Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Gynn! En prrrima excuus :D, fijn dat de kleine man het zo goed doet!

Hier gister naar cursus geweest maar hele nacht maagzuuraanvallen gehad, dat is waarschijnlijk door alle ademhalingsoefeningen getriggerd... :( Kon iedere keer met Rennies wel uurtje slapen maar daarna waren ze weer uitgewerkt. Hoe dan ook, als ik jullie verhalen lees, dan mag ik zeker niet klagen met slechts één rottig nachtje

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Oceanna: Ben benieuwd wat de gyn gezegd heeft!

@Gynn: Gefeliciteerd!

@Laurabb: Maagzuur is wel een heel vervelend kwaaltje, gelukkig mag je veel rennies op een dag:D

@Hier: Lekker geslapen, volgens ml overal doorheen.:D Schijnbaar was de jongste wakker geweest, ik heb er niets van meegekregen:D
    Lekker rustig de dag opstarten, al zit ik met open mond naar de aanslagen in België te kijken. Wat een verschrikking.:(

@Volle maan: Morgenmiddag is het volle maan. Het is een bakerpraatje, maar ik ben toch benieuwd of sommigen van ons gaan bevallen:) Ik zat het even terug te zoeken en mijn oudste is 7 uur na volle maan geboren en de jongste 15 voor volle maan:$:D Ik heb geen zin om te wachten tot de volgende volle maan (22 april), dus laat het feest maar beginnen:D

3. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd gynn.

De gynaecoloog heeft het volgende bedacht voor de inleiding morgen het kan 2 kanten op of optie 1:
    Toucheren kijken hoeveel baarmoedermond is.
    Baarmoedermond is nog niet ver genoeg verstreken plaatsen van een ballonnetje dat dan s avonds pas weer wordt verwijderd voor de nacht zodat ik rustig kan slapen en donderdag verder.
    Of optie 2:
    Toucheren baarmoedermond is verweekt en verstreken met paar cm ontsluiting. Aanleggen infuus en wachten totdat je bevalt.
    Dus ben voor het weekend nog mama als alles goed gaat.

4. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Gynn: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Oceanna; heel veel succes. Hopelijk is het snel achter de rug en gaat alles voorspoedig verder.

5. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Laura idd daar moet je vanuit gaan! Dat is bij mij dus ook gebeurd. :) Baby voel ik idd anders, veel schuivender. Krijgt te weinig ruimte om goed te kunnen schoppen haha.

Girl ja alles staat hier klaar! Alleen nog een tas maken voor peuter.

Slijmprop was bij mijn vorige idd heel taai slijm.

Christien duidelijk aangeven dat je er echt doorheen zit! Wie weet helpen ze je wel!

Debbske wij hebben het luxe qua oppas. Als het snachts begint dan komen schoonouders hier. Anders komen ze peuter ophalen zodat wij weg kunnen. Ik moet namelijk direct naar het ziekenhuis. Niet eerst thuis afwachten. Hopelijk begint het snachts, manlief zit namelijk op dit moment 2 uur van huis af....

Gynn gefeliciteerd!! Wat goed dat jullie mannetje het al zo goed doet! Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Volle maan de vorige keer hielp een volle maan hier niet haha. Dus ik verwacht nu ook niks.

Oceanna spannend!! Heel veel succes en geniet van je eerste ontmoeting!

Ik ben weer goedgekeurd. Zeldzame lage bloeddruk voor deze termijn. Vk verwacht dat baby niet voor het weekend komt iig haha. Zit nog mooi ruim in het vruchtwater. Wel aankomende vrijdag alweer terug. Anders werd het pas vrijdag 1 april, aangezien het maandag pasen is en de 2 dagen erna was er geen vk op de poli ivm trainingen. Nou ja dan vrijdag maar weer. :)

6. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Ik kreeg het advies vorige keer om meer te drinken.
    Doe ik nu ook maar moet keer zo vaak naar de wc.
    Elke keer als ik naar de wc ga heb ik een natte vlek in mijn ondergoed. Niet groot maar een beetje.
    Dit zal toch geen vruchtwater zijn ?
    Ik merk niet eens dat ik wat verlies.

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik zou toch even vk bellen en laten controleren stay calm dat dacht ik vrijdag namelijk ook totdat ik dus wel belde en ctg moest maken in ziekenhuis ze het daar opnieuw testen en het dus wel vruchtwater bleek te zijn. Hoop het nog niet voor je maar je kan het beter even laten controleren succes.

8. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    @staycalm: nog gebeld? je kan ook van je hand een vuist maken en daar op blazen. als je dan vocht verliest, verlies je idd vruchtwater - is mij geleerd

@damen: ben wel heel benieuwd hoe het met jullie is nu!

@femke: hier nog geen gerommel ten aanzien van volle maan, maar het was leuk geweest ;)

@oceanna: wanneer gaat alles beginnen?

@christien: hoe voel je je nu?

@1612: fijn dat alles goed is, inclusief mooie bloeddruk

Hier vannacht gewoon doorgeslapen, geen maagzuur gehad. Heel blij mee. Nu 39 weken, ik ga vanmiddag (op advies) voor een voetreflexmassage - zal mij benieuwen of het iets triggert...

9. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Nee heb niet gebeld.
    Heb morgenochtend sowieso een afspraak staan ter controle dus geef het dan wel aan.
    Maar wanneer ik een vuist maak en er op blaas verlies ik geen vocht. Ik denk nu zelf dat het te maken heeft met mijn zwakke bekken. De combinatie van hoe de kleine ligt en beweegt met de volle blaas maakt denk ik dat ik soms zonder dat ik het door heb een drupje laat lopen. Het is ook niet heel veel.
    Niet zoveel dat ik meteen mijn onderbroek moet verschonen. Net zoveel als uitscheiding maar dan alleen vocht. Sorry voor de details.

10. Rihanna326

9 mei 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Ik wil even sparren. Vannacht hele nacht voorweeen gehad en zat best regelmaat in. Hielden eerst 1 min aan en daarna maar 40 sec. Om 6 uur gaan douchen. Daarna verloskundige gebeld. Moest het afwachten. Gelukkig zijn ze af ge zakt en komen ze nu af en toe. Als ik naar de wc ga en pers een beetje (denk steeds dat ik grote boodschap moet doen) komt er slijm mee en moet dat best vaak afvegen is dat de slijm prop ? verlies dat nu al sinds zondag heb ook bijna tot geen afscheiding meer. Zit de bevallig er aan te komen of moet ik echt wachten tot me vliezen breken....

11. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Idd stay calm even op je hand blazen. En vruchtwater ruikt echt heel apart. Dus als je echt twijfelt er even aan ruiken. Dat herken je direct!

Laura ik heb idd wel vaker gehoord dat dat helpt! Succes, wie weet begint er wat bij jou!

Rihanna dat is moeilijk te zeggen. Sommige vrouwen hebben weken lang voorweeen en een ander heeft helemaal nergens last van. 1 ding is zeker, je bevalling komt sowieso dichterbij. ;)

12. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Hey dames,

Wilde jullie laten weten dat ik sinds gister in het ziekenhuis lig om ingeleid te worden. Helaas was er van mij zelf nog niks gaande, gister eerste ballonnetje gehad en die is vanmorgen verwijderd. Baarmoedermond lag nog ver weg dus heb een nieuwe gekregen. Morgen word het opnieuw beoordeeld. Ben benieuwd, bij zl heb er 3 gehad. Stel me nu ook maar in op 3, kan het alleen maar meevallen.

13. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Wow, wat gaat het opeens snel! Gynn, gefeliciteerd met jullie kleine wondertje! Oceanna en Panda, veel succes de aankomende dagen!

Hier nog geen tekenen van een aankomende bevalling, ik ga ook nog steeds van 41 weken uit, omdat alle kinderen in onze familie te laat komen. Gisteren ook weer een glucose dagcurve gedaan en deze was helemaal perfect. Nu voor de zekerheid over 2 weken nog een curve doen voor de zekerheid, als het dan nog nodig is.

Gisteren enorme last van mijn ribben gehad, volgens mij was onze friemel met zijn billen onder mijn ribben gekomen en probeerde hij ze uit elkaar te duwen. Fijn zo'n groot kind ;). Maar na een tijdje te hebben gelegen was het weer over. Ik voel hem ook nog steeds goed bewegen, dat draaien herken ik zeker, maar hij trapt en stompt ook nog steeds flink. Ik denk dat er gewoon een sterk mannetje in mij zit en al die beweging stelt mij ook steeds gerust.

Succes allemaal met de laatste loodjes!

14. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Zet 'm op Panda en Oceanna!

@Rihanna: helaas genoeg voorbeelden waarbij het wel even kan duren nog, hoe irritant ook

Voetreflexmassage was fijn, ze zei dat ze kon voelen dat baarmoeder en bekkenbodemspieren heel soepel waren. Om die reden wil ze pas echt druk gaan uitoefenen als ik de 40 weken voorbij ben.
    Afgelopen twee dagen veel voor studie gedaan. Gaat niet zo snel als ik zou willen, maar ben wel productief.

15. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Mijn nacht sorry voor het lange verhaal.
    Gisteravond rond 10 uur gaan slapen werd rond 00.15 wakker Mmm wil niet eruit hoef niet te plassen 00.25 toch maar wel gegaan. Ga terug in bed liggen en jahoor de rest van men vliezen breken snel terug naar de wc is de kleur geel:$:$ gelijk op de bel gedrukt ctg gekregen en alles was goed met de kleine. Rond 1 uur er weer afgehaald. Zegt vk ik kom rond 4 uur terug voor Nog een ctg. Nou dat werd een stuk eerder 2.10 buikkrampen niet normaal weer ctg alles goed met kleintje rond kwart voor 3 toucheren mevrouw u heeft 4cm ontsluiting :D oké. We gaan u naar een andere kamer brengen is er iemand die u wilt bellen. Ja men man!. Die kwam zsm naar me toe net op het moment dat ze een andere kamer hadden gevonden voor me waar ik naartoe kon. Heerlijk even in bad gezeten veranderen men weeën naar rugweeën ik hield het niet meer. Vraag om pijnstilling. Weer toucheren rond 5 uur 6cm ontsluiting. Rond half 6 naar beneden voor ruggenprik kom om 6 uur terug op de kamer 8cm ontsluiting. Vk zegt kom rond 8 uur weer iemand kijken voor ontsluiting. Rond 8 uur nieuwe vk natuurlijk oké maakt niet mevrouw u zit op 10cm we wachten op de persdrang en dan mag u. 9uur eindelijk kleine ver genoeg naar beneden om te gaan persen. Om 10.31 is onze kleine meid dan eindelijk geboren met de naam Jayna Geraldine.

Veel succes nog panda.

16. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Oceanna!

17. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Wauw oceanna gefeliciteerd!

Ik reageer heel slecht op anderen en ben even heel egoïstisch. Kopieer hier even update die ik naar bekenden heb gestuurd vandaag.

Gaat niet zo goed hier. Ziekenhuis in en uit. Gekneusde ribben en gister ineens zon pijn in ribben met spoed naar ziekenhuis omdat ze bang waren voor klaplong. Gelukkig niks geks gevonden maar ja de pijn blijft. Vannacht slaap ik ook in ziekenhuis zodat ze wat aan pijnmedicatie kunnen doen en dan morgen verdere plan van aanpak bespreken.

Nu dus in auto naar ziekenhuis. Ben helemaal op!

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Stay Calm: Ik heb ook al weken dat ik waterdunne afscheiding verlies, kan er bij horen. Wel goed om even aan te geven bij de vk. Je kunt het wel ruiken trouwens, vw is een beetje zoetig.

@Laurabb: Oeh, dat klinkt goed, misschien komt het de komende dagen wel op gang:)

@Rihanna: Dat had ik gisteren, om de 3-4-5 minuten weeën, die een half minuutje aanhielden. Ze deden niet genoeg pijn om echte weeën te zijn, bij echte weeën kun je op een gegeven moment niet meer praten en moet je je echt op de wee concentreren.

@Panda: Succes!

@NonnieMa: Fijn dat je suiker weer goed was.

@Oceanna: Gefeliciteerd!

@Christien: Bah, bij jou gaat het echt niet lekker. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen in het zh.

@Hier: Ik denk niet dat er een volle maan baby komt:D Heb nog wel wat weeën, maar niet sterk genoeg om iets te doen. Heb wel enorme nesteldrang. Gisteren al heel veel opgeruimd en vandaag ook weer van alles gedaan. Waar de energie ineens vandaan komt? Nou ja, ik profiteer er maar van:D Voel me ook steeds beter.

19. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    @femke: zoiets is vaak wel voorteken van een bevalling... (ineens energiepiek)

@christien: heb het zo met je te doen, hoop dat je met de nodige hulpmiddelen de komende tijd doorkomt. is er een kans dat ze de baby al gaan halen? je bent immers 37 weken dus de baby is er in principe klaar voor...

20. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Oceanna en Gynn gefeliciteerd met jullie baby's! Super leuk!

Succes Panda en Christien. Waarom word je ingeleid Panda? Het wordt nu wel echt spannend, jeetje!! Kan het ook niet meer afwachten eigenlijk....

Deel Deze Pagina