Vind dat weleen mooie datum inderdaad. Jij ook bloedverlies, Hmm vervelend zeg. Maar goed dat kan inderdaad he. Benieuwd wat de vk zegt.
O daar ga ik eens naar kijken in Mn overzicht @Eef31 niet te lang aanzien hoor, boullion proberen te drinken en evt ors is niet lekker maar wel goed voor je als je zwanger bent wat sneller aan de bel trekken. Mvm kan je gelijk aanmelden omdat je maar tot week 16 kan sparen Vk kan je ip okk gelijk aanmelden heb ik ook al gedaan en heb al een afspraak. Mvm ik twijfel nog een nachtje wil t graag doen voor se mensen om me heen die niet zo makkelijk zwanger worden. Maar hier in huis komen verschillende mensen over de vloer die t nog niet hoeven te weten zoals de schoonmaakster. Mijn moeder loopt elke maandag okk hier van alles bij elkaar te sprokkelen als ze Mn zoontje komt halen...
Hoi meiden, Ik zou me graag bij jullie willen voegen Waarschijnlijk ben ik 31 juli/ 1 augustus uitgerekend. Hopelijk blijft alles goed gaan! Ik ben 25 jaar en het zou ons 2e kindje worden die zeer gewenst is
Die hartslag, dat heb ik ook, snel buiten adem en soms ook hartkloppingen Ik vind het een heel vervelend gevoel, ik raak er paniekerig van, zeker gecombineerd met de stress en spanning. Hier lukt loslaten de laatste dagen iets beter, en dat vind ik dan ook weer eng. Mn buik darmen buik is ook alweer terug trouwens Dames die morgen een afspraak hebben, veel succes !
Ik ben ook erg snel buiten adem. Even de trap op en ik heb al verzuurde benen en sta te hijgen.. Verder vooral moe, hoofdpijn en snel duizelig/zie sterretjes. Gelukkig nog niet misselijk! Aan de andere kant zou dat ook wel een bevestiging zijn dat het ‘goed zit’. Bij de zwangerschappen van de beide jongens erg misselijk geweest gedurende eigenlijk de gehele 9 mnd. Bij de MA niet.. Wat kunnen we onszelf toch gek maken hè, met al dat testen, al die gedachten, alle spanningen en onzekerheden.
Hebben jullie het eigenlijk al aan iemand (anders dan je partner) verteld? Ik was het voorlopig eigenlijk nog niet van plan. Wilde zeker de eerste echo afwachten. Maar mijn moeder weet het nu toch. Gisteren vierden we sinterklaas en ik dronk geen wijntje.. Dus mijn moeder vroeg: “ speelt er wat?” Ontkennen wilde ik niet, dus tja... Dat is het nadeel als je meestal wel een wijntje mee drinkt. En dat iedereen er misschien wat meer op let door de MA.
Hartkloppingen en buiten adem heb ik ook! Als iedereen ongeveer fezelfde symptomen heeft dan zou het een 'normaal' teken zijn geloof ik. Ander vraagje: hebben jullie ook zo een koude buik terwijl je handen, voeten enz warm zijn?
Jammer dat je het dan prompt al moest zeggen hè, maar hier net zo hoor..als ik geen wijntje neem weten ze het meteen deze maand verjaardag van m’n dochter maar er bestaat ook alcoholvrije wijn dus die schaf ik maar aan om iedereen te foppen wil het met kerst aan ouders/schoonouders vertellen, dan zou ik 7 weken zijn.. met hoeveel weken krijgen jullie allemaal de echo?
Dit is mijn oploop. Ben vandaag 12 of 13 dpo. Maar ga uit van 12dpo. Wat denken jullie? Ik heb wel soort van ongiepijn maar niet heftig ofzo.
Ik heb er ook een en mijne is ook wat omhoog! Vooral leuk om naar mijn hartslag te kijken toen mijn test positief begon te kleuren, leek wel alsof ik een marathon had gelopen.
Ik heb het alleen een hele goeie vriendin van me verteld, die wist t drie jaar geleden ook zo vroeg. Verder nog niet. Heb mn moeder nog niet gezien, maar die heeft t snel door, de vorige keer was ze al aan t vissen toen ik t zelf net wist.... Wel grappig ze heeft begin van het jaar gezegd, met kerst is er iemand zwanger. En nu zijn de vrouw van mijn broertje en ik allebei zwanger met de kerst, alleen weten ze het van mij dan nog niet
Hahaha erg hea die moeders Ik heb het me zus meteen latennweten. En mijn vriend heeft jet zijn beste vriend laten weten en wat collegas van zijm werk in al zijn enthousiastme haha. Wij hebben dit weekend een etentje bij me schoonzusje, dus die vroeg al wat ik dronk die avond.. normaal drink ik ook wel een wijntje.. maar dat wordt hem nu natuurlijk nie. Ik denk dat we het zaterdag aan hun maar alvast gaan vertellen, aangezien ik niet weet wanneer ik hun weer ga zien de aankomende tijd. Gisteren kwam me schoonmoeder bij ons langs en ik lag ziek te zijn om de bang en ze vroeg wat ik had dus ik vertelde van nou overgeven en diarree, dus toen vroeg ze meteen van ooh is het morningsicknes?!?! Dus ik van neee dat zal het niet zijn hoor maak je geen zorgen hahah
Hier weet mijn moeder het, mijn beste vriendinnen en mijn dichtste collega's. Door de miskraam word ik sowieso wat meer 'in de gaten' gehouden, mensen verwachten wel dat ik terug zwanger word. Ik vertel het aan de mensen waarvan ik ook zou willen dat ze het weten als het mis zou gaan.
Ik heb net gebeld voor de bloedtest en uitslag zwangerschapstest, die was gewoon goed positief en, hcg was 269, best wel hoog zei ze voor net 5 wk, ik hooop het zoooooo
Hier direct aan mijn moeder verteld en mijn schoonmoeder. Vind het altijd fijn als een paar mensen het weten zodat ik dingen kan delen. Wel grappig omdat het totaal onverwachts is, dat mensen ook echt soort van schrikken. Prachtig die gezichten van mijn moeder en schoonmoeder. Twee vriendinnen heb ik het ook verteld en mijn beste vriendinnetje hoort het morgen van me. We vierden zaterdag Sinterklaas en mijn schoonzusje had een boekje ingepakt voor haar zoontje die hij samen met ons moest open maken. Was een boek over; er zit een baby in mama's buik'. Uit enthousiasme heb ik het ook direct maar verteld... De rest pas met de kerst. 24 december de echo dus dan kan het mooi met de kerst verteld worden als alles goed is! Mooie oploop testen hoor @AniS