De eerste aankoop voor de babykamer is binnen! Fijne schommelstoel, kan eerst nog even op de kamer van de (nu nog) jongste. Nog een schapenvachtje erin en ik ben blij Komend weekend komt de nieuwe kledingkast voor de oudste en kan het babymeubilair (kast en commode), dat nu nog op zijn kamer staat, ook klaargemaakt worden voor de babykamer. Zin in! Voordat alles ook daadwerkelijk de babykamer in kan, moet mijn man de kamer nog wel even afmaken.. Hij heeft tot eind van deze maand de tijd van me gekregen Naast de foto van de schommelstoel ook nog een buikfoto
Wij moeten (als de vergunning rond komt) eerst nog verbouwen boven voordat ik überhaupt aan de babykamer kan beginnen. De planning is in mei starten, dan zou het begin/half juni helemaal klaar moeten zijn. Ik moet dus maar in mn verlof met de babykamer aan de gang Ach, het wiegje kan altijd ergens staan dus meneer kan best ergens slapen. Ik was daar met de eerste veel meer mee bezig. Bij de tweede ook nog wel en nu denk ik.. ach, komt best goed. Wel leuk om hier ideeën op te doen, leuk te zien!
Ik ben van plan veel groen te gebruiken bij de babykamer en heb nu beetje teveel groen al ingeslagen ben ik bang. Weten jullie een kleur die leuk combineert met groen ik heb echt advies nodig anders wordt het een beetje teveel denk ik. Ik had hetzelfde probleem bij dochter. Daar sloeg ik door met roze. Ben zelfs volledig in het roze bevallen
Hihi heerlijk, eerst een soort roze nesteldrang en nu groen! Wat voor kleur groen is het? Lime, felgroen, donkergroen, grasgroen, mosgroen?
Heb je die bij je vorige kindjes ook effectief gebruikt? De schommelstoel op m’n zoontje’s kamer is 1 van de dingen die ik volledig ongebruikt terug verkocht heb
@Dalysa bij groen past blauw of wit denk ik? Ik ben al vast stoffen gaan kopen voor zijn gordijn. FELblauw en als licht erop schijnt lijkt het wel een soort van disco ahahah! Express zo gedaan omdat kleintjes van kleuren houden. Moet ik nog laten naaien door een naaister. De meubeltjes enzo daar ga ik nog even mee wachten. Na onze 20 weken echo donderdag, spannend!
Bij de vorigen geen stoel gehad, die hadden toen niet eens een echt kamertje. Inmiddels verhuisd en nu heeft iedereen een eigen kamer. Wordt dus eigenlijk het eerste kamertje wat ik kan gaan inrichten! Wat betreft de stoel, heb nu een soort kampeerstoel even op de kamer van de jongste staan. Gebruiken we wel veel. Eerst nog voor late voedingen, nu voor knuffelen, boekje lezen etc. Denk het dus wel te gaan gebruiken
Hier net controle vk gehad. Ik moet nu definitief de suikertest doen met drankje en al snik. Maar ja alles voor de kleine man in mijn buik. Nu hopen dat het mee gaat vallen. Ze begon nu al over een dieet. Ja doei. Eerst maar zien of ik suiker heb. Ik zal mijn chips wel laten staan nu en heb met mijn moeder afgesproken dat ik 2 keer in de week met haar ga wandelen of zwemmen. Ben nu 3.3 kg aangekomen in 4 weken tijd.is me iets te veel van het goede maar ja als ik ook zie wat ik gegroeid ben met buik etc snap ik het op zich ook wel weer. Ook was mijn bloeddruk weer heel laag. 98/61. Verder was alles goed. 15 april mag ik weer.
@babykamer ik sta net voor de kwantum om mijn behang voor de babykamer te kopen. Grijs met witte wolkjes. Verder blijft alles bij mij heel neutraal eigenlijk.
Oh wij krijgen pas de sleutel op 17 mei van ons nieuwbouwhuis... Geen idee of ik alles af krijg, maar idd het wiegje kan wel op onze kamer staan en dan zien we wel. Hebben eigenlijk beetje andere prioriteiten. Hopen er begin juli in te kunnen..... Ben er best relaxt onder gelukkig! Oh balen Girly, hopelijk een goede test..
Jaa zo vroeg al nesteldrang. Merk nu dat ik voor mn dochter zelfs in het groen kleed Heb een aantal dingen die wij gekocht hebben even toegevoegd dan heb je een idee van de kleuren
Ik heb die stoel ook in mijn woonkamer maar zou die niet gebruiken met de baby. Je hebt niet echt ergens plek om je arm tegen te steunen en dat is bij voeden juist wel fijn. Ik heb een loveseat gekocht, zeg maar een extra brede fauteuil, en die was heel fijn. Mijn arm kon ste Lijkt op het dekentje voor mijn zoontje vorige zwangerschap (zelf gebreid)! Verder was het kamertje in een bos thema (behang en bijpassende gordijnen). De groene stoel is een loveseat, extra breed. Super handig met voeden, en wordt 2 jaar later dagelijks gebruikt voor voorlezen. Ben nu hetzelfde dekentje in roze aan het breien!
Wat super schattig die deken! En wat leuk dat je dochter dan nu dezelfde krijgt maar dan in het roze. Ben zelf ook een deken aan het haken voor deze kleine natuurlijk groen Vind die stoel echt geweldig. Zo lekker ruim en dan die boekjes ernaast! Zo leuk!
Dit gaat mooi zijn met grijs! Ik heb zelf ook veel van die kleur en combineer het met oudroze, maar jij krijgt een jongen natuurlijk.
Dankjewel! De stoel komt van wehkamp en was eigenlijk helemaal niet zo duur. En echt een hele goede aankoop! Die boekenrekjes zijn kruidenrekjes van Ikea. Kosten bijna niks €2,99 of zo?
Uitgerekend 1 tot 15 augustus 2019❤ 1 Augustus (3) Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje Anne020, 39 jaar, 2e kindje CDSDM, 24 jaar, 2e kindje 3 augustus (3) Mommie33, 35 jaar, 4e kindje Eefjuh90, 28 jaar, 2e kindje Astrid040, 41, 2e kindje 4 Augustus (5) Steppie29, 36 jaar, 1ste kindje Serappp, ? , 2e kindje Boysmum81, 37 jaar, 3e kindje Kerstvrouwtje, 31 jaar, 2e kindje Inne, 35 jaar, 4e & 5e kindje 5 augustus (2) PinkCupCake, 31 jaar, 3e kindje Girly1985, 33 jaar, 3e kindje 6 augustus (2)) Hbz, 32 jaar, 3e kindje Linnepin86, 32 jaar, 3e kindje 7 augustus (2) Rietje86, 32 jaar, 2e kindje mamavanluki ,26jaar, 3e kindje 8 augustus 9 Augustus (4) Dalysa, 31 jaar, 2e kindje Troe, 30 jaar, 2e kindje November, 35, 3e kindje Jadamapa, .. , 3e kindje 10 augustus (2) SabjeSab, 30 jaar, 2e kindje Anneka, 38 jaar, 4e kindje 11 augustus (2) Rosalyn, 26 jaar, 2e kindje Masky, 23 jaar, 2e kindje 12 augustus (5) Meisje6, 30 jaar, 2e kindje Turkssnoepje, 24 jaar, 2e kindje 78Sandra, 41 jaar, 2e kindje Indy89, 29 jaar, 2e kindje Ceresita, 41 jaar, 3e kindje 13 augustus 0 14 augustus (1) Roodborstje2, 23 jaar, 1e kindje 15 augustus (1) Didi79, 39 jaar, 3e kindje 16 augustus (1) Anis, 27 jaar, 1e kindje TOTAAL: 34 ---------------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (10) | verrassing (1) | onbekend (12) ---------------------------------------------------------- ⭐️ Sterretjes ⭐️ Lalalaura Juffie33 Madeliefje123 VeganMil Toetje01 o0mona0o MevrouwH Afspraken 20 maart, 78Sandra, controle verloskundige 22 maart, Girly1985, controle vk 24 maart, Indy89, 20w echo 25 maart, Roodborstje2, 20 weken echo 25 maart, Rietje86, 20 weken echo 26 maart, rosalyn, 20-weken echo 26 maart, 78Sandra, 20-weken echo 27 maart, Linnepin86, controle vk 10:30u 27 maart, Pinkie88, 20-weken echo, 12u40 28 maart 13:30, Anis 20 wkn echo 28 maart, Kerstvrouwtje controle vk 30 maart, Masky, 20 weken echo 3 april, Hbz, controle vk 12 april, CDSDM, controle gyn + cervix meting 15 april, Pinkie88, controle + suikertest 15 april, groei echo, controle gyn