Uitgerekend 1-15 april 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ciprilla, 21 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    825
    806
    93
    Vrouw
    Wat leuukk! Gefeliciteerd, welkom bij team boy haha!:D

inniedepooh vindt dit leuk.
  2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    825
    806
    93
    Vrouw
    28 maart
    Pinguinkje - 35 jaar - 2e kindje (plus 1 sterretje)

29 maart

30 maart

31 maart

Inniedepooh - 1e kindje

1 april
    Tinkerbell2202 - 32 jaar - 3e kindje waarvan 1 ster.
    Citroentje93 - 3e kindje - 29 jaar
    Fietje001 - 40 jaar

2 april

3 april
    Amadeliefjes - 20 jaar - 1e kindje Liselot12 - 31 jaar - 2e en 3e kindje

4 april
    Lieke - 31 jaar - 3e kindje
    Dboer - 27 jaar - 1e kindje (na MA)

5 april
    Eliss92 - 30 jaar - 3e kindje(4e na missed abortion)
    Euminee - 39 jaar - 2e kindje
    Summer2004 - 18 jaar - 1e kindje
    Maud1995 - 26 jaar - 1e kindje
    WLKMBBY22 - 37 jaar 1e kindje
    MissRx - 25 jaar - 1e kindje (na ZOL)

6 april

7 april
    Iris - 23 jaar - 1e kindje
    Deniseje3 - 26 jaar - 2e kindje

8 april

9 april

10 april

11 april

12 april

13 april

DvR1991 - 31 jaar - 1e kindje
    Ourbigdream - 29 jaar - 1e kindje (Na 2 MK)
    Bella2021 - 26 jaar - 1e kindje (na mk)

14 april

15 april

Iemand1991 - 30 jaar - 3e kindje, waarvan 1 ster

Afspraken:

Oktober

13 Oktober - Maud1995 - Controle
    14 oktober - Liselot12 - echo zkh
    17 oktober - MissRx - controle en geslachtsecho
    17 oktober - Ourbigdream - Geslachtsecho en controle
    24 Oktober - Iris1905- Geslachtsecho
    24 Oktober - WLKMBBY22 - Geslachtsecho
    28 oktober - Iemand1991 - Geslachtsecho

November
    1 November - Deniseje3 - controle
    3 november - Pinguinkje - controle
    8 November - Inniedepooh - 20 weken echo
    9 November - WLKMBBY22 - 20 weken echo
    9 november - Dboer - 20 weken echo
    10 november - MissRx - 20 weken echo
    14 november - Pinguinkje - 20 weken echo
    17 november - Maud1995 - 20 weken echo
    21 november - iris1905 - 20 weken echo

------------------------------------------
    jongen (4) | meisje (2) | verrassing (1)
    ------------------------------------------
    HOE PAS IK DE LIJST AAN?

- Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie

3. WLKMBBY22

WLKMBBY22 Niet meer actief

Heeey allemaal!

Wat leuk alle bekendmakingen!! Wij hebben gisteren ook de echo gehad en moesten een aantal keer wegkijken van de VK, het was een duidelijk verhaal, maar we hebben een kraskaartje meegekregen en die naar mijn broer gebracht hij regelt de reveal aankomende zondag! We zijn wel heel benieuwd hoe ons gezin eruit gaat zien, maar hebben geen voorkeur.

De echo, met het kraskaartje en een foto was bij ons €35,- vond ik zelf wel meevallen we hebben bijna 45 min naar onze kleine mogen kijken en luisteren! Ik ben zelf inmiddels behalve nu een flinke verkoudheid van mijn kwaaltjes af en krijg al een buikje ben nu 4 kg aangekomen. Hoe gaat de groei bij jullie?

4. iris1905

iris1905 Lid

2 mrt 2022
    61
    96
    18
    Vrouw
    Mijn buik begint ook al aardig te groeien. Door de misselijkheid in het 1e trimester ben ik wat afgevallen, volgensmij komt dat er nu weer een beetje bij. Ik heb ook niet echt meer kwaaltjes, alleen nog steeds veel moe. Ik kan echt uren slapen en niet uitgerust zijn.

WLKMBBY22 en inniedepooh vinden dit leuk.
  5. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Ik heb al sinds 2 weken het gevoel dat ik de baby af en toe kan voelen, ook al is het nog heel lichtjes. Maar ik herken het gevoel van de vorige keer. Het zijn echt kleine schopjes en bewegingen en duidelijk niet mijn darmen. Het is de ene dag trws wel meer als de andere dag.

Mijn buik begint ook sinds een weekje echt te groeien. In elk geval kun je nu wel zien dat ik zwanger ben. Aangekomen ben ik nog niet zoveel, 2 kilo. Maar ik was de afgelopen 3 weken ook continu ziek: eerst een maagdarmvirus, toen verkoudheid met koorts en direct daarna weer een maagdarmvirus. Ik lig echt bij elk virusje dat mijn dochter van de opvang meeneemt een aantal dagen plat, terwijl mijn man en zij bijna nergens last van hebben.

6. tinkerbell2202

tinkerbell2202 Actief lid

14 jan 2014
    220
    159
    43
    Vrouw
    2 jaar geleden was ik vandaag bevallen van maeve, vandaag loop ik bijna gelijk met die datum zit 3 weken verschil tussen nog niet eens. En damn wat ben ik bang, we hebben echt tegen de echo's aangekeken tot op dit punt en voelt vandaag als een dubbele. Sorry even een meh momentje haha.

Bijgevoegde bestanden:

7. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Jeetje, ik kan het me helemaal voorstellen... Wel een hele mooie foto trouwens! En goed dat je aan haar blijft denken. Misschien waakt ze nu wel over jullie nieuwe kleine wondertje!

Helaas krijgen we geen garanties bij dit soort dingen. Een zwangerschap is elke keer weer een grote stap in het duister. Je weet nooit helemaal zeker of alles goed zit. Probeer op de positieve dingen te letten en vertrouwen te hebben. Meestal gaat het goed en krijg je een gezond kindje!

tinkerbell2202 vindt dit leuk.
  8. inniedepooh

inniedepooh Actief lid

15 jun 2022
    124
    122
    43
    Vrouw
    Morgen de 20 weken echo!! Heb zoveel zin om mijn kleintje weer te zien

WLKMBBY22, Maud1995 en Pinguinkje vinden dit leuk.
  9. iris1905

iris1905 Lid

2 mrt 2022
    61
    96
    18
    Vrouw
    Zoo snel alweer nu ik dit lees, zitten al bijna op de helft dames :D. Hoe is het verder met iedereen? Gisteren had ik rechts onder in mn buik wat pijn/steekjes, hopelijk gewoon groeipijn. Merk wel dat ik bij elk pijntje erg onzeker word

inniedepooh en DBoer vinden dit leuk.
  10. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    825
    806
    93
    Vrouw
    Heel herkenbaar! Ik ben gelukkig (eindelijk!) Niet meer misselijk maar heb wel regelmatig buikpijn, zowel stekende pijn als pijn i.v.m. obstipatie. Bij die scherpe steken echt bij mijn baarmoeder schrik ik ook altijd wel wat, maar inderdaad hopelijk gewoon banden/groeipijn. Ben wel super zenuwachtig voor onze 20 weken echo morgen. Op de een of andere manier zoo bang dat het hartje ineens is gestopt ofzo (ik voel nog geen bewegingen ook). Zal vast wel meevallen maar toch blijf ik het super spannend vinden!

11. WLKMBBY22

Wat spannend en hoe was het?
    Wij hebben hem morgen (bij 19 weken) zijn er nog meer dames die hem eerder hebben? We kijken er erg naar uit onze zoon weer te zien en nu ook echt naar hem te kijken als onze zoon in plaats van hij of zij zo bijzonder!
    Obstipatie is ook herkenbaar en als je dan moet dan moet je ook ECHT! haha vannacht draaide ik mij om en toen kreeg ik echt een steek in mijn buik rechtsonderin en dacht nee en toen moest ik aan een gesprek met een vriendin denken die zei dat is banden pijn wat vaak voorkomt bij plotselinge of onhandige bewegingen..

Afgelopen vrijdag heb ik hem voor het eerst gevoeld, maar erna niet meer ik kan niet wachten tot ik echt contact met hem kan maken met mijn handen zo leuk!

Het enige waar ik verder nog last van had was dat ik misselijk werd na tandenpoetsen dat heb ik nu opgelost door tandpasta van VITIS met aloe vera zo blij dat dat nu ook weg is!

12. inniedepooh

inniedepooh Actief lid

15 jun 2022
    124
    122
    43
    Vrouw
    Alles was helemaal goed bij de kleine, 10 vingers en 10 teentjes, ze is alleen iets kleiner dan een 'normale' baby zou zijn met 19 weken (maar ik ben een indo dus opzich niet een hele grote verassing) waardoor ik wat extra groeiecho's krijg beginnend met 28 weken. Over 3 dagen eindelijk op de helft.

@iris1905 Ik had een week geleden echt hele erge bandenpijn, en sindsdien elke nacht last van. Het is nu al doeg doeg naar mijn slaapritme :roflmao: wel heel vervelend als er naast je een man ligt te slapen als Doornroosje, ben heel erg jaloers dat is zeker.

@WLKMBBY22 Succes morgen! :D

WLKMBBY22 en DBoer vinden dit leuk.
  13. inniedepooh

inniedepooh Actief lid

15 jun 2022
    124
    122
    43
    Vrouw
    Dat had ik ook, dat ik dacht dat het hartje was gestopt, kon er niet van slapen. Gelukkig is het allemaal zorgen maken om niets. Jij ook veel succes en plezier morgen!

DBoer vindt dit leuk.
  14. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    825
    806
    93
    Vrouw
    De zenuwen waren inderdaad weer helemaal voor niks! We hebben vandaag weer een prachtig mooi, super bewegelijk mannetje mogen bekijken. Ik moest zo lachen, zodra ze de echo aanzette was het eerste wat vol in beeld kwam zijn geslachtsdelen. En hij bleef maar continu draaien tussendoor dat dat ineens weer vol in beeld kwam. Hij is er duidelijk trots op een man te zijn :roflmao::roflmao:. En de placenta zit echt over de volledige voorwand heen, dus dat verklaart echt heel goed dat ik nog niks voel. Dat zou tussen nu en max. 24 weken wel ongeveer moeten gaan komen zei ze, hopelijk zo snel mogelijk!

WLKMBBY22, MissRx, Deniseje3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. iris1905

iris1905 Lid

2 mrt 2022
    61
    96
    18
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie echo’s er goed uit zien! Ik denk dat ik de klein begin te voelen. Het is mijn eerste zwangerschap dus heb geen vergelijkingsmateriaal maar het voelt als kleine plopjes in mn onderbuik. Ik ben vandaag 18+5 en denk dat ik dit nu voor een paar dagen voel.

WLKMBBY22, MissRx, Deniseje3 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. MissRx

MissRx Actief lid

22 dec 2021
    233
    221
    43
    Vrouw
    Fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie!
    Wij hebben ook afgelopen week de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed met ons meisje. Ik voel sinds een aantal dagen ook af en toe wat plopjes. Vooral in de avond als ik even rustig ga zitten. Lang niet de hele tijd en ook niet vaak, maar wel duidelijk de baby. Wij hebben vandaag ook de meubels voor de babykamer besteld want hier zat een levertijd op. Half januari wordt het bezorgd. Zo heerlijk om daar mee bezig te zijn. Ook het groeien van mn buik is echt genieten. Ik hoop dat jullie ook allemaal echt genieten van deze tijd!!

WLKMBBY22 vindt dit leuk.
  17. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Wij hebben morgen de 20 weken echo, overmorgen ben ik al 21 weken. Mijn buik begint nu echt te groeien en ik voel ook al een tijdje schopjes. Als het goed is horen we morgen eindelijk of ons dochtertje een broertje of zusje krijgt!

Verder gaat het hier helaas niet zo lekker. Ik ben al 3 weken non-stop ziek. Steeds weer iets anders, maar ik kamp voornamelijk met een heel hardnekkige oorontsteking die maar niet weg wil gaan. Zit er echt van te balen, omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap het 2e trimester zo positief heb ervaren omdat ik me zo goed voelde. Daardoor kon ik het 3e trimester beter volhouden. Maar nu kan ik me dus echt niet opladen en maak ik me ook zorgen om de gezondheid van mij en onze kleine... Mijn immuunsysteem lijkt gewoon echt op te zijn.

18. MissRx

MissRx Actief lid

22 dec 2021
    233
    221
    43
    Vrouw
    Hoe is t gegaan vandaag?
    Wat naar dat je je zo rot voelt de laatste weken. Logisch dat je daar flink van baalt. Ik hoop dat je snel opknapt en nog even flink kan genieten en opladen.

Pinguinkje vindt dit leuk.
  19. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Het lijkt langzaam de goede kant op te gaan gelukkig, maar ik merk dat weken lang ziek zijn en zwangerschap wel echt een aanslag op je lijf is, zeg!

Gisteren gelukkig een hele goede 20-weken echo gehad. Alles helemaal gemiddeld en prima. Een hele opluchting om te merken dat het met de baby goed blijft gaan. En we weten nu eindelijk het geslacht: onze kleine meid krijgt een zusje! :thumup::D

MissRx, Maud1995, DBoer en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. WLKMBBY22

Super leuk om te lezen allemaal jullie ervaringen, ik ben inmiddels wel zover dat mijn normale kleding echt niet meer past.. Heb veel rond gekeken, maar nog niet echt leuke dingen kunnen vinden hebben jullie tips?

Onze echo was ook super mooi en alles goed met onze jongen de dame die de echo deed had haar dag alleen niet echt dus we durfden niet zoveel te vragen, maar we hebben hem weer gezien! Ik merk wel dat hoe mee rust ik pak hoe vaker ik hem voel dat vind ik echt zo wonderlijk die kleine beweginkjes !

MissRx, inniedepooh en DBoer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina