Hier allebei op de basisschool. En ze gaan 2 dagen in de week naar bso. Ook tijdens de vakantie gaan ze die 2 dagen daarheen. Hier nu de hele ochtend al misselijk en een soort buikpijn. Niet leuk. Ga er niet van uit dat het ernstig maar het zeurt wel
Wij hebben besloten om toch met Kerst al tegen de directe familie te vertellen dat we zwanger zijn.. Dan bijna 7 weken! Hebben afgelopen zaterdag shirtjes besteld voor onze zoons om aan te trek koen. De jongste heeft de tekst: little big brother en de oudste bigger big Brother. Verder zijn het bijna dezelfde shirts, alleen andere kleuren (ene blauw, andere grijs). En eind januari willen we onze verjaardagen vieren en het dan tegen onze vrienden vertellen.
Leuk, als onze echo vanavond goed nieuws geeft gaan we het ook met de kerst aan de ouders en broers en zussen vertellen, want we krijgen met regelmaat een vraag of er niet al een tweede komt.. mensen verwachten het een soort. En weekeind na kerst hebben we ook bij ons thuis met vrienden een "kerst" diner waarbij alle kids uit logeren zijn van iedereen dus is best gek als ik dan geen wijntjes drink, dan zal de vraag ook wel komen. En ik ga het maar niet ontkennen. Dus wil wel graag dat de ouders enzo het dan wel weten. Nu alleen nog iets leuks verzinnen om het te vertellen. Ik kan bij een vriendin shirtjes drukken of iets in die zin, maar wil wel graag iets wat niet zo vaak voor komt dus als jullie tips hebben...
Spannend hoor dames! Succes met de echo Hier nog aan het twijfelen, wij hebben vrijdag de 21e de echo met 6+5. Twijfel of wij het met kerst bekend maken. Vind het erg vroeg nog zelf! Voor de oud en nieuw met vrienden zeg ik gewoon dat ik moet rijden of dat ik een antibiotica kuurtje heb 2 januari de vitaliteitsecho bij het zkh, misschien dus met de nieuwjaars bezoekjes het vertellen.. of echt pas na de 12 weken moeilijk moeilijk hahaha
Hallo dames, Heb vanochtend mijn echo gehad en een kloppend hartje! <3 Verwachte uitgerekende datum is nu op 3 augustus gezet ipv 31 juli, dus ik meld me toch maar hier. Is een paar dagen later dan ik had gedacht en ach, misschien zal het later wel weer bijgesteld worden...
Hoi allemaal, Ik was even afwezig. Ben het weekend met 2 vriendinnen een nachtje naar Rotterdam geweest. Al maanden geleden geboekt, maar met een heel andere insteek. We zouden veel gaan stappen en drinken haha! Nu dus maar verteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo moeilijk over doe om het te vertellen. Zijn goede vrienden en ik zou het ze ook vertellen als het niet goed is. Wij hebben de 24e een echo en vertellen het aan iedereen met kerst. Helaas belde mijn beste vriendin op dat ze ook zwanger is, maar het niet wil houden. Ze heeft woensdag een intake bij Stimenzo en die week erop gaan ze een miskraam opwekken. Erg verdrietig en boos was ik zelfs een beetje... Veel plezier met de echo's vandaag dames! Hopelijk gaat de dag snel voorbij! Ik heb vandaag echt een beroerde dag. Ga op tijd naar huis denk ik. Enorm misselijk en zo moe.... Blehh..
Veel succes met de echo's @Rietje86 en @78Sandra! Wat lang, wachten tot vanavond ! Hopelijk komen jullie de dag een beetje door. Welkom @Astrid040, toch een augustus kindje dan! Kan inderdaad nog aangepast worden, maar dan klets je toch lekker in twee groepjes mee @Hbz hopelijk was het, ook zonder veel drinken, een gezellig weekend. Wat naar van je beste vriendin. Iedereen mag daar natuurlijk zijn eigen keuze in maken, maar het zou er bij mij toch ook even I hakken denk ik. Is haar leven dan zo instabiel, of wil ze echt geen kinderen? Ik wil pas gaan nadenken over hoe we het gaan vertellen als ik woensdag een positieve echo heb, ik krijg dat momenteel echt nog niet in mijn hoofd eerlijk gezegd. Ik besef nog steeds niet helemaal dat we echt (hopelijk) een tweede kindje gaan krijgen. Ik was dit weekend een beetje ongerust omdat ik wat minder misselijk was, dat heb ik dubbeldik terug gekregen vanochtend tenminste, het valt wel mee, ik hoef niet te spugen, maar ik was wel flink mottig.
Jeetje, snap je gevoel. Moeilijk zeg. Ze zal haar redenen hebben. Sterkte met je vriendin en je beroerde dag.
❤️ Uitgerekend 1-15 augustus 2019 ❤️ 1 augustus VeganMil, 29 jaar, 1e kindje miloena, 25 jaar, 2e kindje 2 augustus Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje Boysmum81, 37 jaar, 3e kindje Hbz, 32 jaar, 3e kindje Kerstvrouwtje, 31 jaar, 2e kindje 3 augustus Mommie33, 35 jaar, 4e kindje Anne020, 39 jaar, 2e kindje Eefjuh90, 28 jaar, 2e kindje 4 augustus Steppie29, 36 jaar, 1ste kindje 5 augustus PinkCupCake, 31 jaar, 3e kindje 6 augustus 7 augustus o0mona0o, 31 jaar, 3e kindje 8 augustus Inne, 35 jaar, 4e kindje 9 augustus Dalysa, 31 jaar, 2e kindje Mamavanluki , 25 jaar , 3e kindje Troe, 30 jaar, 2e kindje 10 augustus Rietje86, 32 jaar, 2e kindje SabjeSab, 30 jaar, 2e kindje 78Sandra, 40 jaar, 2e kindje Anneka, 38 jaar, 4e kindje 11 augustus Rosalyn, 26 jaar, 2e kindje Linnepin86, 32 jaar, 3e kindje Roodborstje2, 23 jaar, 1e kindje Masky, 23 jaar, 2e kindje 12 augustus Meisje6, 30 jaar, 2e kindje Turkssnoepje, 24 jaar, 2e kindje 13 augustus AniS, 27 jaar, 1e kindje Ceresita, 40 jaar, 3e kindje Girly1985, 33 jaar, 3e kindje 14 augustus 15 augustus Didi79, 39 jaar, 3e kindje ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (28) ---------------------------------------------------------- ⭐️ Sterretjes ⭐️ Lalalaura Juffie33 Madeliefje123 Afspraken: December 17 december, Rietje86, intake en echo 6 weken 17 december, 78Sandra, vroege echo 6+2 weken 19 december, Linnepin86, echo 6 weken 19 december, Pinkie88, echo 7 weken (gyn) 20 december, Roodborstje2, echo 6+4 20 december, AniS, echo 6+2 20 december, Kerstvrouwtje, echo 8 weken 20 december, Masky, 1e echo 6+4 weken 21 december, Dalysa, echo 7 weken 21 december, Rosalyn, vroege echo 6+5 24 december, Hbz, echo 8 weken 24 december, PinkCupCake, echo 8 weken 27 december, Meisje6, echo 7,3 weken 27 december, Steppie29, echo 8 weken 27 december, Ceresita, echo 7,3 weken 28 december, o0mona0o, echo 8 weken 30 december, Turkssnoepje, echo 7 weken Januari 2 januari, Rosalyn, echo 8 +3 weken 2 januari, Linnepin86, intake & echo 8 weken 3 januari, Meisje6, intake gesprek vk 3 januari, Kerstvrouwtje, intake VK 4 januari, Inne, intake VK 7 januari, Didi79, intake VK + 1e echo 10 januari, Boysmum81, (termijn)echo 11 wk 11 januari , mamavanluki , echo 8,4 weken 14 januari, Inne, termijn echo 22 januari, o0mona0o, termijnecho
Hoi dames, ik kom gezellig met jullie mee kletsen! Masky 23 jaar en mama van een prachtige zoon, nu zwanger van de 2e en 20-12 de eerste echo
Hoi! Van harte allemaal! Ik ben uitgerekend 15-8-2019, dus nog maar een kleine 5 weken op weg. Dit is mijn 12e en laatste zwangerschap. We hebben een zoon van 8. Deze zwangerschap is ontstaan na een cryo terugplaatsing eind november. Hoewel we nog niet weten of het deze keer goed gaat ben ik toch wel benieuwd hoe mijn medezwangeren er aan toe zijn. Aan de buitenwereld kan ik tenslotte nog niets zeggen... O ja... Ik ben 37 jaar oud...
@Masky yeahh daar ben je, vroeg me al af of je je hier ging melden! Nog 3 nachtjes slapen meid! @Toetje01 ook welkom! Hoe meer dames hoe gezelliger
Dankje @Rosalyn ! Ik moet nog even uitzoeken hoe het werkt enzo, maar wordt vast snel duidelijk. Overigens hebben we 24-12 de 'echte' echo. En door een akkefietje het weekend ook een echo gehad en bloed geprikt. Op de echo 5+2 was alleen een vruchtzakje te zien. Ik had stiekem wel op een beetje inhoud gehoopt, omdat we natuurlijk exact weten wanneer de zwangerschap is ontstaan. Helaas nog even geduld hebben. HCG was op 3-12 53,6 en was vandaag 10471!
Yesyes! Ik denk doe het toch maar, even kijken hoe mn medezwangere zich voelen . Jij nog 4 nachtjes! Gelukkig schiet het al op, kan niet meer wachten namelijk . Zit nu met griep thuis, ik heb mn eigen bedrijf dus ben de hele dag druk geweest met een invaller te regelen . Schiet niet op zo. Hoe voel jij je meid?
Ja heb een leuk weekend gehad hoor, alleen met 2 vriendinnen die wel drinken een stuk anders haha. Vriendin heeft al 2 kids en ze willen absoluut geen 3e. Ze zou er heel ongelukkig van worden....
Welkom @Toetje01 en @Masky ! Gezellig, de groep wordt al aardig groot zo. @ceresita ja, ze heeft idd haar redenen maar helaas maakt het niet makkelijker. Wil haar wel graag steunen hoor. Ze heeft woensdag intake bij de kliniek. Tnx voor je beterschap wensen. Maar op tijd naar bed vanavond