♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Evi92 - 28 jaar - 1e kindje Mocktail - 38 jaar - 3e kindje 2 augustus ♡ Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje Elphy - 28 jaar - 2e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje ♡ Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje 4 augustus ♡ Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje Isk03 - 29 jaar - 4e kindje Elisa1 - 32 jaar - 1e kindje 5 augustus 6 augustus ♡ Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje ♡ Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 9 augustus ♡Madson - 29 jaar - 1e kindje Ila - 40 jaar - 2e kindje JongMuisje89 - 31 jaar - 1e kindje 10 augustus ♡♡/♡♡ mxm - 25 jaar - 2e+3e kindje ♡ Siamara - 37 jaar - 1e kindje Myz - 34 jaar - 2e kindje Oj89-31 jaar- 2e kindje Sweety1603 - 31 jaar - 2e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje ♡ DanielleG - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Fissie - 33 jaar - 2e kindje Afspraken: December 21 - Evi92 - eerste echo gynaecoloog 21 - sweety1603 - 16u15 - 1e echo 21 - Myz - 20.00 - 1e echo 22 - Helicryse - eerste echo vk + intakegesprek 22 - Kate87 - 1e echo gynaecoloog 22 - Babywens93 - 8 weken echo 23 - Born to be mam - eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 23 - Ikke22812 - eerste echo 23 - Velena - 1e echo gyn 23 - JongMuisje89 - 1e echo Gyn 23 - Isk03 - vroege echo + 1e afspraak verloskundige 24 - Amelie - intake VK + echo 24 - Ila - 1e echo gynaecoloog 28- oj89-1ste echo radboud umc 28 - Mocktail - 2e echo (9 weken) 28 - Fissie - 1e echo 28 - Muggleborn - 3e echo intake vk 29 - Elphy - afspraak vroedvrouw 30 - Siamara - 9.15 - 2e echo, check in UMC ivm bloedverdunners 30 - Maddy - 2e echo intake gyn 31 - DanielleG 15:30 - 2e echo VK Januari 5 - Fissie - intake gyn 5 - Vaianana - Intake VK + echo 5 - Ruby26 - 2e echo 6 - Born to be mam - intake VK 6 - Ikke22812- telefonisch intske gyn 7 - DanielleG - intake VK telefonisch 8 - mxm - afsluitende echo bij kliniek 11 - Mocktail - 3e echo en aanvraag NIPT (11 weken) 11 - Muggleborn - termijnecho en NIPT 14 - Elphy - echo + nipt test 14 - Xamevoli - termijnecho 15 - Ikke22812- afspraak gynaecoloog 18 - Maddy - prescreen gynaecoloog ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) Sterretjes KleineLai ⭐
Zooo even 5 pagina's terug moeten lezen , voelde me zo beroerd dat ik zelfs geen puf had voor het forum bah zoo misselijk,veel hoofdpijn en veel last gehad van mijn bekken ... Veel goed nieuws gelezen hier gelukkig Jammer genoeg ook wat slechte berichten gelezen... Veel sterkte voor die dames. Ik heb toch de vk gebeld of ik voor oud en nieuw nog eens mag komen , voor geruststelling, en ik mag maandag komen! Word mijn 3e echo, merk dat het me geruststeld als ik tot die 13 weken elke paar weken mag komen... Hoop zo dat deze lekker blijft zitten
Goed nieuws! Kloppend hartje, precies op termijn Half januari termijn echo, afspraak.moet ik nog maken
Gefeliciteerd meiden met een goede echo! Wat een hoop al!! ♡ Super fijn! Helaas ook minder nieuws gelezen!! Sterkte! Hier wel gelezen en wat berichten geliket maar geen puf om overal op te reageren. Ik heb mijn 3 nachtdiensten er weer op zitten en merk dat ze er echt in hebben gehakt. Ben zo ontzettend moe en o zo misselijk. Morgen de 1e echte echo bij de gyn dus ben benieuwd! Hopelijk nog steeds zo'n mooi kloppend hartje ♡ Wat eten jullie tegen de misselijkheid? Alles waar ik vorige zwangerschappen op reageerds qua eten valt nu zó verkeerd. En moet echt elk uur iets eten want anders is het spugen. Maar mariakaakjes heb je ook wel gezien op een gegeven moment. Fruit ook. Misschien morgen toch ook maar direct vragen voor emasefene.
Succes morgen! Als ik me misselijk begin te voelen neem ik een klein schaaltje yoghurt met druiven, werkt bij mij voor ongeveer 1.1/2uur.
Oh yes fijn die goede echo's! Even weer een vraagje van een ander kaliber. Gaat bij jullie ook je hart de hele dag zo tekeer? Ik weet niet meer of ik dat bij mijn vorige zwangerschappen ook had maar ik heb de hele dag flinke hartkloppingen.
@Evi92 en @Myz gefeliciteerd!!!!! Wat een hoop goed nieuws in dit topic!!! Misschien ging de echo van @Sweety1603 niet door omdat ze gisteravond nog naar de spoed is geweest..? @Amelie , ik herken dat van die hartkloppingen. Ik heb het wel minder nu ik vakantie heb. Ik las dat het een symptoom kan zijn van bloedarmoede, maar ik slik al extra ijzer elke dag...
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Evi92 - 28 jaar - 1e kindje Mocktail - 38 jaar - 3e kindje 2 augustus ♡ Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje Elphy - 28 jaar - 2e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje ♡ Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje 4 augustus ♡ Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje Isk03 - 29 jaar - 4e kindje Elisa1 - 32 jaar - 1e kindje 5 augustus 6 augustus ♡ Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje ♡ Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 9 augustus ♡Madson - 29 jaar - 1e kindje Ila - 40 jaar - 2e kindje JongMuisje89 - 31 jaar - 1e kindje 10 augustus ♡♡/♡♡ mxm - 25 jaar - 2e+3e kindje ♡ Siamara - 37 jaar - 1e kindje Myz - 34 jaar - 2e kindje Oj89-31 jaar- 2e kindje Sweety1603 - 31 jaar - 2e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje ♡ DanielleG - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Fissie - 33 jaar - 2e kindje Afspraken: December 21 - sweety1603 - 16u15 - 1e echo 22 - Helicryse - eerste echo vk + intakegesprek 22 - Kate87 - 1e echo gynaecoloog 22 - Babywens93 - 8 weken echo 23 - Born to be mam - eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 23 - Ikke22812 - eerste echo 23 - Velena - 1e echo gyn 23 - JongMuisje89 - 1e echo Gyn 23 - Isk03 - vroege echo + 1e afspraak verloskundige 24 - Amelie - intake VK + echo 24 - Ila - 1e echo gynaecoloog 28- oj89-1ste echo radboud umc 28 - Mocktail - 2e echo (9 weken) 28 - Fissie - 1e echo 28 - Muggleborn - 3e echo intake vk 29 - Elphy - afspraak vroedvrouw 30 - Siamara - 9.15 - 2e echo, check in UMC ivm bloedverdunners 30 - Maddy - 2e echo intake gyn 31 - DanielleG 15:30 - 2e echo VK Januari 5 - Fissie - intake gyn 5 - Vaianana - Intake VK + echo 5 - Ruby26 - 2e echo 6 - Born to be mam - intake VK 6 - Ikke22812- telefonisch intske gyn 7 - DanielleG - intake VK telefonisch 8 - mxm - afsluitende echo bij kliniek 11 - Mocktail - 3e echo en aanvraag NIPT (11 weken) 11 - Muggleborn - termijnecho en NIPT 14 - Elphy - echo + nipt test 14 - Xamevoli - termijnecho 15 - Ikke22812- afspraak gynaecoloog 18 - Maddy - prescreen gynaecoloog ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) Sterretjes KleineLai ⭐
@Helicryse, @Kate87 en @babywens93, hoe laat mogen jullie morgen? Sorry als jullie 't al hebben gezegd, het topic ging zo hard...
Oh zoveel leuk nieuws vandaag! Proficizt iedereen. Zelfs een tweeling, wauw. Super spannend mxm Blij dat je je nu geruster voelt @Siamara Een dikke knuffel aan Lins. Ik hoop dat het alsnog goed nieuws kan worden.
@DanielleG hier ook niet standaard meer echos, ik mag met 8 weken voor een 8 weken echo (dit door een eerdere miskraam, anders zou zelfs deze echo er niet zijn) en termijn echo 12 weken en dan nog de 20 weken echo @Sweety1603 jeetje wat schrikken zeg, en gelukkig loos alarm en met jullie babytje niks aan de hand @Amelie hier precies zo voor de medicatie, maar met kan ik weer voor m'n kindjes zorgen, en dat is toch het belangrijkste! Natuurlijk zijn medicijnen niet goed, maar niet kunnen functioneren en zoveel overgeven is ook echt niet goed voor je lichaam @Siamara ahh wat een liefie, zo trouw op je buik! ♡ En wauw wat mooi voor je zo'n goede echo, is je zo gegund!! Ohhhhh wauw @mxm wat bijzonderrr♡ @Ruby26 , @Evi92 en @Myz wat fijn dat de echo goed was, prachtig !! @MamaLins och meis wat verdrietig, sterkte woensdag en de komende tijd Zo even 4 pagina's bijgelezen, haha het gaat echt lekker hier !!
Ohh Linds wat verdrietig! En dubbel ook dat je je wel zo zwanger voelt, sterkte! Voor de andere, wat super fijn al die goeie echo's en mooie hartjes! @Amelie heel herkenbaar die hartkloppingen. Ik heb toevallig vorige week de hele week mijn hartslag wst bijgehouden, ik heb van mezelf altijd een hele lage hartslag in rust (48 a 50) maar nu zat ik steeds zo rond de 75-80 en dan voelde ik het vooral in mijn hoofd zo bonken En weer succes voor de meiden met de echo's morgen!!
Overdag pak ik meestal een mandarijn of pakje ontbijtkoek of een beetje yoghurt of kwark. 'S ochtends als ik wakker word en me direct misselijk voel of savonds net voor het slapen gaan heb ik voldoende aan een minicracker. Ik pak dan deze
Hoi iedereen, nogal late reactie vandaag... ik ben idd ook nog op afspraak geweest bij de gynaecoloog... deze is super verlopen hebben gisteren het hartje gezien en vandaag mogen horen kloppen ... de gyn was helemaal gerust het klopte heel stevig door... ik moet wel de utrogestan opsteken om de bloeding onder controle te houden... maar de bloeding is helemaal geen gevaar voor ons ukkie... hij heeft ook gezegd als ik voor de rest een goede zwangerschap heb dat ik mijn wens van onder water te bevallen gewoon kan laten doorgaan... Voor iedereen een dikke proficiat met de goede echo's voor linds heel veel sterkte toegewenst!