@Miss: Gefeliciteerd en heel veel beterschap, dat zal een super zware bevalling geweest zijn! @Laurabb: Herkenbaar, ik kan ook niet tegen die verhalen. En, statistisch gezien gaan natuurlijk meer dan 95% van de zwangerschappen goed, maar statistieken zijn niet toepasbaar of je eigen situatie... Ik zal ook blij zijn als ik de baby gezond en wel in mijn armen heb. @Stay Calm: Yay! Geniet ervan! @Hier: Voel de baby nog steeds niet echt goed bewegen, maar hij beweegt wel. Ik voel me ook beroerd. Ik maak me echt een beetje zorgen, maar weet niet zo goed wat te doen. Weer bellen? De baby beweegt niet minder als maandag en toen wat de ctg goed...
Femke11, geloof mij! Gewoon bellen echt waar!! Hier geven ze aan dat ze liever iemand 10 x voor niks een CTG maken dan 1x te laat. En daarbij.. Moeder gevoel klopt eigenlijk altijd (zegt zelfs m'n gyn). Oftewel, gewoon bellen: Nu!
Eens met Damen, gewoon bellen en gaan. Ik heb net ook weer twee keer ctg gehad omdat baby met rug tegen buikwand aan ligt en daardoor voelde ik hem anders bewegen. Volgens arts is ctg min of meer 24 uur geldig en moet ik meteen weer bellen als ik me er niet lekker bij voel. @damen: dat zou wel mooi zijn, dan heb je iig de 35 wkn gehaald toch?
Gefeliciteerd Miss86! !! Met 35 wk geboren is best netjes hoor! Hopelijk mogen de kleingoed en jij snel naar huis. Hoe heten ze en hoe groot/zwaar zijn ze? Femke11 echt gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor en ze vinden je echt niet snel een zeur of zo, want ook zij vinden jouw en je kleintje jullie gezondheid het belangrijkste! Wij zijn eindelijk uit de naam 😃 Controle was ook weer keurig
Gefeliciteerd Miss86! Geniet ervan! In mijn zwangerschapscursus zijn ondertussen al drie meiden bevallen voor het einde van de cursus, eentje met 36 weken, maar ook een met 33 en een met 34 weken. Ik schrik daar iedere keer van, ik ben nog lang niet klaar om te bevallen, ik ga er nog steeds vanuit dat ik in mijn verlof nog alle tijd heb om de laatste spullen te kopen enzo...
Hi Dames, Ik heb uiteindelijk niet gebeld. Vannacht was de oudste aan het spoken en toen werd de baby ook weer goed wakker, heeft zeker een uur liggen spartelen. Sindsdien is het weer als vanouds en voel ik de baby de hele dag door en op de bekende momenten heel hevig. Toch niets aan de hand? Ik weet het niet, maar als het weer minder wordt bel ik gewoon! @NonnieMa: Ja, dat heb ik ook. 1 dame die na mij uitgerekend was is al bevallen en een andere heeft gebroken vliezen en daar kan het dus ook elk moment gebeuren. Ik ben er ook nog niet klaar voor. Het "voordeel" van vroeg bevallen is dat de baby dan nog wel even in het zh is, waardoor je thuis de boel nog op orde kunt maken. Hier krijgt ml nu haast om de boel af te krijgen Morgen naar de 9 maanden beurs en dan de laatste spullen kopen en dan wil hij de wieg en de box enzo opzetten. Hij wou zelfs al klossen halen, maar dat kan nog wel even wachten vond ik. Eerst maar eens horen of ik boven mag bevallen of dat er een bed in de kamer moet.
@femke: fijn dat je baby weer goed hebt gevoeld @Nonniema: nav zulke verhalen heb ik toch maar een tas klaargezet
Vandaag weer een echo gehad en hieruit werd duidelijk dag de flow in de navelstreng extreem verslechterd is sinds vorige week.. De flow meting geeft geen beleid aan... Dat blijven de CTGs doen, maargoed.. Het geeft wel aan dat het minder stabiel is.. Nu naar 2x p week een echo en ze zullen de CTGs strenger gaan beoordelen. Zo blij als we gister waren met een datum... Hoe spannend het nu wordt! Ik dacht echt de 37 te halen maar nu weet ik dat niet zo🙈.
Jeej Damen balen dat de flow instabiel lijkt te worden. Gelukkig ben je de kritieke tijd al voorbij en heeft de kleine hele goede kansen als ze nu geboren wordt. Al hoop ik natuurlijk voor jou dat ze nog een maandje mag blijven in je buik... Hier ook nog totaal niet klaar voor de kleine hoor... het bedje staat klaar, maar de rest is nog lang niet op orde... Nog 1 weekje werken en dan verlof Hopelijk krijg ik dan iets gedaan in huis zodat alles op orde is als ze komt.
@Laura thnx voor de tip van het parkeren. We stonden echt super dichtbij en jaja ook nog eens 2 euro goedkoper! Laatste dagen werken zijn voor jou ook ingegaan of niet? Wbt de groei echo, dat zit helemaal goed! Een mm verschillend meten is al een heel verschil qua groei. Jullie baby doet het super goed en de vorige meting was gewoon niet goed gedaan! En die petitie vond ik idd ook niet fijn om te lezen. @Femke fijn dat alles er wel goed uitzag! Ik vind het nu misschien ook nog wel de spannendste tijden van de zwangerschap. Je bent er bijna, maar er kan nog steeds veel mis gaan. Heb je lekker geshopt op de 9 maanden beurs? Ik wel! Maar meer voor onze peuter, dan voor de baby haha. @Girl123 fijn dat je het al klaar hebt staan. Ik begin woensdag! @Miss86 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2ling! Klinkt als een hele zware bevalling! Geniet ervan! @Staycalm jeej!! Heerlijk verlof! @Damen jeetje spannend zeg! Zo word het wel heel echt als je een datum hebt. O wat een omslag ineens, word dus toch ineens weer een stuk spannender. @Debbske fijn dat jullie uit de naam zijn! Mooi op tijd toch? Bij onze peuter zijn we met 36 weken nog gewisseld van naam. @Nonniema jeetje die zijn allemaal al vroeg bevallen. Ik ga er gewoon maar vanuit dat ik weer 41 weken zwanger ben. Zo jeetje wat moest ik veel bijlezen! Maaaaar ik ben bij! En ik heb verlof!! Was er nu ook wel echt aan toe moet ik zeggen. Hele dagen staan/lopen wilde toch niet meer zo heel goed, maar goed ik heb het gered.
26 MAART (1) ° 1612, 30 jaar, 2e kindje (Verrassing) 31 MAART (1) ° Miss86, 29j, 1e kindje (tweeling) (jongen & meisje) 1 APRIL (3) ° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal) (jongen) ° diaaan, 28j, 2e kindje ° Soesel, 26 jaar, 2e kindje, BV , Thuisbevallen (meisje) 2 APRIL (3) ° Marjo11, 30j, 1e kindje, zwanger via mesa-icsi, BV, NB ° Rissie84, 30j, 1e kindje 3 APRIL (2) ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV (jongen) ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing, BV, NB (meisje) 4 APRIL (1) ° Toet85, 29j, 2e kindje, NB, FV 5 APRIL (3) ° Nina, 34 jaar, 2e kindje, KS, FV ° Joyb, 31j, 2e kindje, NB ° panda86, 29j, 2e kindje, FV,NB inleiding (meisje) 6 APRIL (2) ° Aprilmommy,?, 1e kindje ° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB (jongen) ° Girl123, 26j, 1e kindje, 3e ronde (meisje) 7 APRIL (3) ° Sjubidoe ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, NB (onderwater) 8 APRIL (2) ° Chicabelgica, 31 jaar, 2e kindje, KS, FV (meisje) ° Pisam, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NB, FV (Verrassing) 9 APRIL (3) ° Femke, 35 jaar, 3e kindje, NTB, BV ° Wevin, 28j, 2e kindje 10 APRIL (1) ° Christien1801, 26j, 1e kindje, 1e ronde, bevalling in zkh, als lukt BV 11 APRIL (1) ° NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NB, BV 12 APRIL (1) ° 2moekes, 29j, 1e kindje, 3e ronde, NB 13 APRIL (2) ° StayCalm, 27 jaar, 1e kindje , 5e IUI ° JvM2014, 30 jaar, 2e & 3e kindje (meisje & jongen) 14 APRIL (1) ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal), BV (meisje) 15 APRIL (2) ° Muzieknoot, 28 jaar,1e kindje, ? Ronde, BV ° anoniem 2014, 24j, 1e kindje, 16e ronde, NB DATUMLOOS (1) ° mammetje Vlindertjes: ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS. ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV ° dalysa, 27j, 2e kindje ° twigs, 39 jaar, 5e ronde, 1e kindje, BV, NB Geboren ° Totaal zwangeren: 33 Meisje: 8 / Jongen: 5 / Verrassing: 2[/QUOTE] Klopt deze lijst nog een beetje???
Lotje moet sowieso onder Vlindertjes, las in ander topic dat ze wel weer zwanger is. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en flesvoeding geven. Fijn dat je lekker geshopt hebt 1612. En dagtarief van RAI is zo duur dat je de auto inderdaad beter in wijk ernaast kwijt kan, tenzij je echt van plan bent om acht uur te blijven. Ik moet nog drie dagen werken en dan met verlof. Ben er trots op dat ik het heb gehaald, maar man wat een rugpijn...! (het is eigenlijk meer een rib die bij kraakbeen ontstoken is, zowel bij aanhechting borstbeen als bij aanhechting rug). Gecombineerd met maagzuur en waggelen vind ik deze fase erger dan eerste trimester Maar we zijn er bijna! Ik ben nu weekendje weg met de man, dat is leuk!
Hi Dames, @9 maanden beurs: we hebben goed inkopen gedaan Wij parkeren meestal bij de Flowpark tegenover de RAI, maximaal 15 euro voor een hele dag (5 euro goedkoper dan RAI), altijd ruim plek en super dichtbij. @Damen: Wat spannend, hopelijk kan jullie kindje nog even veilig in je buik blijven zitten. @1612: Heerlijk verlof! Geniet ervan! @Laurabb: Auw, dat klinkt heel pijnlijk. Nog maar 3 werken en dan heb je de 36 volgemaakt! Daar kun je echt trots op zijn. @Lijst: Voor mij klopt het niet, ik ben een dag vooruit gezet, naar 8 april en we krijgen een jongen.
@lijst ik sta er niet op 13 april 27 jaar 1ste kindje bevalling in ziekenhuis (hopelijk) hopelijk ook Bv geven.
26 MAART (1) ° 1612, 30 jaar, 2e kindje (Verrassing) 31 MAART (1) ° Miss86, 29j, 1e kindje (tweeling) (jongen & meisje) 1 APRIL (3) ° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal) (jongen) ° diaaan, 28j, 2e kindje ° Soesel, 26 jaar, 2e kindje, BV , Thuisbevallen (meisje) 2 APRIL (3) ° Marjo11, 30j, 1e kindje, zwanger via mesa-icsi, BV, NB ° Rissie84, 30j, 1e kindje 3 APRIL (2) ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV (jongen) ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing, BV, NB (meisje) 4 APRIL (1) ° Toet85, 29j, 2e kindje, NB, FV 5 APRIL (3) ° Nina, 34 jaar, 2e kindje, KS, FV ° Joyb, 31j, 2e kindje, NB ° panda86, 29j, 2e kindje, FV,NB inleiding (meisje) 6 APRIL (2) ° Aprilmommy, 27 jaar, 1e kindje, FV, (meisje) ° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB (jongen) ° Girl123, 26j, 1e kindje, 3e ronde (meisje) 7 APRIL (3) ° Sjubidoe ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB 8 APRIL (2) ° Chicabelgica, 31 jaar, 2e kindje, KS, FV (meisje) ° Pisam, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NB, FV (Verrassing) ° Femke, 35 jaar, 3e kindje, NTB, BV, (jongen) 9 APRIL (3) ° Wevin, 28j, 2e kindje 10 APRIL (1) ° Christien1801, 26j, 1e kindje, 1e ronde, bevalling in zkh, als lukt BV 11 APRIL (1) ° NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NB, BV 12 APRIL (1) ° 2moekes, 29j, 1e kindje, 3e ronde, NB 13 APRIL (2) ° StayCalm, 27 jaar, 1e kindje , 5e IUI ° JvM2014, 30 jaar, 2e & 3e kindje (meisje & jongen) ° Oceanna, 13 April, 27 jaar, 1e kindje, BV 14 APRIL (1) ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal), BV (meisje) 15 APRIL (2) ° Muzieknoot, 28 jaar,1e kindje, ? Ronde, BV ° anoniem 2014, 24j, 1e kindje, 16e ronde, NB DATUMLOOS (1) ° mammetje Vlindertjes: ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS. ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV ° dalysa, 27j, 2e kindje ° twigs, 39 jaar, 5e ronde, 1e kindje, BV, NB ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, NB Geboren ° Totaal zwangeren: 33 Meisje: 9 / Jongen: 6 / Verrassing: 2
Ik dacht he ik vraag of ik hier mee mag kletsen, zie ik dat ik al in de lijst sta. Oeps whaha weinig actief geweest. Nu het dichterbij begint te komen vind ik het wel lekker om er over te kunnen kletsen. @miss gefeliciteerd met je kindjes! Hopelijk gaat alles goed en knap jij snel weer op van de bevalling! Meiden die vandaag naar de 9 maanden beurs gaan, veel plezier! Benieuwd hoe het was 😊
♥ZWANGER♥ 26 MAART ° 1612, 30 jaar, 2e kindje, bv en ZHbevalling (Verrassing) 31 MAART ° Miss86, 29j, 1e kindje (tweeling) (jongen & meisje) 1 APRIL ° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal), FV, ZHbevalling (jongen) ° diaaan, 28j, 2e kindje ° Soesel, 26 jaar, 2e kindje, BV , Thuisbevallen (meisje) 2 APRIL ° Marjo11, 30j, 1e kindje, zwanger via mesa-icsi, BV, NB ° Rissie84, 30j, 1e kindje 3 APRIL ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV (jongen) ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing, BV, NB (meisje) 4 APRIL ° Toet85, 29j, 2e kindje, NB, FV 5 APRIL ° Nina, 34 jaar, 2e kindje, KS, FV ° Joyb, 31j, 2e kindje, NB ° panda86, 29j, 2e kindje, FV,NB inleiding (meisje) 6 APRIL ° Aprilmommy, 27 jaar, 1e kindje, FV, (meisje) ° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB (jongen) ° Girl123, 26j, 1e kindje, 3e ronde (meisje) 7 APRIL ° Sjubidoe ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB 8 APRIL ° Chicabelgica, 31 jaar, 2e kindje, KS, FV (meisje) ° Pisam, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NB, FV (Verrassing) ° Femke, 35 jaar, 3e kindje, NTB, BV, (jongen) 9 APRIL ° Wevin, 28j, 2e kindje 10 APRIL ° Christien1801, 26j, 1e kindje, 1e ronde, bevalling in zkh, als lukt BV (meisje) 11 APRIL ° NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NB, BV 12 APRIL ° 2moekes, 29j, 1e kindje, 3e ronde, NB 13 APRIL ° StayCalm, 27 jaar, 1e kindje , 5e IUI ° JvM2014, 30 jaar, 2e & 3e kindje (meisje & jongen) ° Oceanna, 13 April, 27 jaar, 1e kindje, BV 14 APRIL ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal), BV (meisje) 15 APRIL ° Muzieknoot, 28 jaar,1e kindje, ? Ronde, BV ° anoniem 2014, 24j, 1e kindje, 16e ronde, NB ♥ Geboren ♥ ° Miss86 1e kindjes Geboren23 februari jongetje en meisje Vlindertjes: ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS. ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV ° dalysa, 27j, 2e kindje ° twigs, 39 jaar, 5e ronde, 1e kindje, BV, NB ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, NB --> Weer terug zwanger Totaal zwangeren: 33 Meisje: 9 / Jongen: 6 / Verrassing: 2
Wat heerlijk Laura er nog even tussenuit met je man! Geniet ervan! Femke ah nog 3 euro goedkoper dan dat wij stonden. Wij stonden tegenover het beatrixpark. Was ook nog kort lopen ook. En goed geslaagd dus! Haha Christien dat is handig dat je er al opstond! En hier vandaag precies 36 weken!
wat gaat de tijd toch hard. voor sommigen al zo dichtbij. maar ook nog zo ver weg. zo te lezen hebben jullie allemaal erg veel plezier gehad op de 9 maanden beurs. ook al dames hier die het nu al helemaal beu zijn om zwanger te zijn en nu gewoon hun kleintje vast willen houden?
Jaaa hier Oceanna!! Slaap snachts zo slecht dat ik de hele dag aan het gapen ben😱😱 Gisteren met m'n moeder het kamertje schoongemaakt, bedje opgemaakt, alles netjes gehangen ennnn begin gemaakt aan m'n koffertje. Weten jullie of je je kraampakket mee moet nemen als je poliklinisch gaat bevallen? Wat stoppen jullie zoal in het koffertje?😀