Oceanna gefeliciteerd!! Christien sterkte nog even, hopelijk zien ze ook in dat je zo niet verder kunt.
Oceanna en Gynn gefeliciteerd met jullie kleine grote wondertjes! Super dat ze het goed doen! Verder nog volle maanbabys erbij gekomen??? Succes vandaag Panda en Christien! Het wordt wel echt spannend zeg! Zit steeds te denken... Wie wordt de volgende... Hier alles nog rustig. Kleine heeft wel dr ritme omgegooid. Nu vooral s nachts actief ipv overdag. Vanmorgen bij vk geweest. Bm is nog potdicht, zelfs nog geen beetje afvlakking of verweking. Zal dus nog wel even duren voor ik ons meisje mag vast houden.
Gefeliciteerd oceaana, klinkt als een prettige bevalling. Heb je het mk zo ervaren? Moeten jullie nog lang blijven? @christien, hoe is het nu? Weet je al of ze meer voor je kunnen doen? @Hier tja ballon nummer 2 heeft niks gedaan. Ze wouden met een gel beginnen, vaak werkt dat wat beter. Kun je ook behoorlijke weeën van krijgen, ook gaan ze dan elke 4 uur kijken hoe het ervoor staat en indien nodig nieuwe gel. Ik zag dat niet zo zitten, wilde toch wel graag een 3e ballon proberen. Als dat niet helpt word het morgen alsnog gel. We wachten maar weer af. Vind het ook behoorlijk dubbel. Blijkbaar is mijn lichaam nog niet klaar voor een bevalling. Maar goed ze doen het niet zomaar en het heeft geen spoed.
Bij mij waren de controles vandaag weer goed. Vorige keer lag de kleine laag net tussen mijn bekken maar dat was vandaag niet het geval. Is niet ingedaald. Dus ik kan nog rustig afwachten. De verloskundige denkt niet dat ik vruchtwater heb verloren maar eerder gewoon urine dat ontkomt doordat de kleine heel gemeen mijn blaas gevoelig houd in combinatie met mijn zwakke bekken. Als het wel vruchtwater is moest ik me geen zorgen maken omdat er voldoende beschikbaar is en dagelijks nieuwe aanmaak. Omdat de kleine niet verder is ingedaald moest ik wel direct bellen als mijn vliezen breken ook al is het midden in de nacht. Ik denk dat de kleine gerust blijft zitten tot de 40e week.
@panda spannend hoor meis! Goed dat je heel duidelijk aangeeft wat je zelf wel en niet prettig vind! Sterkte en succes! @stay calm fijn dat de controles weer goed waren! De kleine vind het nog veels te lekker bij jou in de buik 😊 Ik heb vannacht goed geslapen op zon spuit. Ik heb ook andere medicatie gekregen voor het hoesten die hopelijk beter werken! Zondag op maandag nacht ga ik nog een nacht in het ziekenhuis slapen op zon spuit zodat ik nog wat bij kan tanken en woensdag moet ik me sochtends vroeg melden dan gaan ze me inleiden. Als t in de tussentijd echt nog veel slechter gaat kan ik bellen dan wordt dit eerder maar zowel ik als de gyn willen eigenlijk de 38 weken wel heel graag halen dus daar gaan we voor!
De bevalling was redelijk prettig na de ruggenprik. Alleen het persen was vervelend ivm de druk die je voelt. Gelukkig alleen 3 hechtingen aan de binnenkant niet uitgescheurd of geknipt. We zijn sinds 1 uur vanmiddag thuis. En heerlijk rustig aan aan het doen. Ze doet het erg goed ben zo trots.
Lang niks van me laten horen maar ik heb wel trouw met jullie meegelezen. Alle meiden van wie het kindje al geboren is, super gefeliciteerd en nu heerlijk genieten! Vandaag is ons zoontje Lucas gehaald met een geplande keizersnede. Het is een keizersnede omdat ons eerste zoontje er niet uit kon en het toen een spoed keizersnede geworden is. En hij is iets eerder gehaald vanwege mijnheer bloeddruk. Het is een kleintje: 50cm en 2800gram maar we zijn helemaal verliefd!
Gefeliciteerd Ninaatje! Fijn dat alles goed is gegaan Top dat je een nachtje bij hebt kunnen tanken Christien! StayCalm: zou zou maar kunnen, mijn blaas is op het moment ook niet de sterkste. Hier is kleine ingedaald en zit vast in bekken. Hij kan wel zichzelf eruit wippen omdat ik een 'lange' buik heb, aldus de verloskundige. Het verklaart waarom hij nog steeds soms bij m'n ribben kan, want kennelijk zit hij niet heel erg opgevouwen daarbinnen. Nu over week weer afspraak en als ik dan nog niet bevallen ben, gaan we het over inleiden hebben. Maar vandaag voor eerst het idee dat het wel eraan zit te komen. Ik ben ook enorm aan het waggelen inmiddels
Gefeliciteerd ninaatje! Nu lekker genieten van en met jullie zoontje! @laurabb alle controles dus weer goed? Voor jou komt het ook echt dichtbij nu, spannend!! En de kleine neemt dus lekker alle ruimte in je buik haha. Die denkt waarom zal ik opgevouwen gaan liggen als ik ook wat meer ruimte in beslag kan nemen haha
Hahaha herkenbaar laurabb ondanks dat onze kleine meid ook al is ingedaald kan ze mama nog steeds tegen haar ribben schoppen! Heel fijn met gekneusde ribben haha
Zet hem op panda! Gefeliciteerd Ninaatje! Ow wat vervelend dat jullie nog steeds in de ribben geschopt worden zeg! Hier gelukkig geen Pijnlijke schopjes meer. Wel gisteren voor het eerst voorweeen gevoeld...
@Ninaatje: Gefeliciteerd! @Panda: Zet hem op! @Laurabb: Fijn dat alles goed was, nog maar 1 week tot de uitgerekende datum @Christien: Gaat het iets beter? @Hier: Zit er helemaal doorheen op het moment. Ik voel me nu al zo lang beroerd en ben al zo lang thuis. Vanochtend controle gehad bij de vk, alles was goed. Samen besloten nog geen check te doen op ontsluiting of te strippen. Ontsluiting zegt nog niet zoveel en strippen terwijl je lijf er nog niet klaar voor is kan ook veel pijnlijke weeën tot gevolg hebben die nog niets doen. Baal er wel van, ik wil gewoon graag dat de baby geboren wordt. De weeën van dinsdg hebben er iig voor gezorgd dat de baby helemaal vast in mijn bekken ligt en er niet meer uit kan.
Debbske oei hopelijk is het ritme als de baby geboren is wel weer goed. Bij mijn 1e was dat niet zo. In het begin de hele dag goed slapen en de hele nacht lekker wakker.... Christien fijn dat je goed hebt geslapen op zo'n spuit. Nachtrust is zo belangrijk! Oceanna heerlijk zeg dat jullie weer thuis zijn. Geniet ervan. Ninaatje gefeliciteerd met de geboortje van jullie Lucas! Geniet ervan. Laura waarom met 40 weken al spreken over inleiden als ik vragen mag? Panda86 heel veel succes!! Zet hem op. Femke fijn dat die weeen iig ergens voor gezorgd hebben. Nou hier vanochtend weer controle gehad en weer helemaal goed gekeurd. Nu een afspraak voor volgende week vrijdag, 1 april. Hopelijk is die afspraak niet meer nodig. Morgen 40 weken. Morgen moet baby nog even geduld hebben, eigenlijk wil ik dan niet dat het geboren word ivm een andere verjaardag.
@1612: omdat je dat maar beter op tijd kan plannen zou dan pas na 41 weken willen worden ingeleid hoor, maar liever niet eerst de 42 weken aantikken voor ze wat gaan doen (ook omdat het dan nog wel paar dagen kan duren voor bevalling op gang komt)
Ja idd, ik wil ook niet de 42 weken aantikken. Baby heeft tot 41 weken de tijd en anders.... Dan zwaait er wat haha. Baby is af, dus het kan wel komen. Te lang blijven zitten is ook niet goed.