Uitgerekend 1-15 augustus 2021 (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Helicryse, 28 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Dan dansen we samen! Hoe voel je je?
     
    Siamara vindt dit leuk.
  2. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Hier inmiddels al het voorwerk weer afgezakt... :( Ik voel me wel fitter, dat scheelt. We blijven maar geduldig doorgaan en afwachten.
     
    miloena, Elphy, Siamara en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Jeetje wat jammer dat het niet heeft doorgezet maar die slijmprop ben je wel
    Mooi kwijt! Dat is dan al 1…. Ze zeggen ook we het komt altijd Savonds of snachts en in het weekend!! Nou je zit
    Precies goed dan!!!!
    Hier gaat het goed hoor verder geen klachten die horen bij een te hoge bloeddruk nu moet ik zeggen dat ik dat bij mijn zoontje ook niet had. Daar ben ik ingeleid met 39,3 ivm zwangerschap vergiftiging. En had ik ook geen klachten. Ik heb nu we echt het streven om de natuur het werk te laten doen dus zou graag willen weten hoe het is om de weeën te krijgen en hoe het vruchtwater breekt enz…. De inleiding was zo heftig … maar ja als het niet anders is dan is het zo! Ik heb ook geen geboortedraaiboek of
    Zo hoor… ik zie wel
    Hoe het loopt alles is zo onvoorspelbaar
     
    Siamara en Helicryse vinden dit leuk.
  4. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Heeeeeeeeeeeel moe.

    Wat jammer dat het voorwerk weer is afgezwakt..!
     
  5. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Alle dames die al bevallen zijn, gefeliciteerd en nu volop gaan genieten van de kleintjes…. Hier gaat alles ook nog steeds goed gelukkkg, druk bezig met van alles kan mezelf moeilijk rust gunnen. Dochter ziek vanaf vandaag lijkt wat beter te gaan dus misschien krijgt me eigen lichaam nu ook een beetje rust.
     
    miloena en Helicryse vinden dit leuk.
  6. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Beterschap voor je dochter. Hopelijk kun je zelf ook uitrusten.
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  7. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Ben wel erg benieuwd wanneer iedereen aan de gang gaat.. we zijn als het ware gewoon aan het wachten. Hier als het zelf niet begint word ik bij 40w5 doorgestuurd naar het ziekenhuis. We wachten af en hopelijk begint alles spontaan.
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  8. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Hopelijk begint het spontaan voor je!
     
  9. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Gisteren werd ik ziek. Koorts, buikpijn, rugpijn. De vk kwam langs en checkte op blaasontsteking, gelukkig negatief. Ik voelde me zo ellendig. Ik heb paracetamollen genomen en ben gaan slapen. Nu voel ik me weer fit. Gelukkig maar! Geen voorweeën meer, maar dat vind ik wel prima. Ik voel me liever energiek zoals nu dan die nare voorweeën waarbij je zit te wachten tot het gaat doorzetten.
     
  10. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Het gaat er echt aankomen, nu even een flinke opleving zodat je genoeg energie hebt voor de bevalling? Wanneer word je anders doorgestuurd naar het ziekenhuis?
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  11. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Zou mooi zijn zo'n energieke aanloop naar de bevalling :) Ik wil het liefst thuis bevallen, dus als het met de baby nog goed gaat wil ik liever niet voor de 42 weken doorgestuurd worden. Maar hopelijk komt het zo ver niet en komt de baby binnenkort vanuit zichzelf.

    Bij de praktijk waar ik zit word je iig niet voor de 41 weken doorgestuurd, tenzij het noodzakelijk is natuurlijk. Hoe is dat bij jullie?
     
    DanielleG vindt dit leuk.
  12. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    spannend thuis bevallen. Hopelijk komt de kleine snel en heb je een mooie bevalling.


    Hier normaal bij 41 word je doorgestuurd maar ik wil maximaal 41 weken, dus ze sturen we eerder door zodat ze eventueel kunnen inleiden op 41 weken. We gaan er gewoon vanuit dat alles binnen nu en een paar daagjes op gang komt.
     
  13. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Is er een speciale reden dat je niet verder wil lopen dan 41 weken? En wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen? Hier twee thuisbevallingen gehad en dat was zo ontspannen en fijn dat ik het graag nog een keer wil meemaken. Ik houd niet zo van ziekenhuizen, dus ga er het liefst alleen in een noodgeval naartoe.
     
  14. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Nare ervaringen meegemaakt met familie/vrienden, ze kunnen niet kijken of de placenta nog voldoende werkt en ik vind 42 weken daardoor echt te lang vaak moeder of kind hebben verhoogd risico op complicaties en dat wil je natuurlijk zo veel mogelijk beperken. In België en duitsland doen ze het ook vanaf 41 weken.
    Ik wil ook wel weer in het ziekenhuis bevallen maar ben ook benieuwd hoe dat nu allemaal gaat met de drukte die ze daar hebben.
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  15. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Ik wil ook gewoon in het ziekenhuis. En ben ook erg benieuwd hoe dat zal
    Verlopen in principe ben je natuurlijk heel snel
    Na de bevalling weer thuis als
    Alles goed is gegaan! We zullen zien!
     
    Helicryse en DanielleG vinden dit leuk.
  16. Coob1989

    Coob1989 Actief lid

    18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Van wat ik had begrepen blijf ik nu zoiezo onder controle van het ziekenhuis. Bloeddruk was 1 week lang aan de (te) hoge kant. En de laatate controle zaten er toch eiwitten in de urine. Vrijdag controle (van enkel bloeddruk) gehad en die was 135/82... kan ik dus heel weinig mee. Het weekeind weer heel veel gerust, mag morgen weer op controle, dan wel bij de gynaecoloog, maar verwacht daar ook niks van...
    Ze hebben geen extra onderzoeken aangevraagd als opnieuw urine en bloed inleveren in de ochtend, zodat dat in de middag besproken kan worden oid... maar we zullen het zien morgen.:rolleyes:
     
  17. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Succes morgen!
     
  18. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ja idd, meestal kun je vrij snel weer naar huis als er geen bijzonderheden zijn.
     
  19. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    @Amelie Hoe is het strippen bij jou gegaan gisteren?
     
  20. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    He bah wat naar dat je je zo ziek voelde @Helicryse , nu weer wat beter ?
    Hopelijk hoef je niet te lang meer geduld te hebben!
     

Deel Deze Pagina