Ik heb niet alle berichten gevolgd, maar wil je heel veel beterschap en sterkte wensen. Hopelijk komt de kleine meid goed aan en blijft ze nog wel even zitten.
@1612: lijst idd bijna compleet. ik moet altijd monsteraankopen in delen doen, anders treedt er een zekere besluiteloosheid op . Duurde ongeveer een jaar voor ons huis ingericht was. kon dan wel een vloerkleed uitzoeken, maar moest dan wel weer paar weken nadenken over de lamp Geboortekaartje hadden wij heel snel al uitgezocht, gek genoeg ben ik dan bij zoiets wel heel besluitvaardig - net als bij het organiseren van onze bruiloft Damen, fijn dat het beeld goed is. Ik hoop op mooie groeiecho voor jou morgen! Hier was het even zwaarder, maar heb vrij intensieve vorm van zwangerschapsyoga die wel vruchten begint af te werpen. Heb momenten dat ik me heel fit voel, soms een beetje té want dan maak ik vervolgens een wandeling van 10km en voel ik later dat het toch te veel is geweest
Damen, ik hoop voor je dat je meisje goed is aangekomen! Hier staan de meubeltjes al, kan niet wachten om alles aan te kleden maar straks zit alles onder het stof. Toch maar wachten totdat ik met verlof ga... Oo het is zo leuk allemaal 😍
babykamer is hier al zo goed als klaar. alleen nog een matras in de wieg maar die krijg ik van men ouders. wil al zo graag de kleertjes gaan wassen en alles in de kast hangen maar moet er echt nog even mee wachten ben pas 28 weken dus laat onze kleine nog wel even op zich wachten. begin wel te merken nu dat het zwaarder wordt slaap het liefste 10 a 11 uur per dag. (heb ook fybromyalgie). iedereen succes nog de laatste weken.
Damen leuk dat je zoveel bezoek krijgt! Succes morgen met de groeiecho! Ik hoop dat jullie meisje goed gegroeid is! Laura haha ok. Wij moeten er echt voor op uit, dus ik doe ze het liefst allemaal in 1 keer. Vanochtend wel het eerste pakje alvast gekocht. Girl123 leuk dat de meubeltjes al staan! Oceanna haha ja lief die kleine kleertjes hé! Zijn jullie verder allemaal nog aan het werk?
ja al die kleine kleertjes zo schattig. nu nog alles in een zak en los in de kast gepropt liggen. helaas zit ik zelf al vanaf vorig jaar mei in de ziektewet ik zou zo graag willen werken maar gaat helaas niet. hopelijk voor iedereen die nog wel werkt dat ze snel met verlof mogen. iedereen nog succes met de laatste loodjes op het werk.
Even korte update: vandaag al groei echo gehad! 750 gram!!!! 100 gram p week! Best nestjes! Druk is niet verder verhoogd oid... Gaat best ok hier dus!
@Oceanna: wat naar, verergert de zwangerschap ook de pijn? of heeft dat verder geen invloed? @1612: ik probeer tot 36 weken te werken, nog minder dan zes weken dus. denk dat dat wel moet lukken en heb straks een maandje extra verlof waarbij baby dus al wel naar de opvang gaat. mocht er dan iets zijn, dan ben ik er met een paar minuten. Merk wel dat het wat zwaarder wordt allemaal. Moest vorig weekend aardig doorwerken om iets af te krijgen en gisteren ging ik even CTRL ALT DEL. Ben iets eerder naar huis gegaan en vandaag een compensatiedag ingelast. Gelukkig is het wel te overzien wat ik nog af moet maken, dus dat lukt me wel. @damen: hiep hoi! en de 28 weken ook al gehaald dus. mooi dat het zo goed gaat!
Hier is de babykamer ook zo goed ala af en ben langzamerhand wel begonnen om de kleertjes en beddengoed etc te wassen. Nu heb ik daar nog de enregie en zin in. Straks weet je maar nooit hoe snel het gaat. Vind het nu al snel gaan. Moet nog 5 weken werken en dan ga ik met verlof. Merk dat het ook al wat zwaarder wordt allemaal. Ik werk in de geestelijke gezondheidszorg. Diensten zijn soms behoorlijk vermoeiend. Heb gehele zwangerschap nog geen een keer ziek hoef te melden gelukkig.
Oceanna o jeetje dat is al een hele tijd. Dan snap ik dat je best wel zou willen werken. Damen wat super zeg! Ik blijf gewoon doorduimen! Laura dat is ook wel slim idd. Kun je het even uitproberen hoe het gaat met de opvang. Even weer opgeladen? Jij werkt ook nog 38 uur toch? Stay calm ja het al echt aftellen. Bizar hoe snel het gaat. Leuk dat de kinderkamer zo goed als af is. Fijn dat je je nog nooit hebt hoeven ziekmelden. Hier ook niet gelukkig. Wel grappig, ik heb maar 6 collega's eigenlijk en op 1 na zijn ze allemaal ziek geweest. Nog 5 weken werken! Baby kan nog wel draaien. Volgens mij was het gisteren weer in stuit gedraait, maar nu ligt het weer goed. Gisteren heb ik een hele goede dag gehad qua pijn, dus lekker bezig geweest.
@1612: ja, ben weer opgeladen las dat je met 30 weken ook dipje kan hebben van extra bloed dat je aanmaakt. Misschien dat dat het was. Ik werk idd 38 uur, op papier dan . Laatste tijd lukt me het redelijk goed om niet meer te werken, maar vorige week was het wel even aanpoten.
Hier nog 14 dagen werken, dan ga ik met verlof. Ik werk in het basisonderwijs, combi groep 6-7 maar ik vind tot 34 weken genoeg. Ze vragen zo onwijs veel energie.. Ik begin na wat huishoudelijke taken echt last te krijgen van m'n rug. Mijn man moet nu echt nog meer gaan doen... 😊😊 We hebben een mooie fauteuil besteld voor in de babykamer, m'n tante komt de gordijnen opmeten en dan zijn we zo goed als klaar. Het wordt zo mooi 😍
Kan me goed voorstellen Girl, onderwijs is topsport. Ik kan me nog achter een beeldscherm verschuilen met een off-day, maar jij niet
Oceanna je hebt nu natuurlijk wel iets om naar uit te kijken. Laura fijn dat je weer opgeladen bent. Haha ja op papie,, nou ik vind het knap hoor. 38 uur werken zou ik niet volhouden. Girl dat geloof ik ook wel idd. Kan mij voorstellen dat je dan met 34 weken wel graag wilt stoppen. Ik loop eigenlijk de hele dag op het werk. De ene dag kan ik nog wel even door. Maar de andere dag kan ik om 18 uur haast mijn ene been niet meer voor de andere krijgen.... Na deze week nog 4 weken werken. Even doorbijten. Inmiddels hebben we ook eigenlijk alles aangeschaft, babyfoon willen we nog bij de mediamarkt kopen met 21% korting.
Goeie tip 1612 Enne, 38 uur werken is ook wel pittig. Maar ik heb het voordeel dat ik thuis dan onderuit kan gaan op de bank. Beetje slapen en luieren. Als je al een kind hebt, is dat natuurlijk heel anders
Ja wij willen nu toch 1 met camera en die is dan dus ook in de aanbieding, dus dat is wel mooi meegenomen! Ach ja ben net alweer 3 keer de trap opgeweest. Blijf ik fit bij
Wij hebben vandaag een mooie groeiecho gehad. Voor de grap heeft echoscopiste nog even de 3D-functie aan gezet. Ik geloof dat ik een beetje verliefd ben!
Alweer een paar dagen geleden. Hoe gaat het met jullie dames? Nog leuke echo's gehad? Eventuele indalingen al hier en daar?
Hi Dames, Idd alweer even geleden. @damen: hoe is het nu? @Laurabb: Heerlijk zeg zo'n echo! @Girl: in het onderwijs moet je altijd "aan" zijn, dat lijkt me echt heel pittig. @Hier: Mwah. Ik ben sinds gisteren verplicht met verlof. Had afgelopen week zoveel harde pijnlijke buiken dat ik extra controle bij de vk heb gehad. Gelukkig geen ontsluiting, maar ze vond het beter dat ik helemaal zou stoppen met werken. Volgende week nog even mijn werk overdragen en de laatste rapportage maken en dan heb ik echt verlof.