Uitgerekend 1-15 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pinkie88, 21 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Girly1985 : Welkom. Idd een verhaal, maar fijn dat je er blij mee bent en dat je zoons graag nog een broertje of zusje willen :)

Fijn dat de echo goed was @turkssnoepje en @miloena. Ik merk dat ik nog nooit zo zenuwachtig ben geweest voor een echo als deze keer... Voel me ook echt een zeekoe en heb het gevoel dat ik al 10 kg ben aangekomen. Terwijl eten soms echt moeizaam gaat..

@Madeliefje1234: Jeetje dat is schrikken. Ik hoop dat je snel terecht kan bij de verloskundige voor duidelijkheid. Ik duim voor je! Veel sterkte!!

@Boysmum81: Veel plezier bij de echo vandaag!

Hier geven ze altijd een echo om en nabij de 8 weken. Dus ook niet zelf voor gekozen, maar wel blij mee haha!

2. Mamavanluki

Mamavanluki Actief lid

23 jul 2017
    191
    246
    43
    Vrouw
    Wie wil het geslacht weten ?en wie wil het het niet weten tot de bevalling ?

3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Vandaag een echo gehad vanwege angst op overstimulatie. Ze zagen een vruchtje van 4.4 mm. Ben zo opgelucht!

Bijgevoegde bestanden:

Troe, miloena, Anne020 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. ceresita

ceresita Actief lid

25 jan 2011
    148
    127
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Welkom en gefeliciteerd. Wat een verhaal. Mooi dat je voor je kindje kiest. Hoop dat je een heerlijke zwangerschap hebt en in augustus je baby in je armen in jullie eigen huisje.

5. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    @miloena en @turkssnoepje : fijn dat de echo bij jullie beide goed was!

@Madeliefje1234 : jeetje dat is schrikken hopelijk heeft de vk tijd voor je en heb je snel duidelijkheid, laat je het ons nog even weten?!

@Dalysa : mooie echo! Fijn dat er duidelijkheid dat er maar 1 vruchtje is ipv alle follikels bevrucht. Op naar de volgende echo!

@Hbz : ik denk al dagen wat een bekende forum naam! Wij hebbem al eens eerder gekletst in het forum van 16 tm 31 oktober 2016 groepje!

@Mamavanluki : wij willen het weten!

Dalysa vindt dit leuk.
  6. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Lief van je! Ik ben via IVF zwanger geraakt dus kon ook maar 1tje zijn gelukkig. Overstimulatie kan na een geslaagde ivf behandeling ontstaan doordat er teveel vocht in de lege follikel blaasjes loopt en het bloed stroperig en dik wordt waardoor je een miskraam, nierfalen, trombose of een longembolie kan krijgen. Dus eierstokken onderzocht en buik zag er verder gelukkig rustig uit :)

7. Inne

Inne Lid

31 dec 2012
    78
    70
    18
    NULL
    NULL
    Allereerst @juffie en @Madeliefje1234 heel veel sterkte

@Rietje86 balen van de baan, hoe ben je er zelf onder?

Welkom @turkssnoepje @didi79 en @Girly1985
    Ieders verhaal is anders, niet alleen de weg naar zwanger worden, maar ook het verloop erna. Dat lees je nu ook weer in de positieve testjes die erbij komen en de sterretjes die ons alweer verlaten hebben. Het maakt een kindje niet minder gewenst :)

Miloena hoe is het met de griep/misselijkheid? Bij andere dames ook al een toename in klachtjes lees ik. Hier viel het mee, maar begint toch ook de misselijkheid erger te worden. Het is vooral heel plotseling. Het ene moment heb ik trek in iets en dan ben ik het aan het maken, staat het me meteen weer tegen...

Fijn dat sommigen al een mooie echo hebben gehad! Hier pas in januari een echo. Vind ik ergens wel lang wachten, maar het lijkt me juist ook moeilijk als je wel al een kloppend hartje gezien hebt en het daarna alsnog misgaat.

Wat betreft geslacht, bij de eerste twee wisten we het niet, bij de derde met 34 weken pas en nu lijkt het me leuk om het een keer wél te weten. Dit is ook echt de laatste, straks gaat er bij mijn man een knoop in ;)

8. Boysmum81

Boysmum81 Actief lid

23 nov 2018
    235
    157
    43
    Vrouw
    Net de eerste afspraak bij de verloskundige gehad, met echo. Echo was goed!! Passend bij de termijn dat ik nu denk zwanger te zijn en met kloppend hartje!! We zagen het direct zelf al. Zo fijn!

miloena, Anne020, ceresita en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Yeah gefeliciteerd! Heb je ook een fotootje, ben erg benieuwd heb volgende week met zelfde termijn een echo!

10. o0mona0o

o0mona0o Actief lid

21 apr 2011
    466
    426
    63
    Twente
    Wij willen het ook weten. We gaan denk ik met 15 weken geslachtsbepaling doen.

Mamavanluki vindt dit leuk.
  11. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Wat fijn! Gefeliciteerd!

12. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Wij wisten bij de eerste 2 zwangerschappen het geslacht niet, willen we nu ook weer niet weten (tenzij het een tweeling zou zijn).. Maar als het een tweeling zou zijn, dan moet er ook een andere auto komen! Ik verwacht het niet (tweeling), maar gezien test die aangaf 2-3 weken op 14/15 dpo, is de kans er misschien wel..:confused::roflmao:
    7 januari zullen we het weten!

13. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Haha hier ook 14 dpo de clear blue met 2-3 weken. Maar ga echt niet uit van een tweeling! De een maakt simpel weg sneller en meer hcg dan de ander

14. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Dat hoop ik dan maar, dat dat hier ook het geval is..:D:oops:

15. PinkCupCake

PinkCupCake Actief lid

7 dec 2018
    114
    63
    28
    Vrouw
    @miloena @Boysmum81 @turkssnoepje @Dalysa Wat fijn dat de echo's positief zijn. Gefeliciteerd!

@Girly1985 Gefeliciteerd! Bizar maar ook zo bijzonder. Heel mooi.
    Voor mij is het ook alweer een tijdje terug maar ook hier in de regio schijnt het nu 'normaal' te zijn dat je rond 8 weken een echo krijgt, een termijn echo rond de 12 weken, een 20 weken dcho en rond de 32 weken een groei/liggingsecho

@Hbz ik herken je gevoel. Ik heb 2 zorgeloze zwangerschappen achter de rug, toch maak ik me nu veel meer zorgen maar heb daar niet echt een verklaarbare reden voor. Ik heb nu al meer kwaaltjes dan ik de vorige keren heb gehad en ben gesloopt. Mn hormonen gieren door mn lijf (en ik ben helaas niet de enige die daar last van heeft:oops:). Ik heb gelukkig een hele lieve man. Hij neemt vandaag alle zorg op zich en ik lig al sinds ik terug ben van werk op bed. Even helemaal opgebrand. Ook heb ik enorm last van een opgeblazen buik, aan het einde van de dag lijk ik wel 9 maanden zwanger (verschrikkelijk). Moet echt weer even mn draai vinden.

@Mamavanluki wij willen het deze keer ook graag weten. Gewoon om te voelen hoe dat is.
    De vorige 2x wisten wij het niet, ook heel bijzonder. Natuurlijk vraag je je die 9 maanden af wat het wordt maar geloof me, dat maakt niets uit.
    Ik kan me nog zo het geluksgevoel herinneren, net na de bevalling. Mn zoon lag al ruim een half uur op mn buik en ik voelde me de gelukkigste moeder ooit. Op dat moment kwam er een zuster binnen en vroeg me wat de naam was. Toen bedacht ik me dat ik het moment gemist had dat iemand riep 'gefeliciteerd, het is een...' en ik antwoordde haar dat me niet verteld was of het een jongen of meisje was. 'Jaaa' zegt ze, 'je moet wel zelf kijken'. Oeps....:roflmao: (dus niet "net als in de film")

16. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    He wat leuk zeg, dat je me nog herkent. Ik had toen een enorm vervelende zwangerschap dus was op het einde niet meer zo actief volgens mij.. Zie dat jij een dochter hebt gekregen :)

17. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo herkenbaar wat je beschrijft! Mijn zwangerschappen waren op zich wel heftig, maar heb 2 gezonde kindjes. Als ik hier dan alle verdrietige verhalen lees over miskramen of ma (waar ik hiervoor nog nooit van gehoord had) vind ik het toch wel allemaal erg spannend. Ook ik heb een enorm lieve vent naast me staan die alles wel voor me wil doen, das erg fijn. Geniet er ook maar van zegt hij dan altijd, dus dat probeer ik dan ook maar.

Ik droom ook zo heftig. Vannacht droomde ik dat mijn zoon was doodgeschoten door de buurman... Vreselijk was het.

18. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Super!!! Lekker van genieten!

19. PinkCupCake

PinkCupCake Actief lid

7 dec 2018
    114
    63
    28
    Vrouw
    @Hbz nog zoiets, dromen.. Ik droomde dat mn oudste zoon het kanaal in rende. Hij bleef nog even drijven en keek naar me. Ik ging vervolgens lekker rustig eerst mn jas uit doen alvorens ik in het water sprong (wat een domme trut voelde ik me zeg) gelukkig kon ik hem nog redden.

20. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik droomde dat mijn moeder m’n auto had gestolen.. het is wat met ons :roflmao:

PinkCupCake vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina