Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ja, hou eens op, ik word nerveus van je ;) :D

2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    #1662 Oceanna, 16 feb 2016
    Laatst bewerkt: 16 feb 2016
    Sorry :D:) mijn man wordt ook gek van me :p

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi, Nesteldrang Oceanna?:D We hebben nog tijd zat, dames! :);) Bij mijn 2e had ik alles pas in de 38e week klaar en heb ik nog 2 weken zitten wachten tot ze "eindelijk" geboren werd met 40+1:)

Hier net nog even zitten werken, beetje mijn mail bijwerken enzo. Wel lekker, ik mis mijn werk en collega's best wel.

4. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik heb behoorlijke nesteldrang idd :D wordt gek van mezelf hihi. We hebben idd nog tijd zat voor het zover is. :)

Ik kan me voorstellen dat je je werk mist zeker als je het met plezier doet :).

5. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik moest vanavond eigenlijk naar borrel, maar heb afgezegd. Werkdag van negen uur met andere afspraken in avond gaat niet meer... Helaas is schouderpijn na twee dagen achter bureau ook weer terug, zucht... Toch maar eens morgen met baas praten over kortere werkdagen of meer thuis werken

6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    oei sterkte laurabb. echt balen dat je schouderpijn terug is. hopelijk werkt je baas een beetje mee en kan je wat minder werken alvast.

7. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Hoi dames!
    Net 3 weken flinke griep achter de rug en nu weer langzaam aan het 'gewone' leven begonnen. Vandaar dat ik ff nergens op heb gereageerd.
    Fijn dat de kleine nog steeds veilig en gezond in je buik zit Damen... maar zal voor jou wel erg saai en eenzaam zijn zo in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze tot 37 wk mag blijven zitten bij je.
    Laura, erg vervelend zo'n steeds terugkerende knoop in je schouder.. hopelijk denkt je baas goed mee en kun je de komende tijd thuis werken. Als het echt niet gaat moet je wel aan de bel trekken hè! Als het Door de zwangerschap komt kost ziektewet voor je baas helemaal niets, dus je hoeft je niet schuldig te voelen.

Naam is bij ons nog steeds een probleempje. We hebben elk 1 naam met wel 1 letter verschil, maar vinden beiden de naam van de ander het net niet...

Kamertje begint vorm te krijgen nu. Bedje staat opgedekt. Meubeltjes staan klaar en nu bezig met de muur decoratie en lampen en gordijntjes etc...
    Nesteldrang begint duidelijk op te komen, ergenis vanwege rommel en drang dat alles nu wel af moet zijn is duidelijk aanwezig, maar heb te weinig tijd en energie om alles schoon te maken vanwege de tweeling, mijn werk en manlief die mijn griep nu heeft overgekregen.

Aanstaande zondag naar Grease en volgende week 9mnd beurs met mijn mama 😃

8. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Haha hier echt 0,0 last van nesteldrang. Alle spullen zijn er volgens mij, maar niks is nog schoon. Wieg etc staat nog niet in elkaar. Nee hier is nog wel wat te doen! :D

Sterkte Laura, met de laatste werkloodjes.
    Debbske jeetje 3 weken griep is echt niet fijn! Gelukkig begin je je weer wat beter te voelen. Welke dag ga je naar de 9 maanden beurs?

Vanochtend weer goedgekeurd bij de vk. Doorverwijzing gekregen voor het zh.

9. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Nog 2 dagen werken volgende week!! Nu weekend! Heerlijk!! Hoe gaat het met jullie? Vraagje: welke babyfoon hebben jullie aangeschaft? Dat is het enige wat ik nog niet heb😊

10. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Heerlijk girl123! Echt aftellen!
    Wij hebben de alecto dvm - 190. Met camera en eventueel uitbreidbaar met meerdere camera's. Op dit moment hebben we een babyfoon zonder camera. Dat is van alecto de dbx-88 eco. Bevalt heel goed!

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een alecto DBX-88, zowel de eco als de gewone. Bevallen prima idd.

@Laurabb: Tijd om rustig aan te doen? Je baas geeft je vast de ruimte, je kan anders ook met verlof gaan.

@Debbske: Moeilijk hé die naam, wij vonden het ook heel moeillijk, zijn er ook net deze week uit.

@Hier: het gaat een beetje op en af. Het ene moment voel ik me goed, het volgende hondsberoerd. Morgen weer naar de VK voor een gewone controle.

12. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Oke ik ga sowieso voor de alecto, gaat die gewoon via een schermpje of via je telefoon ? Ja echt heerlijk, het is mooi geweest... De kinderen vreten mijn energie haha

13. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb vandaag en gisteren maar half dagje op kantoor gewerkt. Dan gaat het een stuk beter en krijg ik mijn werk ook wel af :D

Schouder doet stuk minder pijn, heb nu wel probleem dat ik door indalende baby niet al te lang op een stoel kan zitten. Ik ben echt een zwangere zeikerd geworden... ;)

14. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Ik kan het ook niet meer hoor Laura. Liggen op m'n zij gaat stukken beter. Na een werkdag val ik rond 6 uur in slaap op de bank en rond 9 schrik ik wakker. Manlief verzorgt de honden en regelt verder alles...

Ik ga nog eens de reviews lezen van de verschillende alectos...

Ik voel hier nog geen indaling, wel de hele dag leven in m'n buik... ☺️

15. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Ik heb nu een aletco en moet ook nog een tweede babyfoon halen. Ik twijfel nog over wel of geen camera. Ik moet er 2 hebben want de dreumesen slapen op zolder en die hoor je beneden niet als er iets is.
    Donderdag als ik naar de 9mnd beurs ga, dan ga ik eens goed de verschillen bekijken. Fijn dat iets minder werken al zo goed werkt LauraBB

Heerlijk hè dat aftellen... Hier nog 4 dagen werken in de komende 2 weken.

Fijn dat alles weer goed is Femke!

Ik heb ook het idee dat de kleine begint in te dalen. Ik voel soms echt geworstel dat naar beneden lijkt te zakken.
    Nu nog die naam... we moeten echt een beslissing gaan nemen... Tweeling werd al met 35wk geboren en das al over ruim een week...
    Kriebels!!!

energie raakt hier nu ook uitgeput hoor Girl123 . Ik kan echt niet meer een hele dag alleen de tweeling bezighouden, rondtillen en verzorgen...
    Elke avond lig ik ook anderhalve uur te slapen op de bank voor ik de hondjes uit laat.

Maandag weer controle. Week erop weer Groeiecho 😃

16. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Wij hebben een Philips 560 geloof ik. We hadden eerst een alecto maar die deed het bij ons niet goed veel metaal in huis de Philips gelijk in 1 keer. Was wel ee alecto dbx 20 kan verschil wezen natuurlijk.

17. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Ben volop aan het wassen, heb er zo in ene zoveel zin in 😅 Ik gebruik trouwens gewoon wasmiddel van Zwitsal, dit mag toch gewoon?

18. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    volgens mij mag je wassen met wat je wilt. als jij zwitsal wilt gebruiken gebruik je dat lekker. het enige wat ik kon vinden was dat een wasverzachter niet altijd even handig is voor een kleintje ivm eventuele allergieën. maar soms wordt er naar mijn mening ook wel heel erg betuttelend advies gegeven. als je zelf nergens allergisch voor bent en je man ook niet zou ik zeggen gewoon het wasmiddel gebruiken wat je wilt. ik ben zelf wel allergisch voor veel wasmiddelen dus ben ik alvast voorzichtig.
    ik zou zeggen gewoon gebruiken wat je lekker vindt ruiken. :D

19. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Oke, nee wasverzachter gebruik ik nu niet, kan ik altijd later proberen. Voor m'n eigen was gebruik ik dat wel. Het hangt al lekker te drogen😁 Ruikt heerlijk... Nog 5 draaitjes te gaan ... Durf niet alles bij elkaar te gooien ... ☺️

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    durfde ik ook niet had gelukkig een hoop wit wat prima bij elkaar kon. had bij de action van die kleur vangerdoekjes gehaald en die bij iedere gekleurde was (donker en licht) erbij gedaan en alles op 30graden gedraait. was vrijwel allemaal nieuw en schoon. zelfs de gekregen kleertjes op 30 gedraait. had eerst alles 24 uur in het koud water staan. maar was ook erg bang voor doorlopen. dit is gelukkig niet gebeurd :D:D
    succes met de laatste 5 wasjes. het lijkt me echt heerlijk ruiken bij jou.

Deel Deze Pagina