Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soesel

Soesel Lid

1 nov 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jaaaaah alles is goed en mag terug naar mijn vk!
    Zo blij mijn hele lichaam bleek zo gespannen dat ik thuis meteen in slaap viel haha

2. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Fijn Soesel! En kan me voorstellen dat je erna wel opgeveegd kon worden

3. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Goed nieuws Soesel! Ben super blij voor je dat de kleine zich hersteld heeft!

Damen wanneer heb je weer een groei en dopler controle?

19 januari een extra spiekmomentje 😃
    ik mag mee doen aan een Iris studie die bevindingen vk vergelijkt met daadwerkelijke groei... echt zin in!

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Soessel: Wat fijn!

@Laurabb: ik vond het bij de eerste ook niet snel gaan, ik telde echt de dagen;) Nu, daarentegen, jeetje wat gaat het snel, nog maar 3 maanden en dan is onze knul er of bijna...

@Damen: wanneer weer voor controle? Donderdag? En dan krijg je ook te horen of je opgenomen wordt?

@Girl: Fijn dat het zo goed gaat!

@Debbske: Leuk zo'n extra echo!

@Hier: Niet zo goed, wel met de beeb, maar niet met mij. Ik ben doodmoe en heb vanochtend samen met mijn man besloten dat ik deels in de ziektewet ga. Ik heb twee weken vrij gehad, maar ik ben alleen maar vermoeider geworden. Ik hou het full time werken nu even niet meer vol. Mijn leidinggevende al gebeld, maar ze moet me nog terugbellen. Ik wil proberen om bestaande afspraken en opleidingsdagen af te handelen en dan met haar overleggen wat ik verder nog kan oppakken. Voelt wel als falen en opgeven dat ik me nu ziek moet melden.

5. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Pff, wat een opluchting Soesel! Ik schrik soms echt van al die enge berichten hier op het forum. Gelukkig gaat iedereen nu weer de goeie kant op.

@Debbske - Hier ook nog extra echo's vanwege de Iris studie. Helemaal niet erg, ik vind iedere echo fijn. Wij hebben er nog vier op de rol staan, 2x groei echo Iris, 1x 27w echo + afspraak kinderrevalidatie arts voor de klompvoetjes en 1x extra hartecho bij 34 weken. Die laatste is standaard als je hartafwijkingen in de familie hebt (vriend), ook al is de 20 weken echo helemaal goed.

@Femke - Da's balen! Maar jij bent belangrijker dan je werk, dus schuldig voelen is niet nodig.

Hier nog steeds weinig klachten, ik ga overmorgen weer gewoon tennissen (doe ik al sinds voor ik zwanger was) en ik kijk per week of ik de week erna weer ga. Buik wordt wel steeds groter en zit een beetje in de weg, maar dat houdt me niet tegen.

6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    hallo dames. ik ben een beetje laat met zoeken naar anderen die ook in april zijn uitgerekend. ik ben uitgerekend op 14 april.
    tot nu toe is alles goed gegaan. met de 20 weken echo zagen ze dat ik een navelstreng met maar 2 aders heb ipv 3. hiervoor moest ik naar het erasmus voor specifieke echo. gelukkig niets aan de hand het kan alleen gebeuren dat mijn kleintje wat kleiner kan blijven.

7. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Oh meiden!!! Ik wordt nerveus voor morgen!!!! Om 12:45 zijn we aan de beurt.... Steken jullie 100 kaarsjes aan?

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nonniema: Fijn dat het zo goed gaat!

@Oceanna: Welkom!

@Damen: Spannend!! Ik hoop zo voor jullie dat je meisje goed gegroeid is.

@Hier: Moe! Vandaag een paar uur gewerkt en vervolgens met mijn moeder naar het ZH geweest, die wordt over 10 dagen geopereerd. Helemaal gesloopt nu. Morgen nog een drukke dag voor de boeg, ik zit om 6.30 al in de auto en het wordt ws 17.30 voor ik weer thuis ben.

9. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben in gedachten bij je Damen, en zal een kaarsje branden.

Hier gaat het goed, op wat visioenen van zwangerschapsvergiftiging en loslatende placenta's na. Het wordt zo 'echt' ineens...

10. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Damen ik zal enorm voor jullie duimen!!! Hoop echt dat je kleine meid op dr eigen schema is doorgegroeid!

Welkom Oceaan!

Vandaag mijn verlof besproken op het werk. De planning is dat ik 7 maart met verlof ga en dan half juli weer ga werken.. Ik heb genoeg dagen staan en wil graag minimaal 3 maanden fulltime borstvoeding geven voor ik ga kolven...
    Ik hoop dat ik het vol ga houden tot 7 maart... het begint nl best pittig te worden zo met 2 dreumesen die niet willen gaan lopen en 3 dagen per week werken...

11. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Ik ga zeker voor je duimen Damen! Succes morgen!

12. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Damen heel veel succes!! Ik duim voor jullie!

Debbske hoe veel weken ben je dan vrij? Ik wil op 27 februari met verlof gaan. Dat is nu nog 7 weken werken. Hopelijk hou ik dat vol, het is wel echt een stukje zwaarder dan bij mijn 1e zwangerschap. Dan dus 16 weken verlof en eigenlijk wil ik er nog 3à 4 weken vakantie achteraan plakken. Hier krijg ik alleen nog steeds geen ja of nee op. Best vervelend, ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben.

13. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa!!!! Ze woog 550 gram!!!
    Vanaf nu gaat alles draaien. Vandaag al eerste spuit longrijping gehad.. Morgen nog een en maandag wordt ik opgenomen.
    Elke dag gaan ze CTG's maken en ze stellen het zo lang mogelijk uit... Maar als de CTG's slechte resultaten geven gaan ze d'r halen!

Druk was eigenlijk verbeterd, vruchtwater toegenomen en meer gewicht dan verwacht!

14. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Wat goed Damen! Laten we hopen dat het nog even goed gaat en ze blijft zitten :D

15. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    succes Dammen!!!!:)

16. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Wat goed zeg Damen!! Allemaal pluspuntjes dus. Alvast heel veel succes de komende periode. Ik duim voor jullie dat jullie meisje nog even lekker blijft zitten in je buik en goed groeit!

17. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Wat goed Damen! Hier helaas minder goed nieuws! M'n schoonzusje is bevallen met 22 weken, zware zwangerschapsvergiftiging en ze hebben de weeën opgewekt. We vinden het verschrikkelijk!! Kindje woog nog geen 200 gram! Echt een dubbel gevoel nu.. 😪😪

18. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Wat fijn Damen!!! Laten ze haar nu in je buik zitten zolang de groei en druk goed blijft, of gaan ze haar zowiezo halen zodra de longrijpers hun werk hebben gedaan?

1612 ik zal dan 18 a 19 weken vrij zijn. Mijn baas en collega's laten het helemaal van mij afhangen. Als ik een week extra wil, dan mag dat en korter dan die 19 weken is ook geen probleem. Ze zeiden dat ik dat pas echt kin weten als de kleine er eenmaal een tijdje is... heb een hele makkelijke baas wat dat betreft.

Girl123 wat zal dat schrikken zijn zeg! En heel dubbel voor jullie natuurlijk... jullie zijn blij en vol van vreugdevolle spanning terwijl je schoonzus en partner ws kapot zijn van het verlies. Heel veel sterkte de komende periode...

19. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Damen: Wat een goed nieuws!

@Girl: Voor jullie verschrikkelijk, heel veel sterkte!

@Hier: Ben echt niet lekker, erg moe, veel bekkenpijn en voel me gewoon beroerd. Ik hoop dat het een griepje is.

20. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Heel verdriet Girl... En ook heftig om van zo dichtbij mee te maken. Vrienden van mijn man waren ein-de-lijk na 3 jaar en medische molen zwanger, en hebben gisteren miskraam gehad. Doet je weer beseffen hoe bijzonder het is wat er in je lijf gebeurt en dat we vooral dankbaar moeten zijn zolang het allemaal goed gaat

Man en ik waren vandaag op stedentrip. Op zeker moment moest ik heel wat treden beklimmen omdat we ergens op wilden (stuk of 100). Dan voel ik wel dat het echt zwaarder wordt :D

Deel Deze Pagina