Bevallen: hier ga ik net zoals nummer 1 en 2 weer voor een thuisbevalling. De oudste is wel in het zh geëindigd omdat hij te groot was. Maar de jongste thuis. Heerlijk thuis en trouwens meneer had haast. Hij was er in een kleine 3 uur.
Haha mijn libido is ook niet echt groot afgelopen periode door de hele medische molen. Hihi vind t ook eng want wil geen bloed verlies ervan bijv.
Een goede eerste echo gehad! Waarschijnlijk een paar dagen minder ver, maar dat is nu nog niet helemaal te zeggen.
Hier gebeurt er ook niet zoveel op dat gebied. Ben ik niet moe en lig ik om half 10 op bed, dan hang ik wel kotsend boven de wc of is hij de hort op. Dus bij 1x in de week houd het wel op momenteel wel op. En als ik op het einde loop heeft meneer er niet zoveel zin meer in. Tegen de bult op is toch niet zo comfortabel en hij meent dat ie me ook niet zo aantrekkelijk vindt hoogzwanger Stiekem kan ik dat eigenlijk best begrijpen. Maar goed, m’n ervaring leert dat het wel weer goed komt.
Libido is hier ook 0 hoor... zo beroerd en moe! Moet er niet aan denken.. maar komt vast wel weer, gelukkig heeft mijn man ook niet zo'n aandrang!
Nou laten we het erop houden dat het hier sinds de positieve test max 2x wat gebeurd is dus 1x p week is nog veel
Hier ook een minimaal libido, eerst na t roze verlies maar weer eens een goed echo... anders was t ook net 1x per week hoor en idd hoe verder we komen hoe minder aantrekkelijk hij me vind... vind ik niet zo heel erg. Mijn man grapt wel eens ik heb maar twee keer sex met je gehad beide keren om je zwanger te maken. Over bevallen: eerste keer was ivm bmi in het ziekenhuis en was met 41 weken in geleid wat drie dagen later is geëindigd in een spoedsectio. Nu is bmi goed genoeg om thuis te bevallen maar na sectio moet ik in Zh. En ik wil na vorige bevalling ook zeker niet anders. Zh is hier 20km verderop.. dus ja voor je daar bent als er wat is... Hier een peuter met griep.. zo zielig. Heeft van die opleef momenten en inkak momenten. Net zegt ie mama even slapen en ligt nu dus naast me op de bank te slapen. Vanmiddag had ie 40.4 is met PCM gelukkig wel mooi gezakt. Ben benieuwd hoe t weekeind wordt. Papa is er al bang voor ik ben morgen middag van huis. Ja maar ik kan toch niet zijn temp opnemen (rectaal durft ie niet) en PCM geven en bedenken wanneer ik met hem naar het Zh moet... geef hem maar PCM voor je weg gaat hoor Hihi mannen....
Gefeliciteerd met alle mooie echo’s dames!! Lijkt me geweldig, een echo waarop ‘het’ al ergens op begint te lijken en zelfs al beweegt! Mijn echo was vooral een vlek met een knipperlichtje bij krap 7wk Volgende week mag ik (pas) weer. Ben zo benieuwd!! Wat betreft de plek van bevalling ben ik sowieso aangewezen op het ziekenhuis vanwege medicatiegebruik. Maar ik zou zelf ook niet anders willen. Ga zelfs naar een ziekenhuis met NICU ipv naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Mijn beide jongens zijn beiden na een normale zwangerschap en verder normale bevalling heel slecht ter wereld gekomen. Slap, grauw, blauw, kreunend. Doordat de kinderarts er heel snel was en ze aan de beademing zijn gegaan (kortdurend) is het gelukkig allemaal goed gekomen met ze. Heel bizar dat het bij beide jongens precies hetzelfde is gegaan. Een oorzaak hebben ze nooit gevonden. Best traumatisch om alleen in de verloskamer achter te blijven zodra je bent bevallen, zonder kind en zonder man (want die was uiteraard met de jongens mee). Met alle alarmen op gehoorafstand (die ik als arts heel goed ken..). Nogmaals, met beide boys is het helemaal goed gekomen, maar het maakt het wel heel spannend hoe het deze keer zal gaan verlopen. Nog even wat betreft libido. Dat was bij mij al nooit heel erg aanwezig en nu met de vermoeidheid, misselijkheid en algehele malaise al helemaal ver te zoeken. Maar goed om te lezen dat dat vaker voorkomt
Hier trouwens met onze meid met 38 weken ingeleid ivm vermoedelijk dysmatuurtje. Dit heeft 4 helse dagen geduurd met op de 5e dag met oxi en ruggenprik in een sectio uitgelopen. Ik moet dus ook sowieso in het ziekenhuis bevallen. We mochten na onze echo van de week ook nog niet naar een vk termijnecho word in het zkh gedaan.
Was ze ook dysmatuur? Ik zou met de tweede om dezelfde reden ingeleid worden bij 39+1. Werd bij 39 gestript en uiteindelijk is het vanzelf gestart in de nacht van 39 op 39+1. Hij woog 2835 gram en was 47cm. Ik krijg komende week te horen of ik de rest van deze zwangerschap medicatie moet slikken ivm het lage geboortegewicht van de jongste. Is daar bij jou ook over gesproken?
Ja ze is dus met 38+4 geboren en was 45 cm en 2426gram. Inimini dus! Inmiddels redelijk bijgetrokken maar wel nog steeds onder het gemiddelde. Nee is niet over gesproken medicatie dan. Weet wel dat je dan een bepaalde hoeveelheid pcm moet gebruiken toch?
Jeetje, zit ik vanmiddag op mijn werk, krijg ik uit het niets weer zo’n enorme bloeding met bloedstolsels.....beetje genant, maar gelukkig hebben de meesten het niet gemerkt....en degene die door had dat er wat was, weet er van af.....ben gelijk naar huis gegaan, nadat ik mezelf een beetje opgefrist had op het toilet, broek doorweekt..... Gelijk vk gebeld, en kon meteen komen nadat ik even schone kleren aan had getrokken. Echo was dus weer goed, weer gegroeid ten opzichte van nieuwjaarsdag, toen 7+6 gemeten en vandaag 8+3, dus prima. Uit de baarmoeder komt het dus blijkbaar niet want niets op de echo wijst ook maar op een spoortje bloed....het spoot er werkelijk uit net echt wel een beetje beangstigend....ze hebben ook overlegd met de gyn, maar die wilde nog even afwachten want die wist ook nu nog even niet wat hij er verder aan kon doen.... Ik krijg steeds meer de indruk dat er ergens een hematoom zit..... Ik moet denk ik maar uit voorzorg met kraamverband gaan lopen
Jemig zeg wat moet jij geschrokken zijn. En op je werk nog wel. Gelukkig heeft bijna niemand iets gemerkt. Wel wwer fijn dat je gelijk terecht kon bij de vk. En natuurlijk dat die kleine weer mooi gegroeid was. Maar apart dan zeg dat het zo in 1 keer kan. Hopelijk al wat bekomen weer van de schrik?
Hier is het libido tot nu toe goed. Nu alleen effe al 3 dagen griep geen zin dus. Ik wilde met beide jongens in het geboortehotel bevallen, maar werd beide keren het ziekenhuis. Ook deze x wordt het ziekenhuis. Moet vanaf nu bij de gyn lopen, dus weinig keus. Is wel lang wachten daar. 1ste afspraak pas 31 jan gelukkig wel nog 2 & 3d echo's tussendoor.
Gefeliciteerd met alle goede echo’s! En @78Sandra wat eng weer!! Een hematoom klinkt niet onlogisch. Gelukkig gaat het goed met de baby. Mijn libido is nog zeer aanwezig, gelukkig geen last van
@78Sandra wat naar zeg!! Uiteraard erg fijn dat de echo’s helemaal goed zijn, maar lijkt me heel erg vervelend en toch ook onzeker. @Rosalyn nee gaan paracetamol, maar aspirine (Ascal). Werkt bloedverdunnend waardoor de doorbloeding van de placenta beter wordt (zoals ik het begrepen heb..)