Wat ontzettend kut!!! Ik wens je heel veel sterkte en kracht en duim ook voor jou voor een goede zwangerschap
Wat kunnen verdriet en geluk dan weer zo dichtbij elkaar leggen. Het voelt ook heel dubbel om dit direct na zo'n slecht-nieuwsbericht te delen... Ik heb net mijn tweede echo gehad en gelukkig zag alles er heel goed uit! Volgens hun berekening zou ik nu 8+3 moeten zijn. Ze was dan ook verrast dat de meting van vandaag op precies 9 weken uitkwam (Oh en ze heeft extra goed gekeken; het is er echt maar 1 )
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 1 april Kippie13 - 38 jaar - 2e kindje Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje 2 april LaQueen - 31 jaar - 3e kindje 3 april X 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje 5 april Nib - 32 jaar - 3e kindje 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje 7 april Aylert - 30 jaar - 2e kindje 8 april X 9 april Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e kindje LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje 10 april X 11 april Kelly95 - 27 jaar - 1e kindje Minimensje83 - 3e kindje (1e samen) 12 april Geriatertje - 45 jaar - 4e kindje (1e samen) 13 april 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje 14 april X 15 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Augustus: 28/8: Aylert - 8:00 1e echo vk(8+1) 28/8: Geriatertje - 2e vroege echo (7+3) 29/8: Esthervis - 18:40 1e echo (7+1) 30/8: Manderijntje - 1e echo (8+6) 31/8: Geriatertje - intake gynaecoloog 31/8: Kippie 13 - echo (9+6) September: 1/9: Zinnia261 - 14:00 intake VK 1/9: minimesje83 - herhaling vitaliteitsecho 4/9: Marie1990 - 15:15 intake VK 4/9: 92anoniem- 15.35 2e echo zh (8+2) 5/9: LotjeNmD - Eerste echo (9+0) 6/9: Aylert - 17:15 intake VK 6/9: LaQueen - 18.50u intake VK 7/9: LaQueen - 15.30u termijnecho (10+2 wk) 7/9: Kelly95 - 2e echo (9 wk) + intake 10/9: Kippie13 - 17:15 termijnecho 11/9: Kippie13 - 9:00 intake VK 11/9: Cynthia - 11:00 1e echo (10+5) 15/9: 92anoniem - eerste echo VK (9+6) 22/9: 92anoniem - intake VK ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie'
Is vervelend, maar hoort wel bij het leven. Jouw geluk mag er gewoon zijn ondanks dat een ander verdriet heeft. Wauw, dan kom je dus opeens qua berekening op eind maart uit! Over 2 weken de termijnecho om het definitief vast te leggen? Waar ik mij eerder best okay voelde is hier de misselijkheid er ook ingeklapt nu.. pffff, gewoon vanaf wakker worden tot aan nu. Soms is het even iets minder en kan ik gauw iets doen, maar hang vooral als een zielig hoopje op de bank. Wel bijzonder dat het pas zo laat start, want bij dochter was ik met 6w+5d misselijk en nu pas sinds gisteren (dus met 8w+2d). Las wel dat piekmoment rond 9 weken is, dus hopelijk ook snel weer voorbij dan!
Ah nee, wat ontzettend verdrietig voor je dat je het nog een keer moet ontstaan. Idd, ik duik er ook voor dat 3 maal scheepsrecht is! Veel sterkte om het een plekje te geven.. en denk er aan.. na regen komt zonneschijn!
Hmmm dat ga ik eens in de gaten houden! Dank voor de tip. Nu de hele dag al wat roze afscheiding/ afgeven van binnen maar niet aan m’n wc papiertje ofzo. Dus het zit heel diep, kan wellicht wel van baarmoedermond komen. De vk gaf aan dat die altijd erg doorbloed is en bij mij misschien dan nog meer ofzo? Zolang dit het blijft maak ik me geloof ik niet al te veel zorgen.. al kan ik niet wachten tot het dinsdag 18.40 is haha!
Haha ja! Ze heeft van alles geprobeerd, maar deze boon is ook al zo eigenwijs dat ie zich alleen vanaf z'n rug laat fotograferen. Klopt inderdaad, zij kwam nu uit op 29 maart. Ik heb 10 september m'n termijnecho, dan zou ik volgens deze berekening 11+3 zijn. Ben heel benieuwd waar ze op uit gaan komen.
@Cynthia96 Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte en heel veel geluk voor de toekomst voor je. @Esthervis Hopelijk blijft het bloedverlies hierbij! Irritant is het wel en ook logisch dat je er onzeker van wordt. @Kippie13 Fijn, zo'n goede echo!! @LaQueen Jammer dat de misselijkheid alsnog is toegeslagen, hopelijk laat begonnen is snel weer over inderdaad ..
Hier gisteren een echo gehad. Dat zou maandag zijn maar de echoscopiste was ziek. Gelukkig mocht ik gister bij een andere ( leukere en betere!) Ze kreeg ze goed in beeld met een externe echo. Hartslag en groei was goed van beide, alleen eentje had wel een erg kleine vruchtzak. Dat kan een slecht teken zijn maar het hoeft niet. Zoals ik het lees is het 50/50 of het goed zal gaan met die. Dubbel gevoel hier, onbezorgd zal het wel nooit meer worden
♡ Uitgerekend 1 - 15 April 2024 ♡ 1 april Kippie13 - 38 jaar - 2e kindje Sm1990 - 34 jaar - 3e kindje 2 april LaQueen - 31 jaar - 3e kindje 3 april X 4 april Manderijntje - 33 jaar - 3e kindje Jasmijn1 - 30 jaar - 2e kindje 5 april Nib - 32 jaar - 3e kindje 6 april Marie1990 - 32 jaar - 1e kindje 7 april Aylert - 30 jaar - 2e kindje 8 april X 9 april Leeuwtje01 - 32 jaar - 3e kindje LotjeNmD - 34 jaar - 5e kindje 10 april X 11 april Kelly95 - 27 jaar - 1e kindje Minimensje83 - 3e kindje (1e samen) 12 april Geriatertje - 45 jaar - 4e kindje (1e samen) 13 april 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje Zinnia261 - 31 jaar - 2e kindje 14 april X 15 april Esthervis - 34 jaar - 1e kindje ----------------------------------------- Afspraken: Augustus: 28/8: Aylert - 8:00 1e echo vk(8+1) 29/8: Esthervis - 18:40 1e echo (7+1) 30/8: Manderijntje - 1e echo (8+6) 31/8: Geriatertje - intake gynaecoloog (7+6) 31/8: Kippie 13 - echo (9+6) September: 1/9: Zinnia261 - 14:00 intake VK 1/9: minimesje83 - herhaling vitaliteitsecho 4/9: Marie1990 - 15:15 intake VK 4/9: 92anoniem- 15.35 2e echo zh (8+2) 5/9: LotjeNmD - Eerste echo (9+0) 6/9: Aylert - 17:15 intake VK 6/9: LaQueen - 18.50u intake VK 7/9: LaQueen - 15.30u termijnecho (10+2 wk) 7/9: Kelly95 - 2e echo (9 wk) + intake 10/9: Kippie13 - 17:15 termijnecho 11/9: Kippie13 - 9:00 intake VK 15/9: 92anoniem - eerste echo VK (9+6) 22/9: 92anoniem - intake VK ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop ‘Plaats reactie'
Spannend! Normaal zou je zeggen, ik ging maar voor 1 dus mocht de ander het niet overleven dan is dat okay. Gevoelsmatig werken wij mensen helemaal niet zo! Ondanks dat het nog zo’n mini is en je nog bezig bent met wennen aan het idee, hou je toch al van beiden evenveel! En als blijkt dat eentje het straks niet overleefd voelt dat denk ik toch als een miskraam en is het evengoed heel verdrietig. Voor jullie dus idd geen onbezorgde tijd de komende weken. Sterkte daarmee!
Mag ik jullie allemaal een beetje mee volgen? Uitgerekend 2e helft van april, bij mij zijn het er ook 2!
Spannend! En aan je onderschrift te zien ook het nodige meegemaakt kortgeleden. Wat ontzettend bijzonder dat het er dan ook nog eens 2 zijn!
Ja dit jaar begon niet helemaal fantastisch. Maar wat een prachtig cadeautje! Vandaag vanwege de flinke duizeligheid een extra echo gekregen. Er zat een dag leeftijdsverschil tussen de 2 babys. De verloskundige zei dat dit hartstikke prima is, maar ik vraag me toch af hoe dat kan. Toen ben ik daar wat informatie over gaan zoeken, maar behalve dat dit vaker voorkomt, heb ik nog geen uitleg gevonden waarom. Hebben jullie ook verschillende groottes? Ik dacht 5 weken te zijn, maar baby A is 5+2 gemeten en baby B 5+1, dus dat gaat hartstikke goed!
Mijn misselijkheid bleek te komen van gewoon ziek zijn. Donderdag begon het eigenlijk al met diarree en vrijdag en zaterdag misselijk met overgeven. Dochter had het blijkbaar ook, maar die logeerde bij m’n schoonmoeder. Vandaag weer redelijk okay en kan weer aan eten en cappuccino denken. Het valt mij op dat ik wel heel veel hoofdpijn heb. Gevoelige borsten zijn nu minder, maar die zijn al wel een cup gegroeid in de afgelopen weken. Ik heb snel trek, maar zit ook sneller vol. In de avond vaak een lichte buikpijn en als ik moe ben merk ik dat ik van die gemene steken in m’n banden krijg bij opstaan. Hoe is het met de rest qua klachten/symptomen? Ik ben nu 8+5, maar wat ik beschrijf speelt sowieso wel sinds 6 weken. Hebben jullie al bedacht hoe jullie het aan jullie ouders, familie & vrienden gaan vertellen? En voor de dames met kinderen, al een idee hoe je het je kinderen laat weten? Doen jullie ook een aankondiging op insta en/of FB?
Ik heb precies dezelfde kwaaltjes. Altijd honger, maar ook snel vol. Om vervolgens weer snel honger te hebben Ik heb het mijn ouders, broer en vrienden al verteld. Ik heb een shirtje voor mijn zoontje waarop staat "ik heb een geheimpje", "ik word grote broer!" Mijn zoontje weet het dus ook al, maar hij wordt in oktober pas 2, dus hij snapt nog niet wat het betekend. De echo foto hangt op de koelkast, en als hij die ziet zegt ie wel "baby!" Tot nu toe ben ik nog niet van plan om een Facebook aankondiging te doen, maar dat komt misschien ook door de situatie (alleenstaande moeder).
Oei niet fijn buikgriep. Hier iedereen ook wat aan de dunne geweest. Hier 7,5 week nu en vanaf week 5 heel misselijk. Gelukkig niet overgeven maar veel buikpijn en misselijk, hondsmoe. Non stop griep gevoel zeg maar. Vind het pittiger dan bij eerdere zwangerschappen. Af en toe opeens een dag niet misselijk dan denk ik gelijk help! Maar duurt nooit langer dan 2 dagen mijn ouders zijn al op de hoogte net als beste vriendin. Kids vertellen we gewoon aan de keukentafel (zijn al ouder hier) als we met 8-8,5 week goed kloppend hartje zien. Want ze stellen al vragen waarom mama steeds moet rusten. Vorige keer ook verteld na goed kloppend hartje. Helaas ging dat toen toch nog mis. Was ergens prima dat de kids het wisten want ze snapten ook ons verdriet en waarom ik naar ziekenhuis moest etc. Ze zijn te oud hier om maar verhalen te blijven bedenken. Ze vergeten het ook weer snel merkten we. Rest vertellen we ook gewoon. We hebben hier al vele miskramen achter de rug afgelopen jaar dus tis geen complete verrassing.. niets bijzonders dus hier.