Yes hier happy meiden. Mocht gewoon nog een keer spieken met een echo. Heel heel heeeeeellllll bewegelijk ukkie in mijn buik wilde ook niet stilliggen voor hartje. En ik dacht ondanks nog maar 13 weken een piemeltje te zien maar dat gaan we wel zien 9 februari.
Ik probeer toch wat uurtjes te maken. Op de werkplek houden ze al rekening met uitval. Ik zie het wel hoe het gaat lopen...
Wat goed zeg van je dat je het toch probeerd. En ook fijn van je werk dat ze er rekening meehouden. Zo is er toch een bepaalde druk van de ketel lijkt mij.
Ik vind het zelf wel heel rot. Vooral omdat ik me fysiek zoooo naar voel. Ik probeer ook het gevoel een beetje kwijt te raken dat ik tot nu toe mijn zwangerschap echt zwaar en klote vind.
Pff even van mij afschrijven hoor. Ik moet wegens alle ellende ook langs een verloskundige van het ziekenhuis. Nu was ik daar geweest en had ik al een beetje raar gevoel bij haar, ik zou niet goed op de hoogte zijn van wat de nipt inhoud omdat ik nog geen echo had geregeld die bij de nipt hoort (?) Ik weet toch echt zeker dat de nipt alleen een bloedonderzoek betreft, maar goed. Vervolgens zegt ze dat mijn bolle buikje (duidelijk door de zwangerschap, verder niet dik ofzo) door teveel eten komt . Mijn buik is vergelijkbaar met de meesten hier. Gewoon duidelijk zwanger. Maar nu: krijg een kopie van de brief die verstuurd is naar de verloskundige. Zegt ze dat "ouders het IDEE hebben dat hun dochter bijna is overleden na de bevalling". Onze dochter had 3 verschillende medicatie, 3 weken in ziekenhuis gelegen waarvan 1 op de nicu en ze werd met morfine volledig in slaap gehouden voor een week. Dokters konden ons niet vertellen of ze het zou redden. We hebben het zo zwaar gehad die tijd... En alsof dat al niet genoeg is, hebben ze al mijn medische gegevens vanaf kind tot nu naar de verkeerde verloskundige gestuurd... Mijn hormonen trekken dit even niet denk ik
Tuurlijk dat is logisch en denk dat dat voor iedereen duidelijk is (zo niet jammer dan). Maar het is ook pittig zoiets. Ik bedoel het vraagt normaal.al veel van je lichaam zwanger zijn. Als je dan ook nog het modige aan pittige kwaaltjes krijgt dan is het helemaal niet leuk meer. En dan ook nog je zoon ziek dat lun je er eigenlijk net niet bij hebben dan ook al zorg je mef alle liefde voor hem. Pff respect coor jou hoor dat je dit allemaal doet. Echt waat
Jeetje dames, een dagje niet gekeken en direct een boel gemist. Wat een ellende allemaal.. Bloedverlies, misselijk, overgeven, moe (of beter gezegd, gewoon op..), somberheid en vervelende verloskundigen. Het is dat we allemaal weten waar we het voor doen en daar heel gelukkig mee zijn, maar het is wel duidelijk dat een zwangerschap niet alleen maar blijheid, vreugde en roze wolk is. Gelukkig zijn er ook dames die klachtenvrij en happy die 9 mnd doorhuppelen, maar helaas geldt dat niet voor iedereen. Ik wens iedereen heel veel sterkte met de stress, de onzekerheden, de emoties en de fysieke ongemakken en hoop echt dat we allemaal ‘binnenkort’ meer kunnen gaan genieten van dat wonder in onze buik.
Jezus wat een k*t vk. Echt.wat een onbeschoft en.lelijk persoon. Hoe durf je om zoiets te zeggen. En als vk ook de verkeerde.info.te geven. Wat heftig van je dochter zeg. En wat schandalig die brief. Is die door het zh gestuurd? Of door de vk? Waarom moest je eigenlijk ook naar de vk? En hoe schandalig om alles naar een verkeerd bureau te sturen. Man serieus kun je geen andere vk zoeken? 1 waarbij het wel normaal gaat? Ik ga hormonaal met je mee doen. Maar vooral de tekst over jullie dochter. Wat vind ik die erg zeg.
Pfff wat rot voor jou seg! Vreselijk toch wat mensen allemaal zeggen... Ik dacht idd ook dat in NL er nipt enkel een bloedtest was (hier in België wel nog standaard een echo erbij), maar daarbij, zij zijn jouw zorgverleners, als er een echo bij hoort dn zouden zij jou toch moeten vertellen dat je daar een afspraak voor mort vastleggen?
Ik ga morgen trouwens ook weer naar de verloskundige. Hou die nare pijn in mijn buik, heb me er al door ziek moeten melden. Naast me verder ‘gewoon’ nog heel beroerd en moe voelen, kan ik er slecht mee omgaan.
Super lief dat je zo mee leeft! Ik heb zeg maar een gewone verloskundige van een verloskundigpraktijk maar ik moest ook bij de verloskundige van het ziekenhuis komen (op de gyn afdeling) juist omdat onze dochter bijna is overleden na de geboorte. Ik ga morgen meteen bellen en wil echt een andere maar het is goed mogelijk dat ik haar alsnog tref bij de bevalling. Gezien het in het ziekenhuis is kan ik daar niks van zeggen. Lief dat je met mij hormonaal doet!
Ik had de nipt al geregeld met mijn gewone verloskundige. Maar ze wist het later opeens ook allemaal niet meer dus dan moest ik maar een echobureau bellen om een afspraak te maken, Terwijl ik alle echo's krijg bij mn gewone verloskundige. Ik snap niet dat zij verloskundige is..
Groot gelijk. Als het je onzeker maakt moet je zeker gaan. Ik herken wel pijnen in mn buik. Kan zomaar bandenpijn of darmen zijn maar ik kan er zelf ook flink onzeker van worden. Liever te veel gaan en je zeker voelen dan steeds met dat gevoel blijven rondlopen.
Ja begrijpelijk dat je hiervan letterlijk kan ontploffen . Is het geen mogelijkheid een andere vk te kiezen of een andere ziekenhuis. ? Vind de manier hoe de vk al met je Omgaat niet prettig en ze is best wel een heks typetje .
Graag gedaan. Maar ik meen het ook echt. Ik kan daar zo kwaad om worden. Die ondoordachte opmerkingen. Ik hoop zo dat je diegene niet meer krijgt. Maar die brief hoe het er staat vind ik ook heel erg of ik lees het natuurlijk met een verkeerde interpretatie.
Heel goed dat je dat doet. Maar jeetje wat een nare tijd zo voor jou zeg. Echt pittig. Laat je wat weten? Ik ga voor je duimenm
Jeetje wat een verhaal! Ik zou een klacht indienen. Dit is echt kwetsend. Voor je eigen trots. Ik ben er altijd heel erg van dat iemand waarschijnlijk zijn dag niet heeft of zelf ongelukkig is. Maar je moet jezelf ook niet wegcijferen en dit gaat echt te ver. Misschien kan je in gesprek, communiceren lost alles op. Je wil niet dat het een heel groot ding wordt en dat je haar straks opeens tijdens de bevalling tegen komt. Maar goed. Alles is goed wat je doet, ook als je niks doet. Jij hebt immers niets gedaan. Succes!
Ik denk dat je de nub zag! Dat is een uitsteeksel tussen de benen rond deze termijn die zowel kan wijzen op een jongen of meisje afhankelijk van de stand. @Mamavanluki wat een naar mens!! Ik zou lekker naar een andere vk gaan. @Boysmum81 ik hoop dat je je gauw beter voelt!
O dat wordt dan helemaal nog spannend. De kinderen willen graag een broertje. Want zo zegt de oudste: wat moet ik met een zusje?