@AniS behalve dat ik wat gevoelige borsten heb (maar soms ook een hele tijd niks van merk) merk ik ook niks van dat ik zwanger ben, ik had dat de vorige keer ook weet ik nog en echt naar de echo's toeleefde om te kunnen zien of ik nog wel zwanger was. @Inne gefeliciteerd en welkom! @Pinkie88 goed idee van de sterretjes! We hoeven ze niet te vergeten, nu maar hopen dat er niet veel meer bij gaan komen... Hier intussen lekker verkouden aan het worden... en weinig zin om veel te doen. Gister zou mijn tattoo gezet worden voor ons eerste kindje maar goed dat ging dus even niet door nu zit manlief om de zijne uit te breiden, dus ben benieuwd hoe dat gaat worden. Vanavond toch maar naar de sportschool, moet deze week toch ook nog maar even sporten met zo snot hoofd dan net ff wat minder zin in.. maar goed vanmorgen nieuwe outfit gekocht en schoenen voor het spinnen, voor zo lang het gaat nu, maar na de zwangerschap kan ik dat weer oppakken.
@Lalalaura wat ontzettend verdrietig, had het jullie zo gegund.. veel sterkte gewenst. @Pinkie88 goed idee idd van de sterretjes, zo worden ze niet “vergeten”. @AniS hier merk ik ook niet echt dat ik zwanger ben, alleen heel af en toe wat weeïg gevoel..kan het geen misselijkheid noemen. En in de avond vaak hele gespannen borsten, maar ook niet elke dag..
Hallo allemaal, Zou ik ook in de lijst mogen? Vorige week positieve test in m'n handen, als alles klopt 4 augustus uitgerekend en dus 5 weken zwanger van 1e kindje. Op 2 januari voor het eerst na verloskundige voor echo, spannend Leuk om al de verhalen te lezen!
Welkom nieuwe dames! Wij zijn vandaag naar de Ikea geweest. Vast wat dunne zomerdekentjes gekocht en een knuffeltje.
Ik ben er ook nog niet helemaal van overtuigd dat het deze keer wel goed gaat, maar had de vorige keren ook al wat spullen gekocht en heb het nooit als vervelend ervaren dat die spullen er waren na het verlies.
Ik zal voor je duimen dat je een mooie en gezonde zwangerschap mag hebben en nog heel veel leuke spulletjes mag inslaan. Kan zelf nauwelijks wachten. Wil zo graag gaan genieten.
Lief, dankjewel! Ik gun jou ook heel veel geluk toe en dat je gauw kunt genieten. Heb net mijn allereerste clearblue gedaan, netjes op mijn termijn
Heel netjes! Ik wilde ook perse nog 1 doen gister. Is toch een extra bevestiging ofzo! Gefeliciteerd!
Mooie test! Heb ze vandaag ook ontvangen dus ga ‘m morgen doen.. Vanmorgen nog keer met predictor express getest en dat was een knaller dus test daar niet meer mee verder.. alleen dus nog een digitale. Leuk dat je al wat geshopt hebt..zouden jullie straks willen weten wat het geslacht is? Hier willen we het wel weer weten dus tot die tijd wacht ik nog met shoppen, hoe moeilijk dat ook is
]❤️ Uitgerekend 1-15 augustus 2019 ❤️ 1 augustus VeganMil, 29 jaar, 1e kindje Juffie33, ? , 2e kindje miloena, 25 jaar, 2e kindje 2 augustus Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje Boysmum81, 37 jaar, 3e kindje Hbz, 32 jaar, 3e kindje Kerstvrouwtje, 31 jaar, 2e kindje 3 augustus Mommie33, 35 jaar, 4e kindje Anne020, 39 jaar, 2e kindje Eefjuh90, 28 jaar, 2e kindje 4 augustus Steppie29, 36 jaar, 1ste kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus o0mona0o, 31 jaar, 3e kindje 8 augustus 9 augustus Dalysa, 31 jaar, 2e kindje Mamavanluki , 25 jaar , 3e kindje 10 augustus Rietje86, 32 jaar, 2e kindje SabjeSab, 30 jaar, 2e kindje 78Sandra, 40 jaar, 2e kindje 11 augustus Rosalyn, 26 jaar, 2e kindje Linnepin86, 32 jaar, 3e kindje Roodborstje2, 23 jaar, 1e kindje 12 augustus Meisje6, 30 jaar, 2e kindje 13 augustus AniS, 27 jaar, 1e kindje 14 augustus 15 augustus ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: 5 december, Kerstvrouwtje gesprek bij dokter vanwege medisch verleden 12 december, miloena, echo 7 weken 13 december, Boysmum81, echo 7 weken 14 december, Anne020, echo 7 weken 17 december, Rietje86, intake en echo 6 weken 17 december, 78Sandra, vroege echo 6+2 weken 19 december, Pinkie88, echo 7 weken (gyn) 20 december, Roodborstje2, echo 6+4 20 december, AniS, echo 6+2 21 december, Dalysa, echo 7 weken 24 december, Hbz, echo 8 weken 27 december, Meisje6, echo 7,3 weken 28 december, o0mona0o, echo 8 weken 2 januari, Rosalyn, echo 8 weken 2 januari, Linnepin86, intake & echo 8 weken 3 januari, Meisje6, intake gesprek vk 3 januari, Kerstvrouwtje, intake VK 22 januari, o0monao0 , termijnecho 11 januarie , mamavanluki , echo 8,4 weken
Ja, hier ook weer MvM! Volgende week intake. Ik ben, als ik het me goed herinner, niet misselijk geweest in mijn vorige zwangerschap, maar ik werd het wel van die bussen haha! Wat had ik het daar moeilijk mee zeg! Zat ik dan alles over te gieten met een theedoek voor mn neus en mond gebonden haha!
❤️ Uitgerekend 1-15 augustus 2019 ❤️ 1 augustus VeganMil, 29 jaar, 1e kindje Juffie33, ? , 2e kindje miloena, 25 jaar, 2e kindje 2 augustus Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje Boysmum81, 37 jaar, 3e kindje Hbz, 32 jaar, 3e kindje Kerstvrouwtje, 31 jaar, 2e kindje 3 augustus Mommie33, 35 jaar, 4e kindje Anne020, 39 jaar, 2e kindje Eefjuh90, 28 jaar, 2e kindje 4 augustus Steppie29, 36 jaar, 1ste kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus o0mona0o, 31 jaar, 3e kindje 8 augustus 9 augustus Dalysa, 31 jaar, 2e kindje Mamavanluki , 25 jaar , 3e kindje 10 augustus Rietje86, 32 jaar, 2e kindje SabjeSab, 30 jaar, 2e kindje 78Sandra, 40 jaar, 2e kindje 11 augustus Rosalyn, 26 jaar, 2e kindje Linnepin86, 32 jaar, 3e kindje Roodborstje2, 23 jaar, 1e kindje 12 augustus Meisje6, 30 jaar, 2e kindje 13 augustus AniS, 27 jaar, 1e kindje 14 augustus 15 augustus ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- ⭐️ Sterretjes ⭐️ Lalalaura Afspraken: December 5 december, Kerstvrouwtje gesprek bij dokter vanwege medisch verleden 12 december, miloena, echo 7 weken 13 december, Boysmum81, echo 7 weken 14 december, Anne020, echo 7 weken 17 december, Rietje86, intake en echo 6 weken 17 december, 78Sandra, vroege echo 6+2 weken 19 december, Pinkie88, echo 7 weken (gyn) 20 december, Roodborstje2, echo 6+4 20 december, AniS, echo 6+2 21 december, Dalysa, echo 7 weken 24 december, Hbz, echo 8 weken 27 december, Meisje6, echo 7,3 weken 28 december, o0mona0o, echo 8 weken Januari 2 januari, Rosalyn, echo 8 weken 2 januari, Linnepin86, intake & echo 8 weken 3 januari, Meisje6, intake gesprek vk 3 januari, Kerstvrouwtje, intake VK 22 januari, o0monao0 , termijnecho 11 januari , mamavanluki , echo 8,4 weken
Welkom nieuwe dames! Ik heb een sterretjes lijstje toegevoegd en de afspraken even opgedeeld per maand Hoe gaat het met iedereen vandaag? Hier een heel ander gevoel dan mijn vorige twee zwangerschappen, toen had ik last van diarree en altijd heel veel honger en werd ik misselijk van een lege maag. Nu heb ik juist last van verstopping, zit snel vol en voel eerder (vlagen van) misselijkheid als ik gegeten heb. Het aftellen naar de eerste echo is hier wel begonnen... ik vind deze weken heel moeilijk, zo weinig houvast...
@Pinkie88 Haha ik heb mijn lijstje dus maar ff weggehaald, postte net achter jou een dus ouder lijstje. Hier gisteren bij de dokter geweest. Fijn gesprek gehad gezien mijn medisch verleden. Tot nu toe ziet alles er goed uit, voorlopig nog geen ziekenhuis onderzoeken dus. Ik krijg wel een GUO (geavanceerd ultrageluid onderzoek) in het ziekenhuis, maar verder dan dat ziet het er naar uit dat ik gewoon bij de VK mag lopen. Een reden voor het verrichten van een GUO kan onder meer zijn omdat er bij de 20 – weken echo een verdenking is ontstaan op een afwijking, er een afwijkende foetale groei of een afwijkende hoeveelheid vruchtwater is vastgesteld. Mijn eerste kindje had een aantal afwijkingen, dus een GUO is eigenlijk standaard bij een tweede zwangerschap. Kwaaltjes, ik heb ze nog niet echt. Ik deed voor de lol vandaag nog maar een test en die knalde er echt uit, dus dat is de reden dat ik weet dat ik zwanger ben. Heb op dit moment geen last meer van bandenpijn/innesteling, ben niet misselijk en geen gevoelige borsten oid. Nog even 2 weken volhouden tot de 1e echo! Superspannend!
❤️ Uitgerekend 1-15 augustus 2019 ❤️ 1 augustus VeganMil, 29 jaar, 1e kindje Juffie33, ? , 2e kindje miloena, 25 jaar, 2e kindje 2 augustus Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje Boysmum81, 37 jaar, 3e kindje Hbz, 32 jaar, 3e kindje Kerstvrouwtje, 31 jaar, 2e kindje 3 augustus Mommie33, 35 jaar, 4e kindje Anne020, 39 jaar, 2e kindje Eefjuh90, 28 jaar, 2e kindje 4 augustus Steppie29, 36 jaar, 1ste kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus o0mona0o, 31 jaar, 3e kindje 8 augustus 9 augustus Dalysa, 31 jaar, 2e kindje Mamavanluki , 25 jaar , 3e kindje 10 augustus Rietje86, 32 jaar, 2e kindje SabjeSab, 30 jaar, 2e kindje 78Sandra, 40 jaar, 2e kindje 11 augustus Rosalyn, 26 jaar, 2e kindje Linnepin86, 32 jaar, 3e kindje Roodborstje2, 23 jaar, 1e kindje 12 augustus Meisje6, 30 jaar, 2e kindje 13 augustus AniS, 27 jaar, 1e kindje 14 augustus 15 augustus ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- ⭐️ Sterretjes ⭐️ Lalalaura Afspraken: December 12 december, miloena, echo 7 weken 13 december, Boysmum81, echo 7 weken 14 december, Anne020, echo 7 weken 17 december, Rietje86, intake en echo 6 weken 17 december, 78Sandra, vroege echo 6+2 weken 19 december, Pinkie88, echo 7 weken (gyn) 20 december, Roodborstje2, echo 6+4 20 december, AniS, echo 6+2 20 december, Kerstvrouwtje, echo 8 weken 21 december, Dalysa, echo 7 weken 24 december, Hbz, echo 8 weken 27 december, Meisje6, echo 7,3 weken 28 december, o0mona0o, echo 8 weken Januari 2 januari, Rosalyn, echo 8 weken 2 januari, Linnepin86, intake & echo 8 weken 3 januari, Meisje6, intake gesprek vk 3 januari, Kerstvrouwtje, intake VK 22 januari, o0monao0 , termijnecho 11 januari , mamavanluki , echo 8,4 weken