Uitgerekend 1-15 april 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ciprilla, 21 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal,

ik had al eens eerder meegelezen met dit forum maar ik durfde me nog niet toe te voegen. Ik werd mijn eerste OI poging zwanger, maar dit werd een miskraam. Ik wou nu echt wachten tot de 6 weken. Ik heb toen ik 4,5 week was wat licht bloedverlies gehad, ik was meteen zwaar emotioneel en dacht dat het meteen weer mis ging. Gelukkig lopen de testen wel op, begin ik sinds vandaag wat misselijk te worden. Ik heb gesmeekt bij het ziekenhuis op een vroege echo, helaas vanwege personeels tekort en vakanties moet ik echt wachten tot 24 augustus. :rolleyes:

inniedepooh vindt dit leuk.
  2. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Ik kom je vergezellen :roflmao: vanmorgen misselijk op de fiets gestapt om boodschappen te doen. Uiteindelijk kwam ik op een hobbelige weg terecht en moest ik bijna overgeven. Kon het gelukkig nog binnen houden want ik heb zo’n onwijze hekel aan overgeven.

mijn vorige zwangerschap had ik dit ook vanaf 6 weken tot 13, leefde ik op mandarijntjes en kleine kaakjes om alles maar binnen te kunnen houden :confused: hopelijk word het niet weer zo erg.

inniedepooh en DBoer vinden dit leuk.
  3. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Uitgerekend 1 - 15 april 2023 ♡

1 april
    Tinkerbell2202 - 32 jaar - 3e kindje waarvan 1 ster.
    Fietje001 - 40 jaar

2 april
    Inniedepooh - 1e kindje
    Pinguinkje - 35 jaar - 2e kindje (plus 1 sterretje)

3 april
    Amadeliefjes - 20 jaar - 1e kindje

4 april
    Lieke - 31 jaar - 3e kindje
    Citroentje93 - 3e kindje

5 april
    Eliss92 - 30 jaar - 3e kindje(4e na missed abortion)
    Euminee - 39 jaar - 2e kindje
    Summer2004 - 18 jaar - 1e kindje
    Liselot12 - 31 jaar - 2e kindje

6 april
    MissRx - 25 jaar - 1e kindje (na ZOL)

7 april
    Dboer - 27 jaar - 1e kindje (na MA)

8 april
    Iris - 23 jaar - 1e kindje

9 april

10 april
    Maud - 26 jaar - 1e kindje

11 april
    Deniseje3 - 26 jaar - 2e kindje

12 april

13 april

14 april

15 april

Afspraken:
    Augustus

4 augustus - Fietje001 - eerste echo
    13 Augustus - Tinkerbell2202 - Echo
    15 Augustus - Lieke P - intake + echo
    17 augustus - Inniedepooh - vitale echo
    17 Augustus - Amadeliefjes - Intake Echo
    18 augustus- MissRx - eerste echo + intake
    18 augustus - Dboer - 1e vroege vitaliteitsecho
    20 augustus - Citroentje93 - eerste echo
    22 augustus - Eliss92 - intake + echo
    23 augustus - Maud1995 - intake + echo
    24 augustus - Deniseje3 - echo zkh
    24 augustus - Pinguinkje - eerste echo + intake
    30 augustus- Iris - eerste echo
    31 Augustus - Tinkerbell2202 - Termijn echo ziekenhuis
    September
    5 september - Inniedepooh - intake + echo

------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
    ------------------------------------------
    HOE PAS IK DE LIJST AAN?

- Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'

4. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    826
    806
    93
    Vrouw
    Welkom to the club haha! Ik loop hier ook de hele dag het overgeven in te houden. Ik bedoel kommop, al die moeite en kracht om ook maar íets binnen te krijgen om vervolgens weer met een lege maag te zitten en weer opnieuw jezelf te moeten dwangvoeren? Dacht t ff niet lichaam :roflmao:. Appels, mandarijnen en kiwi's is waar ik momenteel ool echt op leef. Op de een of andere manier is dat zo'n beetje het enige waar mijn lichaam zich niet extreem tegen afkeert momenteel. Baby krijgt dus in ieder geval voldoende vitamine c denk ik zo :D

5. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    De misselijkheid hier neemt ook best toe, vooral na het eten. Maar gaat ook snel weer weg, heb nog niet hoeven te braken. Ik voel ook soms van die plopjes helemaal onderin mijn buik.

Ben ik de enige die fantaseert over het geslacht? Mijn oudste van 3 zegt telkens mama baby zusje in de buik. Terwijl ik aankaart nee misschien broertje zegt hij neee zusje! Hahah wat zal hij teleurgesteld zijn als hij nog een broertje er bij krijgt

DBoer en inniedepooh vinden dit leuk.
  6. inniedepooh

inniedepooh Actief lid

15 jun 2022
    124
    122
    43
    Vrouw
    Ohjaa dat fantaseren doe ik zoveel. Voor mijn gevoel is het een klein jongetje, maar mn ouders zijn er zeker van dat het een meisje word. Vind het leuk om al zo te kunnen praten.
    “wil je mn kleine bink geen ‘ze’ noemen dankjewel” :roflmao:

Citroentje93 vindt dit leuk.
  7. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden

Bij de eerste had ook zeer sterk het gevoel dat het een jongen was en dat klopte, bij de tweede had ik totaaaaal geen idee. En nu weer helemaal geen voorgevoel of iets helaas.

8. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Hier nog niet echt aan het fantaseren over het geslacht, ik en mijn man hebben ook beide geen voorkeur. Ik heb zelf zo’n gevoel dat het weer een jongetje is.

maar mijn moeder en mijn man zijn familie zitten echt al jaren te schreeuwen om een meisje. Om die reden dit jaar ook geen genderreveal feestje, om teleurstellende reacties van familie weg te houden.
    mijn schoonzusje sneed vorig jaar de taart open met blauwe muisjes en het was muisstil en niemand was enthousiast. Heel sneu

Citroentje93 en inniedepooh vinden dit leuk.
  9. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    kleine beetjes over de dag verspreid wil vaak helpen, ik ging ook onwijs goed op schaaltjes vanille vla. Hup banaan er doorheen prakken en je hebt een maaltijd :roflmao:
    En koekjes in me nachtkastje voor als ik snachts wakker werd van de misselijkheid

DBoer en inniedepooh vinden dit leuk.
  10. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    826
    806
    93
    Vrouw
    Pfftt jeetje wat een nare reactie van de familie zeg! Ik kan daar echt niet bij hoor, dat is echt heel erg sneu.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik in het verleden heel sterk de wens heb gehad om in ieder geval 1 meisje te mogen krijgen, en eigenlijk het liefst een van elk uiteindelijk. Na wat we het afgelopen jaar hebben meegemaakt met mijn miskraam moet ik zeggen dat mijn mindset daarin toch echt wel is veranderd. Een gezond kindje krijgen is gewoon een wonder op zich en ik zal dolblij als dat ons gegund is. Jongetje of meisje? Ja persoonlijk kan ik dat niet echt meer heel relevant vinden :).

Deniseje3 en inniedepooh vinden dit leuk.
  11. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    826
    806
    93
    Vrouw
    Hier liggen de soepstengels al een aantal dagen op het nachtkastje. Ik ben tot nu toe gelukkig snachts nog niet misselijk wakker geworden (pleaase laat dat zo blijven haha), maar merk wel dat het me in de ochtend helpt om 1 of 2 soepstengels liggend te eten en daarna pas op te staan. Dat haalt dat blok-beton in je maag gevoel net even een beetje weg ofzo wanneer je opstaat.

Deniseje3 vindt dit leuk.
  12. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Ik moet sinds een aantal dagen ook echt iets eten of een kopje zoete thee drinken voordat ik op kan staan. Verder de hele dag licht misselijk, niet echt braakneigingen, maar vooral afkeer voor veel voedsel. Koffie kan ik echt niet meer zien. Brood, lichte muesli met koude melk en yoghurt met fruit gaat het beste. Maar ik kan ook nog best goed warm eten tot mijn eigen verbazing. Toen ik zwanger was van mijn dochter kon ik echt geen warm eten zien en at ik wekenlang geen warme maaltijd.

Ik voel me deze zwangerschap toch wel wat anders dan bij mijn vorige zwangerschap. Duizeligheid en vermoeidheid staat voorop ipv misselijkheid. Daardoor denk ik soms dat we dit keer misschien een jongetje krijgen. Mij maakt het eigenlijk niet uit wat het wordt. Mijn familie gelukkig ook niet. Voor mijn man hoop ik op een zoontje ;)

13. MissRx

MissRx Actief lid

22 dec 2021
    233
    221
    43
    Vrouw
    Ik ben in shock hiervan. Dit is toch echt heel raar? Ze moeten eens weten hoe waardevol het is om überhaupt gezegend te zijn met een kindje. Geslacht is bijzaak en totaal niet belangrijk. Ik kan me voorstellen dat jouw familie daar heel anders over denkt. Houd daar maar aan vast!

DBoer, inniedepooh en Citroentje93 vinden dit leuk.
  14. Eliss92

Eliss92 Actief lid

7 jul 2017
    473
    458
    63
    Vrouw
    Hier morgen 7 weekjes. Ik heb af en toe zere borsten, moet vaker plassen, ik ben emotioneel, doodmoe en sinds een paar dagen met vlagen misselijk. Maar ik kan het nog aardig verbergen met emesafene wat de vorige keer niet lukte.

15. Eliss92

Eliss92 Actief lid

7 jul 2017
    473
    458
    63
    Vrouw
    Oh en een vreselijke craving voor alles met kaassmaak haha

16. MissRx

MissRx Actief lid

22 dec 2021
    233
    221
    43
    Vrouw
    Slapen jullie ook zo slecht ? De afgelopen week slaap ik gemiddeld maar 4/5 uurtjes per nacht als ik geluk heb. Ik ben echt net een zombie..

17. inniedepooh

inniedepooh Actief lid

15 jun 2022
    124
    122
    43
    Vrouw
    Aaahhh mijn klein wondertje zijn hart mogen aanschouwen, ben helemaal verliefd.

Ze had m ook zo gevonden, wat me al heel erg geruststelde. Ik sta voor nu nog steeds op 2 April. Precies 7 weken en 3 dagen.

Bijgevoegde bestanden:

Citroentje93, Pinguinkje, Deniseje3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    826
    806
    93
    Vrouw
    Wat fijn zeg! En wat een duidelijke echofoto ook! Hebben ze deze echo via je buik of via inwendig gedaan? Ik heb zelf morgen met exact 7 weken mijn eerste echo, en ze gaven aan dat ze dat gewoon via de buik doen dus ben wel heel benieuwd hoe duidelijk/onduidelijk we het dan kunnen zien morgen omdat ze dus niet inwendig doen blijkbaar? Ik ben er zo extreem nerveus voor (heb nog nooit goed nieuws gehad in die echostoel), dus hoop echt dat ze het boj mij morgen ook snel vinden en dat we dan snel duidelijkheid hebben hoe het ervoor staat!

Citroentje93 en inniedepooh vinden dit leuk.
  19. DvR1991

DvR1991 Nieuw lid

17 aug 2022
    2
    0
    1
    Vrouw

20. inniedepooh

inniedepooh Actief lid

15 jun 2022
    124
    122
    43
    Vrouw
    Was gelukkig een buik echo, vind de inwendige zo awkward :oops: nadeel was wel dat ik een uur lang super nodig naar het toilet moest (vanwege de nodige volle blaas)

Deel Deze Pagina