Fijn dat je zo vroeg een afspraak kan krijgen! Met 6w6d zal je normaalgezien wel al een hartje te zien krijgen!
Dank!! Ik voel me prima! Al sinds een paar dagen dpo gevoelige borsten verder nergens last van. Vanmorgen een wat weeig gevoel dus eerder de behoefte om wat te eten. @Boysmum81 ik had 3 jaar geleden met 6 weken en 5 dagen een kloppend hartje. Ik test zaterdag nog een keer dan ga ik me aanmelden bij de verloskundige.
❤️ Uitgerekend 1-15 augustus 2019 ❤️ 1 augustus VeganMil, 29 jaar, 1e kindje Juffie33, ? , 2e kindje 2 augustus Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje Boysmum81, 37 jaar, 3e kindje 3 augustus Mommie33, 35 jaar, 4e kindje Anne020, 38 jaar, 2e kindje 4 augustus 5 augustus 6 augustus 7 augustus o0mona0o, 31 jaar, 3e kindje 8 augustus 9 augustus 10 augustus Rietje86, 32 jaar, 2e kindje 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: 23 november, VeganMil, bloedname (26 uitslag) 26 november, Pinkie88, bloedname (vroedvrouw) 13 december, Boysmum81, echo 7 weken 14 december, Anne020, echo 7 weken 19 december, Pinkie88, echo 7 weken (gyn)
@roever , @Rietje86 , @Steppie29 Gefeliciteerd en welkom! Leuk, de club wordt steeds groter ☺️ @Steppie29 jij hebt een geduld moeten hebben zeg.... Helemaal niet makkelijk. Nu heel erg gespannen of het wel blijft of valt dat mee?
zeg dat wel, vind het super spannend allemaal, en hoop echt dat dit een plakker is.... je wilt niet weten hoe zenuwachtig ik ben
Welkom en gefeliciteerd @Steppie29 ! Wat bijzonder dat je nu na al die,tijd positief test! Weten jullie hoe het komt dat het zo lang geduurd heeft?
@Steppie29 wauw! Jeetje ik hoop ook zo voor jou dat het een plakker is! Super gefeliciteerd. Ik net een afspraak gemaakt bij de verloskundige. 24 december de eerste echo. Ze heeft mij op 2 augustus gezet.
Ik wil mij ook heeel graag melden en hopelijk mag/kan ik deze keer aangemeld blijven ik vermoed dat onze uitgerekende datum 10 augustus zal zijn. Leuk om met jullie samen te kunnen kletsen! Voeg mn testjes ook even toe. Ben vandaag 13 dpo en ben vroeg begonnen met testen om de pregnyl eruit te testen
Wat heb jij al een heftig traject achter de rug! Ik hoop met heel mijn hart voor jou dat alles nu goed gaat! Ik zie dat je al een dochter hebt, is dat wel gewoon gord gegaan?
@Dalysa gefeliciteerd! Hopelijk blijft deze lekker plakken!!! Jeetje wat heb jij al mee moeten maken zeg...
@rietje Welkom! En natuurlijk gefeliciteerd! Al een mooi streepje zo vroeg zeg. @Steppie29 Wauw, wat zul jij blij, maar tegelijkertijd ook zenuwachtig zijn zeg! Spannend hoor. Ik duim voor je! En natuurlijk gefeliciteerd @Dalysa Mooie oplopende testen zeg, fijn! Gefeliciteerd! @Boysmum81 Fijn dat die eerste afspraak gepland staat he. Ik heb vanmorgen gebeld en mag aankomende maandag al naar het ziekenhuis komen. Mede door de voorgeschiedenis en het bloedverlies. Hoefde hier helemaal niet om te vragen, zo fijn. Alleen nu hoop ik dat het nog niet te vroeg is. Vanmorgen op het werk werd ik even een tijdje misselijk. En gisteravond en ook nu heb ik toch wel gevoelige borsten (1e zwangerschap in begin ook gehad). Het wordt daardoor toch een soort van echt en ik krijg ook steeds wat meer vertrouwen (al probeer ik mezelf ook nog wel te beschermen, want het is nog zooo vroeg) Fijne nacht gewenst allemaal!
Lief van je! De zwangerschap van mijn dochter ging gelukkig goed, ze is wel bijna komen te overlijden na haar geboorte maar gelukkig is ze nu bijna volledig gezond en heel gelukkig Gefeliciteerd met je zwangerschap! Een MA is ook echt heftig, ik hoop dat je nu een prachtig gezond plakkertje mag hebben ❤
Lief dank je wel! Jij ook gefeliciteerd! Hoop dat we allemaal gezonde en gelukkige plakkertjes mogen hebben!
Dank je! Wat super dat het bij jullie zo snel mocht lukken! Gefeliciteerd ❤ we lopen bijna gelijk op zo te zien
@Juffie33 dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je nu? Ik heb nu al last van misselijkheid en vermoeidheid. Zal vast alleen nog maar erger worden maar het is het waard moet je ook speciale medicijnen hebben nu je zwanger bent? Krijg je extra controles?
Wauw wat groeit de groep lekker door. Welkom en gefeliciteerd! Dat worden een hoop zomerbabytjes haha. Leeuwtjes zijn het he? @Juffie33 wat spannend maar fijn dat je maandag meteen terecht kan! Het klinkt ‘gelukkig’ wel alsof de symptomen wat toenemen. Misschien geeft dat wat vertrouwen. @Dalysa wat fijn dat de mmm voor jullie ook de uitkomst was. Pittig zo te zien, maar fijn dat Herbert is gelukt. @Pinkie88 dat klinkt hartstikke goed bij jou’ wat fijn zeg! Hier gaat het ook wel goed maar ik vind het zo spannend dat ik me een beetje terug trek. Bloedonderzoek was goed, waarden iets aan de lage kant, maar het heeft zich elke 48u ruimschoots verdubbeld, dus het ziet er goed uit. Neem niet weg dat de schrik er goed in zat toen het zkh zei dat het aan de lage kant was. Gelukkig trekt dat dus goed bij vooralsnog. Volgende week nog een x bloedprikken en de week daarna eerste echo in het ziekenhuis. Daarbij is het ook een soort emotionele rollercoaster. Na al die al die tijd MMM en alle teleurstellingen en pijn, nu raak en voor het eerst zwanger, ik hoop echt dat het zo mag blijven. Maar dat hoop ik voor ons allemaal! Kortom stukje mengeling van vreugde, angst en verwerking