Ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt en dan het snel 15:30 is. Hopelijk word je straks gerustgesteld en zie je een heel mooi kleintje op de echo!
@Anne020 Wij hebben eerst één zijwand uit het ledikant gehaald en toen hij daar echt uit begon te groeien, is hij naar een 1-persbed gegaan. Ging direct goed. @Hbz Je kunt ook nog wat meer movicolon nemen. In plaats van 2x 1 zakje per dag, kun je kortdurend bijvoorbeeld 3x per dag en dan 2 zakjes in één keer nemen. Dan zorg je dat het weer even op gang komt en kun je dan weer terug naar 2x 1 zakje. En inderdaad verder de tips die al genoemd zijn: goed water drinken (ook heel belangrijk naast die movicolon), kiwi’s, pruimen, druiven. Géén bananen!
Hier is het verder nog onrustig. Jongste echt nog een heel ziek mannetje. Hangt continu bij me, slaapt het liefst boven op mij... Ik kan dus geen kant op. Oudste wordt er wat opstandig van, beetje jaloers denk ik. Die heb ik dus maar even, tegen mijn principes in, achter de ipad geparkeerd. Soms moet je wat... Mijn buik ook nog erg onrustig. Steeds pijnlijke krampen onderin mijn buik en harde buik. Wacht nog op uitslag urineonderzoek.
Tnx voor de tips dames. Water drink ik al heel erg veel; tussen de 2,5 en 3 liter op een dag. Zal de kiwi's en pruimen ook eens aanschaffen
Zo last van mijn schouders, alles was perfect. Mooi op schema....uitgerekende datum is 12 augustus nu geworden, dus ik zal me zo even verhuizen op de lijst. Hij/zij lag heerlijk rond te spartelen, dus het was een nogal beweeglijke echo . Ik geloof dat ik me dus gelukkig mag prijzen met praktisch geen kwaaltjes haha...
❤️ Uitgerekend 1-15 augustus 2019 ❤️ 1 augustus miloena, 25 jaar, 2e kindje Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje, echo 19-12 met ❤️ Anne020, 39 jaar, 2e kindje, echo 14-12 met ❤️ 3 augustus Mommie33, 35 jaar, 4e kindje Eefjuh90, 28 jaar, 2e kindje, echo 18-12 met ❤️ Astrid040, 41, 2e kindje, echo 17-12 met ❤️ 4 augustus Steppie29, 36 jaar, 1ste kindje, echo 27-12 met ❤️ Serappp, ? , 2e kindje , echo 17-12 met ❤️ Boysmum81, 37 jaar, 3e kindje 5 augustus PinkCupCake, 31 jaar, 3e kindje, 24-12 met ❤️ 6 augustus Inne, 35 jaar, 4e & 5e kindje, 14-01 met ❤️❤️ Hbz, 32 jaar, 3e kindje, echo 24-12 met ❤️ 7 augustus Rietje86, 32 jaar, 2e kindje, 17-12 echo met ❤️ Mamavanluki,25 jaar , 3e kindje 3-1 echo met ❤️ 8 augustus 9 augustus Dalysa, 31 jaar, 2e kindje, echo 21-12 met ❤️ November 35 jaar, 3e kindje ❤️ Troe, 30 jaar, 2e kindje Kerstvrouwtje, 31 jaar, 2e kindje 10 augustus SabjeSab, 30 jaar, 2e kindje ❤️ Anneka, 38 jaar, 4e kindje 11 augustus Rosalyn, 26 jaar, 2e kindje,echo 02-01 met ❤️ Linnepin86, 32 jaar, 3e kindje, 02-01 echo met ❤️ Roodborstje2, 23 jaar, 1e kindje, 20-12 echo met ❤️ Masky, 23 jaar, 2e kindje 20-12 echo met ❤️ 12 augustus Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, 27-12 + 10-️01 echo met ❤️ Turkssnoepje, 24 jaar, 2e kindje 78Sandra, 41 jaar, 2e kindje, 17-12 echo met ❤️ 13 augustus Ceresita, 40 jaar, 3e kindje, 27-12 echo met ❤️ Girly1985, 33 jaar, 3e kindje 15 augustus Didi79, 39 jaar, 3e kindje, 7-1 echo met ❤️ 16 augustus Anis, 27 jaar, 1e kindje, 20-12 met ❤️ ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (27) ---------------------------------------------------------- ⭐️ Sterretjes ⭐️ Lalalaura Juffie33 Madeliefje123 VeganMil Toetje01 o0mona0o MevrouwH Afspraken 18 januari, PinkCupCake, intake en termijnecho 21 januari, Meisje6, termijnecho 18:30 21 januari, roodborstje, termijnecho 22 januari Pinkie88, 12w echo + NIPT 9:20 23 januari, Linnepin86, termijnecho 11:15 23 januari, 78Sandra, intake + controle echo 24 januari, Kerstvrouwtje, termijnecho 24 januari, SabjeSab, termijnecho 24 januari, Didi79, termijnecho 24 januari, Steppie29, 12 wk echo en intake 19.20 uur 28 januari, Anne020, 13 weken echo. 28 januari, Rietje86, 13 echo, 12+5 20:10uur 31 januari, Anis, 12 weken echo + NIPT 10 februari, November, geslachtsbepalingsecho 13 februari, hbz, 15+1 weken echo 14 februari , mamavanluki ,15+1 weken geslachtsbepaling echo
Hier word ik dinsdag geprikt, wanneer verwacht je de uitslag? @78Sandra mooie echo! Fijn dat je bijna geen kwaaltjes hebt! Voor mij mag het eerste trimester wel over zijn nu. Ik mag eigenlijk niet klagen want ik moet niet overgeven, maar ik loop de hele ochtend te kokhalzen. M'n zoontje is alweer de hele week om 5u wakker, ik ben doodmoe en snipverkouden en daarbij dan dat kokhalzen maakt de ochtendspits erg zwaar.
Ik nog niet, vandaag de papieren mee gekregen voor alle bloedtesten waaronder de nipt. Ik ga vaankomende donderdag of vrijdag prikken.....eerst die nipt even betalen...
Hier vanaf aankomende maandag op het wachtbankje als ik geprikt heb. 4 februari bellen ze de uitslag door!
Vandaag 4x overgegeven waarvan 3x op mijn werk. Echt niet fijn. Vorige zwangerschap had ik dit echt niet!
@Girly1985 oei wat balen zeg, meteen naar de fysio ermee? Ik ben er ook bang voor, heb er met de derde vrij snel last van gehad. @Anne020 hier verschilde het per kind. De oudste ging meteen naar een 1 persoons bed. De middelste heeft tot ruim 3,5 in een ledikant geslapen (wilde ze zelf), de jongste is met net 2 naar een meegroeibed gegaan. @Boysmum wat heftig! Beterschap voor de kleine man, gaat het inmiddels weer wat beter? Goed dat je de vk hebt gebeld, als je er nog niet gerust op bent gewoon nog eens contact zoeken. @78Sandra gefeliciteerd met de mooie echo!! @Astrid040 vervelend, die misselijkheid, hopelijk gaat het snel beter! Succes alle dames die wachten op de Nipt! Ik wacht nog steeds op bericht uit het ziekenhuis. Ben aangemeld door de vk, maar nog niets gehoord...
@Hbz hopelijk helpen de tips. Bij mij hielpen kiwi's op een nuchtere maag, lauw water (niet te koud) met citroensap op een nuchtere maag of als het echt ernstig was, lijnzaadolie door de yoghurt (niet erg lekker en zeker niet téveel nemen, anders moet je bij een wc in de buurt blijven )
Pff ik heb dit nu ook al een tijdje.. deze morgen opnieuw bloed verloren met afvegen en iets wat op stolsels leek.. dus niet uit de vagina maar echt vanachter. Heb zoveel schrik en kan pa 31 januari bij gynaecoloog. Ik durf zelfs niet meer naar de wc te gaan. Eet veel fruit en probeer ook veel te drinken en toch ..
Even een update. Met mijn zoontje gaat het gelukkig een stuk beter. Hij is weer thuis en vanmorgen lekker aan het spelen. Heel fijn om te zien! Nog heel erg snot en krijgt nog sondevoeding, maar dat nemen we maar op de koop toe. Uiteraard is mijn andere zoontje nu ook snot.. Met mij gaat het redelijk. Gisteren urine laten testen, is geen blaasontsteking (dacht ik al). Wel een spoortje bloed in de urine. Nog steeds buikpijn in mijn onderbuik en nu ook onderrug. Opnieuw verloskundige gebeld en die denkt nu dat het bandenpijn is. Derde kindje, buik sneller en harder groeien, is het idee. Wie weet, heb nu nog niet echt een buikje. Ik wacht het maar even af. Zo lang ik geen bloedverlies heb, zal het wel goed zijn. Probeer rustig aan te doen en hopelijk zakt het snel af.
@AniS wat naar, snap dat je schrikt. Meestal kan het niet heel veel kwaad, wat bloedverlies van achteren, maar wel heel vervelend. Ook aan de movicolon?