Uitgerekend 1-15 augustus 2021 (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Helicryse, 28 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ik ben ook gestript en bij eerdere zwangerschappen ook. Het doet geen pijn, het voelt wel wat ongemakkelijk maar het is ook met een paar minuten weer klaar. Hoop voor je dat het effect heeft!
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  2. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Zwangervandetweede Hier ook 3x gestript met effect.
    Totaal geen pijn, hooguit even vervelend.
    En echt in een paar minuten gepiept!

    Hopelijk zet het daarna door, wachten duurt lang he vanaf de uitgerekende datum! Sterkte met de bevalling !
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  3. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    Hier bij mijn eerste zwangerschap ook gestript, geen pijn daarna wat krampjes en die avond/nacht was het begonnen dus hopelijk gaat het werken voor je! Spannend voor je.
     
  4. Xamevoli

    Xamevoli Actief lid

    21 sep 2020
    171
    245
    43
    Vrouw
    Ik vond het strippen ook niet heeel pijnlijk (in vergelijking met weeen) maar prettig is anders haha
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  5. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Thanks voor de reacties! We gaan het zien morgen voor het zelfde geld doet ze niks??? Al moet er toch wel wat gaan gebeuren met morgen 40+6 weken! :eek: Gisteren nog een rondje gefietst vandaag veel harde buiken voel de baby wel goed en regelmatig niet echt pijnlijk of zo wel erg gevoelig! Heb nog een aantal wasjes te doen en m’n bed lekker verschonen dus…. Wie weet als dat klaar is ……;)
     
    DanielleG en Helicryse vinden dit leuk.
  6. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Laat de kleine maar komen! :)
     
  7. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Ja het is gelukt 3 cm ontsluiting dus ben gestript!
    Super spannend vond het inderdaad beetje oncomfortabel maar niet echt pijnlijk. Ik vind het nu wel super
    Spannend hoor en ook een beetje eng.. maar ik heb er heel veel zin in om straks onze baby te ontmoeten! Mocht er helemaal
    Niks gebeuren dan heb ik nog een afspraak staan bij de gynaecoloog voor vrijdag middag ik zei al het liefst voor het weekend… nou wie weet !!!! :thumup:
     
    Siamara, DanielleG en Helicryse vinden dit leuk.
  8. Ruby26

    Ruby26 Niet meer actief

    Succes!!!
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  9. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Succes als het zo ver is!
     
  10. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Nee niks doorgezet dames! Veel oefenweeen harde buiken en krampen overdag en snachts slecht geslapen maar vanochtend verloor ik mijn slijmprop. Zal het dan toch in aantocht zijn?
     
  11. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Wat een geduld moet je hebben:( Hopelijk duurt het nu echt niet lang meer! Good luck!
     
  12. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Hier wel! Betekend in iedergeval dat er wat gebeurd dus goed teken.
     
  13. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Yes!!!!! Ook ik ben bevallen binnen 4 uur na het breken van de vliezen! Na 7 weeen die ineens om de 3 minuten kwamen toch maar de verloskundige gebeld die zei ga gelijk maar in de auto zitten ik kom eraan! Ze was er zo! Toen eenmaal in het ziekenhuis had ik al 7 cm en dat ging allemaal zo rap! Ik ben bevallen binnen 4 uur na het breken van de vliezen en binnen 1:45 minuten na het krijgen van de eerste weee! Jeetje wat een ervaring en jeetje wat een knap staaltje werk kunnen wij vrouwen leveren!!! Onze dochter heet Saar en is een grote meid van 4700 gram!!! We maken het heel goed en ik ben zo gelukkig!!! Nu lekker genieten!
     
    mxm, Vaianana, Coob1989 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. DanielleG

    DanielleG Actief lid

    6 sep 2017
    473
    286
    63
    Vrouw
    wauw gefeliciteerd, wat dat snel kan gaan zeg zo’n 2e bevalling. Nu lekker gaan genieten samen met elkaar.
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  15. Ruby26

    Ruby26 Niet meer actief

    Gefeliciteerd!! Wat een grote meid!
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  16. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Zooooo dat is snel gegaan, en wat een flinke meid idd, daar is onze I. niks bij haha! En jaaaaa wat een powervrouw kun je je dan voelen he?!?! Gefeliciteerd!!!
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  17. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Fijn!! Gefeliciteerd!
     
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  18. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Zwangervandetweede vindt dit leuk.
  19. Zwangervandetweede

    3 dec 2020
    75
    162
    33
    Vrouw
    Hé mama’s hoe gaat het?? Hier heel goed!!! Saar is een super zoet meisje en zo lief!!! met mij gaat ook alles heel goed! Zijn er nu nog mama’s die moeten bevallen of kan iedereen al genieten van het nieuwe wereld wonder?
     
  20. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Hier gaat het goed, I. is nu 5 weken oud en doet het super! Iedereen is nu wel bevallen volgens mij. :) Denk wel dat dit topic echt stil gaat vallen nu, eerlijk gezegd... We appen wel nog steeds veel :)
     

Deel Deze Pagina