje. Bollen gaan nog weg hoor, maar we moesten ze even testen. Nog wel rolletje sierbehang bij de wieg en eea ophangen dus we zijn er nog niet. Maar het begint te komen
Fijn dat het nu stabiel is Damen. Soesel toch wel schrikken, nu geen last meer van? Laura heel mooi! Lekker fris!
Gelukkig is het allemaal stabiel met je kleintje Damen! Nu hopen dat ze zo door blijft gaan en lekker nog een paar weken mag blijven zitten. Schrikken voor jullie Soesel! Gelukkig was alles in orde. Mooie kleuren Laura! Wij hebben gelukkig de extreem drukke december maand achter de rug. 4 verjaardagen en alle feestdagen is toch best pittig zwanger en met 2 dreumesen... Gelukkig wel kans gezien om de dreumesen en ons van kamer te wisselen. Nu hun kamer nog mooi aankleden en de babykamer gaan maken... die van ons wordt grijs met crème en dan fuchsia rosé details in de aankleding. Helaas vanmiddag wel gemerkt dat mijn bekken wat minder stabiel beginnen te worden... uur wandelen was duidelijk te veel. Even aankijken en als het erger wordt maar eens aan de bel gaan trekken... kon na een uur wandelen bijna niet meer lopen... vreemd genoeg met de tweeling geen last v aan gehad
Gisteren gebeld door het ziekenhuis moesten terug voor controle het bloedonderzoek was niet zo goed ze zagen toch dat er bloeduitwisseling is geweest wat absoluut niet goed is. ben erg geschrokken het kindje heeft 2,5 ml bloed verloren veel voor zon kleintje van dit termijn 😞 en ben nu tijdelijk medisch tm maandag. maandag krijgt de baby een echo van de hersenen als ze erg moet compenseren dan kunnen ze dat zien aan de aderen in de hersenen die zullen dan wijder staan en dan zal ze bloedarmoede hebben en dan word ik overgedragen aan academisch ziekenhuis en moet de baby een bloedtransfusie als er niets is met de hersenen mag ik terug naar de vk en gewoon thuis bevallen je denkt je kindje te beschermen door snel af te stappen en dan heb je haar toch op een manier beschadigd voelt allemaal erg dubbel maar gaan maandag zien of er wat is tot die tijd blijft het erg spannend en zenuwslopend
@Soesel: Jeetje wat schrikken zeg! Hoe weten ze zo precies hoeveel bloed de baby verloren heeft? Was jij rhesus negatief of niet? @Laurabb: Mooi kamertje hoor! @Debbske: Zo! Dat is een drukke decembermaand zeg. @Hier: Rustige jaarwisseling gehad, maar zo moe! Ik voel me echt uitgeput, weet niet waar het van komt. Misschien dat het weer beter gaat als ik aan het werk ga, ben nu al 2 weken thuis en 2 weken voor de kids zorgen is best pittig. Ook wat meer harde buiken, tussen 5 en 10 op een dag. Maak me er nog geen zorgen over, vooral bij de eerste had ik ze doorlopend op deze termijn. Hebben jullie ook zo'n last van je borsten? Bij mij voelt het echt alsof er al stuwing is, haast of ik een borstontsteking krijg. Dan heb ik een warme plek, die ook wat harder voelt.
Nee ik ben positief Met de Kleihauer betke test en dan kunnen ze percentage uitrekenen dat is dan ongeveer zoveel ml
Dat jij positief is dan iig positief, ik wist niet dat ze dat zo nauwkeurig konden bepalen. Spannend zeg, hoop dat het helemaal goed komt!
Zo Debbske dat was dan idd een drukke decembermaand! En die zit altijd al vol genoeg. Nu weer de normale maanden. Soesel zo toch best schrikken dan! Hopelijk valt het morgen mee! Succes. Femke11 Wanneer ga je weer werken? Hier geen last van harde buiken of van mijn borsten. Nou ik zit officieel in de 3e trimester! De laatste weken zijn alweer aangebroken....
@1612 ik vind het maar een leugen dag zwanger-zijn snel zou gaan @soesel: hopelijk valt het allemaal mee morgen. een evt bloedtransfusie bij een ongeboren baby... wat kan de wetenschap toch veel! @damen: hoe is het nu?
Zo Soelsel! Jeetje dat is schrikken! Moet je morgen weer naar het ziekenhuis? Hier alles rustig! We zijn lekker bezig met de baby kamer.. Alles staat eigenlijk al! Mocht de kleine volgende week al gehaald worden willen we alles al hebben staan zodat we ons daar in de ziekenhuis weken niet druk om hoeven maken. Net een hele berg meisjes baby kleding van m'n tante gekregen, jeetje dan krijgen we echt de kriebels!! Deze week heeft m'n vriend vakantie! Samen klussen en leuke dingen doen en dan is t al weer snel vrijdag! Wij druppelen gewoon positief door!
Hoi meiden, Lang geleden! Hoe gaat het met jullie? Jeetje, ik schrik van je verhaal damen. Mijn schoonzusje maakt momenteel precies hetzelfde mee. Een groeiachterstand van 4 weken! Allemaal afwachten hoe verder.. Hier gaat het erg goed! Afgelopen zaterdag een 4d echo gehad en het was heel bijzonder! Ons meisje weegt nu 963 gram en is 32 cm lang! We zijn flink aan het klussen in de babykamer! Nieuwe kozijnen geplaatst en aankomend weekend wordt het laminaat gelegd, daarna komt de schilder etc. Zo leuk allemaal ☺️☺️ Zijn jullie al ver met de babykamer? Groetjes Girl
Damen goed gevoel denk ik dat alles thuis iig bijna af is. Leuk dat je man deze week vrij is. Laura nee, wacht maar tot de baby er is. Dan zul je zien dat de zwangerschap is omgevlogen. Soesel al nieuws? Girl123 wat leuk een 4d echo! Hier zitten net de gipsplaten tegen de muur, dus er kan bijna gestuct worden. Nog helemaal niet ver dus. Wel inmiddels het wiegje binnen. Vorige week hadden we ook nog een groei echo. Baby ligt ongeveer een week á 1,5 week achter in groei. Over 2 weken weer een echo. Baby ligt ook heel lenig met de voetjes naast de oren en in stuit.