Ik heb het al wel aan beste vriendinnen en ouders verteld. Zou deze weken niet in mijn eentje in stilte knarsend door willen brengen. Eerste zwangerschap braaf 12wkn gewacht en toen ging het alsnog mis (konden we iedereen opbellen dat het toch anders was gelopen)
Ik wil het ook graag vertellen aan mensen, andere keren pas kunnen vertellen toen ik in t ziekenhuis lag en t al mis was. Aan de andere kant wil ik t zo lang mogelijk geheim houden. Wil niet dat mensen denken; nee he niet weer. Mijn beste vriendin en 2 collega's weten t. Hier opgeblazen gevoel, bolle buike en mn borsten zijn wel 1 cupmaat groter en strak. Hahaah ik denk telkens als mensen het maar niet zien al. 1e x dat ik zwanger was ging ik met familie op vakantie, had echt t idee dat iedereen naar mn borsten keek haha.
Pisam, ik denk en hoop het wel. Ik ben heel benieuwd naar hun reacties. Naar die werkonzekerheid en zo'n baas. Ik duim voor je dat er iets veel leukers ligt te wachten op je. Laurabb, het blijkt maar dat je na 12 weken ook geen garanties hebt. Hoe ver was je toen? Ik heb vanochtend nog getest:
Pisam, leuk he!? Wanneer was jouw eisprong? Weet je dat? Laurabb, dat lijkt me wel heel wat. Sorry, ik zie het nu ook pas in je onderschrift staan. Ik wens je toe dat 3x nu toch echt scheepsrecht mag zijn en jullie een gezond kindje krijgen.
@laurabb: wat een naar verhaal, hopelijk loopt deze zwangerschap goed af. @miss86: hopelijk gaat het bij jou ook goed. hier gaan we het zeker niet te vroeg vertellen. We zijn ook met een huis bezig en ik zie de reacties al voor me. Ik denk dat het ook anders bij een 3e dan bij een 1e. Ergens eind september maken we het bekend denk ik.
Dames ik verwacht mijn ongi... Weer een miskraam dus... Ik duim voor iedereen, en wens jullie voorspoedige zwangerschap toe... Op de lijst mag ik bij vlindertjes en ik hoop vurig dat niemand me in dat lijstje volgt!!
Aha, same here met die korte lf. Ik had hem de 17e (of nacht 16-17). En ik verwachtte mijn eerste tekenen van menstruatie afgelopen maandag/dinsdag. Maar 14 dagen vanaf eisprong gerekend, mocht ik eigenlijk pas vandaag testen. Dat wist ik niet of heb ik niet onthouden, dus kreeg er al reactie op toen ik belde dat de iui was geslaagd. Ik wist eigenlijk al een week na de iui dat er iets gaande was daar beneden. Jullie al veel klachtjes? Hier sinds vandaag een zeurende onderrug. Manlief en pa zijn druk in ons huis aan het klussen en ik rommel er maar wat bij. Niet in the mood voor gesjouw en kluswerk vandaag. En ik heb veel last van licht in mijn hoofd zijn of duizelig, voel ook mijn baarmoeder 'werken'. Verder vooral spannend!
Wat jammer. Maar aan de andere kant prettig dat je snel weer een nieuwe kans hebt. Heel veel succes en geluk.
Heel veel sterkte mamavanmenno200, ik hoop voor je dat snel een doorgaande zwangerschap mag hebben. @lotje: dat soort klachten heb ik, en hoofdpijn vooral als ik honger heb. die eerste weken zijn spannend hè? Ik ben blij als ik de 1e echo weer gehad heb, maandag de vk bellen voor een afspraak.
Sterkte MVM! Ik hoop snel weer goede berichten te lezen (lees de NOD forums ook geregeld voor de leuk).
Hier allemaal kleine kwaaltjes, niets heftigs maar bij elkaar zorgt het er wel voor dat ik me niet fit voel. Beetje misselijk, beetje moe, wat last van mn onderrug, snel duizelig..... Manlief vergeet het steeds dat dat erbij hoort dus moet steeds even 'verantwoorden' dat ik even iets niet doe. Maar zodra ik het zeg snapt ie het meteen Bij mn voige zwangerschap na de 12 wkn weinig kwaaltjes gehad op brandend maagzuur na dus ik hoop dat het werderom zo voorspoedig gaat!
Ik heb net een door rennies gehaald Heb al twee nachten niet in slaap kunnen komen! Ben kapot door t slecht slapen! Herkenbaar?
Dag iedereen, Ik mag me bij de club vervoegen na een positieve test vanmorgen. @ Damen: ik slaap ook heel slecht sinds een paar dagen, hopelijk verbetert dit snel. Groetjes