Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Jeej Oceaan das schrikken... hopelijk blijft de kleine nog even zitten hoor!

Inleiden vanwege een feestje?!?!?!?! Hoe ondoordacht kun je zijn! Ik ben zelf ingeleid met 35 wk de vorige keer en dat doen ze echt alleen in uiterste noodzaak bij gevaar voor moeder of de kleine. En das niet voor niks. Inleiden is geen pretje, je lichaam is er nog niet aan toe en de kleine ook niet. Met alle evt gevolgen van dien.

Manlief wilde zijn ouders Meteen bellen, maar heb gezegd dat hij maar ff moet wachten en de komende tijd moet peilen of ze het idd te zwaar vinden of niet meer zien zitten. Ik breng ze liever naar een kdv als dat zijn ouders tegen hun zin oppassen. Als ze volgende week weer zeuren hoeven ze in elk geval de komende maanden niet meer op te passen van mij.

2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Voorlopig zit de kleine er nog en zijn de krampen veel minder nu nog maar af en toe beetje zeurderig :D heb goede hoop dat de kleine nog wel even blijft zitten.

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Debbske: Even laten bezinken en niet vol in de emotie reageren is ws wel verstandig.

@Oceanna: Fijn!

@Hier: Bevallingsplan doorgesproken met de vk en groeiecho gehad. Baby is nu al 3300 gram:$ Geschat gewicht bij 40 weken is 4kg. Dus ook het "suikerprotocol" besproken. Het protocol is hier om naar het zh te gaan voor suikerchecks + bijvoeden indien nodig. Dat wil ik niet, zeker niet bijvoeden met KV. De vk heeft me gerustgesteld: omdat mijn gtt goed was, het een derde kindje én een jongen is, is de kans klein dat ik wel naar het zh zou moeten als de baby >4kg zou zijn.
    Ik heb wel besloten om antenataal te kolven, just to be sure en al wat melk in de vriezer te hebben. Daar begin ik dan met 37 weken mee. De baby is toch goed op gewicht.
    Al met al een fijn bezoek en ik ben er klaar voor, nog 9 dagen en dan mag de show beginnen:D

4. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Hoi Femke, bedoel je dat je baby over negen dagen wordt gehaald? 😬

5. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Oceanna toch wel schrikken. Fijn dat je nu weer thuis bent, hopelijk blijft jullie kleine nog even zitten.

Debbske wel een lekkere bom zeg, die zo gedropt wordt terwijl je hoogzwanger bent. Niet fijn. Wel verstandig om het even te laten bezinken.

Femke fijn dat alles klaar is en dat de kleine kan/mag komen bijna!

Wat een heerlijk weer zo met de zon! Zo mag het van mij wel door gaan tot augustus. Dan moet ik weer aan het werk haha.

6. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Dus toch verlof gekregen zoals je het wilde @1612?

Hier vandaag controle gehad. Baby is al mooi ingedaald, maar ondanks oefenweeen 's nachts verwacht ik 'm voorlopig nog niet... :)

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    @laurabb dat is fijn om te weten dat je kleine is ingedaald. Het komt wel steeds dichterbij voor je :D.

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Girl: Nee, maar dan ben ik 37 weken en dan zou de baby mogen komen :)

@Hier: Vandaag de wieg opgezet en klossen voor het bed gehaald. Die moeten er alleen nog even onder en dan is echt alles klaar :)

9. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Oow zo bedoel je het haha. Ik heb zoveel pijn van het indalen, twijfel of het ook geen voorweeen zijn... 😕 Morgen weer controle ..

10. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Zo goed als Laura! Fijn dat de controle weer goed was. Hoe gaat het met je schouder/rib?

Wij hebben gisteren ook de wieg opgezet. Daarvoor moest het bed verschuiven, zakt de bodem eruit.... Gelukkig gebeurde dat nu. Maar handige man heeft het alweer gemaakt.

Gisternacht erg raar gedroomd en vannacht weer... Niet fijn eigenlijk.

11. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Fijn dat de baby al mooi is ingedaald Laura! Hier aankomende week een liggingsecho. Ben benieuwd, wel idee dat ze gezakt is. Mn moeder vond mn buik veranderd en ik heb wat minder last van maagzuur.

Girl123 succes vandaag bij de controle

Hier komt mn moeder morgen de wieg brengen en dan zetten we hem gelijk op. Helemaal zin in haha. Bed op klossen doen wij volgende week denk ik

12. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Haha, 1612. Gelukkig dat het idd nú gebeurde.

Hier even naar kapper geweest. Had al weken niet meer gefietst omdat ik meer van het wandelen ben. Man, ik ben echt door iedere bejaarde ingehaald (en nee, die reden niet allemaal op elektrische fietsen :D ) en kwam met tong op schoenen bij kapper aan (en het is 'maar' 4km). nouja, m'n haar is weer gedaan en dat was wel fijn.

13. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Hahaha ja dat fietsen. Hier laatst "even" naar de ah wat echt maar 5 min fietsen is ofzo. Hier in de wijk staat best veel wind en had heenweg wind tegen. Menn zweet stond me overal toen ik aankwam hahaha

14. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Zwanger= Midden in de nacht om half 3 onder de douche staan omdat je niet kunt slapen van de plotselinge hevige jeuk OVERAL😱 en gewoon je draai niet kunnen vinden. Was wel een drukke dag, controle vk, boodschappen gedaan, verjaardag van m'n nicht en m'n eigen verjaardag alvast gevierd! Nu in de bank luisteren naar m'n twee snurkende hondjes... Best jaloers! 😫😅😅

15. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Nou alsnog petje af Laura! Ik fiets al een hele tijd niet meer aangezien ik er echt hele erge zadelpijn van kreeg. Ik kon dan bijna een week niet goed lopen....

Girl hoe was je controle? Als de jeuk blijft moet je even de vk inlichten hé! Misschien is het wel zwangerschapsjeuk.

38 weken!! :D Ik ben de hele tijd al om 7 uur wakker. Kon ook niet meer liggen van de pijn, dus er maar uit.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @1612: Ik heb ook een paar x nachtmerries gehad, heel naar. Het gevoel dat je hebt als je wakker wordt zorgde er bij mij ook voor dat ik helemaal niet meer in slaap kon komen.
    Hahaha, gelukkig gebeurd het nu met je bed idd en niet tijdens de bevalling/kraamweek:)

@christien: Minder maagzuur was bij mij het teken dat hij aan het indalen was.:)

@Fietsen: Hier 2 weken geleden de oudste voor het laatst met de bakfiets naar school gebracht. Dat is een klein stukje bult op rond de spoorwegovergang, pff...

@Girl: sluit me aan bij 1612, als je jeuk blijft, ff de vk bellen, kan cholestase zijn.

@Hier: Opruimdrang! Met 2 meiden in huis kan het best een rotzooitje worden en daar kan ik op dit moment echt niet tegen:D
    Gisteren alle flesjes en onderdelen van de kolf gesteriliseerd en mijn nieuwe (2e handse) handkolf even uitgeprobeerd. Dat ging als een tierelier:$:D. Kreeg een toeschietreflex en er kwam ook al wat colostrum. Echt, maar 2 minuutjes per kant gedaan, maar kreeg ook direct harde buiken. Dus... Nu even niet meer tot de 37 weken. Maar het lijkt erop dat mijn lijf er klaar voor is:)

17. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    De controle ging heel goed, klein gemiddeld meisje, schatten het op 6-7 pond. Ze ligt vast in m'n bekken, vandaar ook die pijn/druk erin. Haha, nee het komt omdat ik 3 x per dag douche en me niet goed insmeer dus heb een hele droge huid. Wat een nacht!! 😱😱

Vandaag een rustige chilldag! Morgen ga ik een matras beschermer neerleggen want ik heb heel veel vruchtwater schijnt 😕 Verder hier ook laatste dingen klaarleggen etc en de boxwieg staat nog niet

18. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hier best wel druk dagje gehad, erna naar zwangerschapsyoga gegaan en man meegenomen. Helaas was die vlak voor we erheen gingen van z'n fiets gelanceerd (iemand gooide net het portier open toen hij erlangs fietste), dus hij heeft halve les met zak ijs op z'n knie gezeten.
    Dit was een speciale sessie ter voorbereiding op de bevalling, maar na paar uur van houdingen (met veel squats) heb ik er de brui aan gegeven want ik kón niet meer van spierkrampen. Laatste twintig minuten maar aan de kant gezeten.

19. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Dat is niet zo mooi Laura! Lijkt me heel pijnlijk en ook wel schrikken voor je man. Wij hebben aankomende woensdag de partnerles, ben heel benieuwd haha! Voor jou wordt het nu wel heel spannend! Heb je zelf het gevoel dat hij eerder komt? 😁

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Girl: Fijn dat de controle goed was! Hier ook voldoende vruchtwater. Bij de eerste ging de vk in het zh toucheren en duwt het hoofdje wat naar boven, toen had ze het water in haar crocks staan:$:D

@Laurabb: Jeetje zeg, beterschap voor je man!

Deel Deze Pagina