Uitgerekend 1-15 augustus 2021 (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Helicryse, 28 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Spannend zeg! Hebben ze nog gestript gecheckt ? Of voor eerst zo gelaten ?
    Jij bent ook gewoon bijna 40 weken joh, trek je het nog een beetje ?
     
  2. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Nee niet gestript of gecheckt. Als het zo blijft rommelen dan ga ik het wel vragen. Ik vind het lichamelijk nog goed te doen, maar mentaal wel zwaarder. En nu ik die voorweeën weer gevoeld heb, zie ik ook meer op tegen de bevalling omdat ik weet hoe echte weeën voelen. Dat vind ik wel spannend.
     
  3. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Nou spannend hoor!!!

    hier is onze kleine meid weer flink aan het schuiven! 2 a 3 dagen was ze echt heel rustig! Af en toe een plopje maar
    Nu gaat m’n hele buik weer heen en weer… en daarna uiteraard harde buiken! Als ze zo lekker aan het schuiven is vind ik het wel
    Prima hoor! Z’n heerlijk en bijzonder gevoel!
     
    miloena en Helicryse vinden dit leuk.
  4. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Herkenbaar! Gisteren dacht ik nog, tjee, wat is ze ineens rustig... Vandaag is het weer aardverschuiving na aardverschuiving :roflmao:
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  5. Elphy

    Elphy Actief lid

    5 jan 2017
    144
    233
    43
    NULL
    NULL
    Wauw, deel 2!

    Hier ook al enkele avonden lang pijnlijke voorweeën die dan halverwege de nacht stoppen o_O ik kom er gek van!

    Het is voor mij ondertussen wel genoeg geweest, ze mag komen :rolleyes: maar helaas, ze doen hier geen pogingen om te strippen of in te leiden als als er geen 'reden' toe is.. Het kan dus zomaar nog 13 dagen duren.. :$
     
  6. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ook niet na de 40 weken een poging om te strippen? Inleiden snap ik wel dat ze daar mee wachten, maar strippen kan soms net het laatste zetje geven en dan heb je ook al ontsluiting...

    Wachten duurt lang hè!
     
  7. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Hier vanmorgen een poging tot strippen gedaan door de vk. Had al wat ontsluiting, maar het is afwachten of dit effect gaat hebben. Ben benieuwd!
     
  8. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Oh wat spannend zeg! Heel benieuwd, als het wel doorzet, zet m op he !
     
  9. Elphy

    Elphy Actief lid

    5 jan 2017
    144
    233
    43
    NULL
    NULL
    Nee, enkel als er medisch gezien een reden is.. Ze voelen wel of er al vooruitgang is, maar niet meer dan dat.. Nu, de laatste controle was mijn vruchtwater aan de lage kant, dus misschien doet hij wel iets als ik maandag op controle moet..

    Wachten duurt inderdaad lang, heb ook weinig geduld :rolleyes: nog maar eens een middag naar de stad, in de hoop dat een goede wandeling iets in gang zet..
     
  10. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ja, herkenbaar hoor van dat geduld. Maar soms kan het ineens omslaan en snel gaan. Bij onze 2e werd er een poging tot strippen gedaan met 41 wk, maar dat lukte niet. Alles nog dicht. Toch is hij de volgende dag geboren. Je weet maar nooit! Hoop voor je dat het gauw door zet. Sterkte!
     
  11. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Dank je! Tot nu toe veel gerommel en pijnlijke buiken. Bij mijn vorige zwangerschap zetten de weeën ongeveer 5 uur na het strippen goed door, maar toen had ik wel meer ontsluiting en was ik verder in de zwangerschap dan nu. Dus we wachten het maar af! Ben benieuwd of ik de 40 weken aantik ;)
     
  12. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Ik ben nu wel super nieuwsgierig of het voor je werkt het strippen???? Ik zit in de wachtkamer van de verloskundige en ga ook vragen of ze mogelijk eens kan voel/ kijken of er al wat loos is daaronder??? Misschien dat ik dan niet zo tegenop zie voor de aankomende weken maar gewoon hoop krijg dat ik nog even moet doorzetten en bijna zover is! Of misschien moet ik gewoon niet zo zeuren!!! Zo voelt het soms ook wel hoor dat ik echt mega zeur door al die kwaaltjes!
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  13. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ik heb veel pijnlijke harde buiken sinds het strippen, maar nog geen weeën. Hoe is het bij jou gegaan? Heeft de vk nog gecontroleerd of er al iets van ontsluiting is?
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  14. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Nee te vroeg…. mijn klachten horen echt bij de laatste lootjes!!! o_O Moet er dus gewoon doorheen!!! Wel een bloeddruk op het randje van te hoog dus word morgen weer gemeten! We gaan afwachten!!! Ik hoop dat het bij jou ook lekker doorzet!
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  15. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ah jammer! Sterkte met je bloeddruk, hoop dat je klachten minder worden en dat de laatste loodjes dragelijk zijn.

    Hier nog geen baby in aantocht helaas...
     
  16. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Zwangervandetweede oh jakkes, hopelijk valt de bloeddruk mee! Heb je verder klachten van de hoge bloeddruk?
    Strippen doen ze hier ook niet voor de 39/40 weken, ook omdat het onnodig gerommel kan geven zonder doorzetten.

    @Helicryse jammer dat het niet is doorgezet! Spannend zeg, kan elk moment!

    Hier ook veel gerommel, maar een hele rustige nacht waarin alles weer verdwenen is.
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  17. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    40 weken dansje!!
     
  18. Elphy

    Elphy Actief lid

    5 jan 2017
    144
    233
    43
    NULL
    NULL
    Toch de 40 weken aangetikt! Heeft het strippen niets gedaan?
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  19. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ik heb de slijmprop verloren en veel voorweeën, best pijnlijk ook. Maar er zit nog geen regelmaat in helaas. Dus of het nu echt gaat doorzetten is nog maar de vraag.
     
  20. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Spannend!!!

    39 weken-dansje hier!!
     
    Helicryse vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina