Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Watermann

Watermann Niet meer actief

Ik had als baby erg last van een gevoelige huid, dus ik heb alles voor de zekerheid gewassen met 0% Neutral, maar je mag Zwitsal gebruiken.

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 27 maart uitgerekend, maar ik kan zomaar in April bevallen! Ik ben 22 jaar en ik krijg een jongetje :D💙

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Girl: Eens met Oceanna, je kunt gewoon wasmiddel gebruiken. Hier nooit een proleem geweest. Heerlijk dat het al bijna klaar is.

@Laura: Je loopt ook op het laatst, dus je mag best een beetje zeuren:cool:

@Hier: Gisteren in de stad nog een leuk pakje gevonden:)

Kennisje van mij was ook begin april uitgerekend, maar is vandaag al bevallen:$

3. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Voor de negen maandenbeurs-bezoekers: hoorde vandaag op de radio dat de parkeerplaats voor de RAI helemaal volstond, omdat het tegelijk is met de huishoudbeurs. Dus: vroeg heen of anders in de wijk vlakbij parkeren... :D

Ik moest van de week op locatie een training geven waar iemand me vertelde dat zijn vrouw al met 35 weken was bevallen. Toch maar een tas klaargezet vandaag, want het spookte al paar dagen in m'n achterhoofd. Al denk ik dat die kleine wel lekker zit

4. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Hoooi allemaal!

Ik heb echt al weken (misschien maanden) niks van me laten horen... Sorry! 🙈 Ben vooral even benieuwd hoe jullie de laatste weekjes ervaren... Ik vind het namelijk nogal zwaar worden allemaal. Lichamelijk, maar ook steeds meer emotioneel. Daarnaast slaap ik slecht, last van maagzuur en ontzettend veel last van veel speeksel.... 😏 Zo, ik moest echt even klagen hoor!!!

Verder geniet ik natuurlijk wel van al de bewegingen in m'n buik!! 😍 (Ook al is het steeds wat pijnlijker) 🙈

Nou geniet vooral allemaal!! 💋

5. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    #1685 1612, 22 feb 2016
    Laatst bewerkt: 22 feb 2016
    Femke hoe was de controle? Jeetje nu al bevallen, gaat alles goed?
    Debbske al een naam nu? Hoe was je controle?
    Hoi watermann!
    Anonima het is natuurlijk ook niet voor niks dat de laatste loodjes het zwaarst wegen!

Hier inmiddels alweer 35 weken. Bizar hoor. Baby is lekker druk. Deze week nog werken en dan heb ik verlof.

Ik gebruik voor de zekerheid neutral wasmiddel en geen wasverzachter.

6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    @Anonima laatste loodjes wegen het zwaarst.
    Bij mij gaan ze niet zo goed. heb een blaasontsteking gekregen waardoor ik van donderdagmiddag en vrijdagochtend ter observatie in het ziekenhuis moest liggen. Had premature contracties die zijn gelukkig weg nu alleen nog steeds harde buiken die echt vervelend zijn. Gyn heeft dan ook bedrust voorgeschreven gelukkig wel thuis bedrust houden. Niet dat het echt helpt voor de harde buiken. :D Heb nu een veilige antibiotica gekregen en als ik pijn heb moet ik maar een paracetamol nemen. Gelukkig gaat alles wel goed met de kleine. Die groeit goed ietsje kleiner dan zou moeten en niet zo heel zwaar (1558gram volgens de 32w echo) maar groeit wel mooi. ik was zelf ook maar 43cm bij geboorte. geboren met 42+ weken. :D

@1612 heerlijk dat je nog maar 1 week hoeft.

@Damen hoe gaat het bij jou? al een datum wanneer ze je kleintje gaan halen?

7. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb nog steeds last van schouder / rib, waarschijnlijk kraakbeenontsteking die weer over gaat na de bevalling. Kan niet te lang rechtop zitten, maar als ik te lang platlig dan gaat mijn maagzuur opborrelen. Vind deze fase net zo vervelend als de eerste weken met misselijkheid ;)

8. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ze laten me niet doorlopen na de 37e week ivm placenta Previa. Later dan 24 maart gaat het zoiezo niet worden.
    Gezien de groei achterstand van de kleine meid kunnen we er vanuit gaan dat ze nog wel een maandje in het ziekenhuis ligt. Gezien ik er nu ook nog lig hebben we nog niets gewassen (ook niet veel gekocht, geen idee welke maat!!).
    Ook een wandelwagen moeten we nog aanschaffen.. Maar daar hebben we straks nog wel tijd voor.. Willen we toch graag samen doen! Hoop voor iedereen dag ik de eerste ben die d'r kleintje heeft🙈..
    Nog even volhouden meiden! Het einde is in zicht.. Nog 4 weken en 2,5 dag voor mij;).

9. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Dat is wel heel fijn voor je om te weten dat 24 maart de laatste dag is. Alleen jammer dat je lieverdje dan nog zo lang moet blijven en je haar niet lekker mee naar huis kan nemen. Hoop ook dat je de eerste bent

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Voor mij ook een middagje ziekenhuis, voelde de baby slecht sinds zaterdag, dus een ctg en echo. Alles ziet er gelukkig goed uit, maar was wel even spannend.

@Laatste loodjes: ik vind deze periode ook net zo lastig als de beginperiode. Ben constant misselijk door het maagzuur en ben nog steeds doodmoe.

@Oceanna: Wat vervelend een blaasontsteking, hopelijk wordt het weer senl rustig in je buik.

@Damen: Ik hoop ook van harte dat jullie kindje de eerste is, 3 weken te vroeg is meer dan genoeg. Het einde komt in zicht voor jou, dagen duren lang lijkt me.

@mijn kennisje: alles gaat gelukkig goed met kindje

11. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Hier ook steeds meer last van m'n heupen, na een paar uur slapen kan ik echt mijn draai niet meer vinden. Ben trots op m'n buik maar blij als ik straks weer gewoon lekker kan slapen!

Damen, is je meisje wel weer wat aangekomen? Nog 4 weken volhouden, wagen en kleertjes komen wel goed😊

Hier hangen alle kleertjes te drogen en heb de wagen al aangekleed. Daar gaat ze snachts in slapen, heb ik haar lekker dicht bij me...

12. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Zo fijn dat ik niet de enige ben! En idd, de laatste loodjes wegen het zwaarst.

Persoonlijk vind ik deze laatste weekjes ook wel wat heftig dan de 1e weken, ook al was ik toen kotsmisselijk tot 23 weken.... Nog even volhouden allemaal lieve meiden! Nog genieten van onze zwangerschap is ook belangrijk! Voor je het weet is dat ook ineens voorbij!

Bij ons is alles in principe ook klaar, alleen de wieg en het ledikantje opmaken en wat leuke dingetje aan de muur hangen!

13. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hier vandaag groeiecho gehad. Ze hebben er de vorige keer niks over gezegd, maar kennelijk was er toen een flinke buikomtrek van baby gemeten. Nu was buikomtrek weer 'gemiddeld' (alle andere echo's ook). Moet nu over tien dagen nog een echo. Ze vermoeden dat er de vorige keer verkeerd is gemeten, en dat daarom de waarde destijds afweek. Maar ze willen toch uitsluiten dat de groei niet is gestagneerd. Verder was alles in orde.

Moet wel zeggen dat ik de kriebels krijg van die gedeelde petitie op sociale media om doodgeboren kinderen te erkennen. Mooi initiatief, maar mensen delen het steeds met verhalen als kennis-van-me-verloor-na-voorbeeldige-zwangerschap-met-36-weken-haar-baby-dus-TEKEN!

Ik probeer dat soort verhalen sowieso te ontlopen, maar dit is wel heel erg in-your-face. Gisteravond ook kleine huilbui gehad omdat ik zó bang ben dat het nog misgaat. Voor m'n gevoel zijn we er zo dichtbij en ik vind zwanger-zijn verre van leuk, dus ik hoop dat het allemaal niet voor niets is zometeen. We hebben nu wel genoeg pech gehad.

14. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik ben gister bevallen van een j/m tweeling. Een hele zware bevalling waardoor ik een complete bloedtransfusie heb gehad vanwege 5 ltr bloedverlies. Maar de kindjes doen het super, ze liggen beide nog ij de couveuse maar ze zijn superknap en superlief!! Ik blijf iig nog tot zondag in het ziekenhuis om aan te sterken.

15. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Lieve Miss86, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!
    Goed bijkomen en uitrusten van je bevalling! Is niet niks namelijk, heftig! Geniet lekker van jullie gezinnetje! 💙💕

En lieve Laura, ik snap je angst heel goed! Probeer er niet teveel aan te denken, het komt goed! En je bent idd al zoooo dichtbij! Fijn dat de echo goed was! De volgende vast okk!

16. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    @laurabb dat zijn idd vervelende berichten ik kom ze ook veel tegen maar probeer bij mezelf te bedenken zolang ik de kleine voel iedere dag is het goed. Ik probeer het ook naast me neer te leggen is soms best moeilijk maar niet iedereen heeft die ongelooflijke pech. Het gaat vaker goed.

@miss86 gefeliciteerd meid. Sterk maar lekker aan en geniet van jullie gezin.

17. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Miss86! Dat zal heel zwaar zijn geweest, maar ze zijn er :D

18. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Joehoe.....mijn werkdag zit erop...nu heerlijk verlof 😊

19. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling. Sterk goed aan en geniet ervan.

20. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Oh miss, GEFELICITEERD! Hoop dat alles goed gaat! Rustig herstellen nu..

Hier net de datum gehoord. Keizersnede staat gepland voor 22-03 om 09:30.. Jeetje wat spannend nu!

Deel Deze Pagina