Ohja dat kan ook natuurlijk, gelukkig heb je verder wel allemaal lieve. Ik heb niet zulke goede ervaringen met de gyn in NL (m/v) , maar dat verschilt natuurlijk per situatie/ziekenhuis.
Och jeetje wat verdrietig! En killing die onzekerheid. Super fijn dat je vk maandag even wil checken, klopt dat het niets veranderd, maar scheelt wel een tijd die onduidelijkheid. Sterkte!
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus ♡ Evi92 - 28 jaar - 1e kindje Mocktail - 38 jaar - 3e kindje 2 augustus ♡ Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje ♡ Elphy - 28 jaar - 2e kindje ♡ Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje ♡ Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje 4 augustus ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje Isk03 - 29 jaar - 4e kindje Elisa1 - 32 jaar - 1e kindje 5 augustus 6 augustus ♡ Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje ♡ Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 9 augustus ♡ Madson - 29 jaar - 1e kindje Ila - 40 jaar - 2e kindje Marrid - 32 jaar - 2e kindje ♡♡♡JongMuisje89 - 31 jaar - 1e kindje 10 augustus ♡♡/♡♡ mxm - 25 jaar - 2e+3e kindje ♡ Siamara - 37 jaar - 1e kindje Myz - 34 jaar - 2e kindje Oj89-31 jaar- 2e kindje ♡ Sweety1603 - 31 jaar - 2e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje ♡ DanielleG - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus ♡Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Fissie - 33 jaar - 2e kindje Afspraken: December 23 - Ikke22812 - eerste echo 23 - Isk03 - vroege echo + 1e afspraak verloskundige 24 - Amelie - intake VK + echo 24 - Ila - 1e echo gynaecoloog 28- oj89-1ste echo radboud umc 28 - Mocktail - 2e echo (9 weken) 28 - Fissie - 1e echo 28 - Muggleborn - 3e echo intake vk 29 - Elphy - afspraak vroedvrouw 29 - mxm - echo 8 weken 30 - Siamara - 9.15 - 2e echo, check in UMC ivm bloedverdunners 30 - Maddy - 2e echo intake gyn 30 - Vaianana - 3e echo VK (9w2d) 31 - DanielleG 15:30 - 2e echo VK Januari 5 - Fissie - intake gyn 5 - Ruby26 - 2e echo 6 - Born to be mam - intake VK 6 - Ikke22812- telefonisch intske gyn 7 - DanielleG - intake VK telefonisch 8 - mxm - afsluitende echo bij kliniek 8 - JongMuisje89 2e echo 11 - Mocktail - 3e echo en aanvraag NIPT (11 weken) 11 - Helicryse - termijnecho 11 - Muggleborn - termijnecho en NIPT 12 - Babywens93 - termijnecho en NIPT 13 - Vaianana - termijnecho (11w2d) 14 - Elphy - echo + nipt test 14 - Xamevoli - termijnecho 14 - Siamara - 14.15 3e echo (vk) 15 - Ikke22812- afspraak gynaecoloog 15 - mxm - tweede & laatste echo vk 15 - Siamara - intake vk via videobellen 18 - Maddy - prescreen gynaecoloog 25 - sweety1603 - 2e echo + afspraak plannen NIPT ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) Sterretjes KleineLai ⭐
@JongMuisje89 wauw, 3... Heftig en spannend! @velena oh nee.. Niet het nieuws dat je wil krijgen. Ik duim dat er toch nog ander nieuws komt..
Ik heb af en aan rood bloedverlies, wat dan bruin wordt, dan stopt het een paar dagen helemaal en dan begint het bloeden weer. Nu sinds afgelopen zondag weer helderrood bloedverlies. Bruinverlies heb ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook gehad en daar zijn gezonde kindjes uit gekomen.
Ik was er bij de eerste na 10 weken weet fit en bij de andere en deze zwangerschap na 8 weken niet meer misselijk. Maar nog wel moe. Hopelijk is het bij jou ook gauw voorbij!
@miloena @born to be mam Fijn die kloppende hartjes. Gefeliciteerd! @JongMuisje89 Ohhhhh waaauw! Gefeliciteerd x 3. Wat bijzonder! @velena He gets meis! Wat een shit nieuws. Ik heb het ook meegemaakt. Als je ff wil kletsen, mag je altijd een dm sturen. Veel sterkte! @Muggleborn Bij mijn zoontje nooit misselijk geweest. Ook nooit lamlendig gevoeld. Helaas geen tips, maar ik voel je... hier voel ik mij ook zo ellendig!
Dankjewel, super lief. Het is m’n 3e miskraam dus ik weet wel wat het is en een beetje (nooit helemaal) hoe ermee om te gaan. Extra jammer is dat ik wel echt voor mezelf besloten heb dat we verder ook geen pogingen meer gaan doen. Ik vind het te belastend voor m’n andere 2 kids en man ook om steeds een moeder/ vrouw te hebben die moe en misselijk is en dan beroerd van een miskraam. Heb 1x een week in het ziekenhuis gelegen erna ook met een infectie. Hopelijk blijft me dat dit keer bespaard. Maar hoe dan ook is dit voor m’n zoon van 4 de 4e zwangerschap die hij van mij (onbewust) meemaakt. Het heeft gelukkig tot 1 zusje geleid, maar m’n gevoel zegt dat ik nu m’n zegeningen moet tellen en moet stoppen.
@velena oh lieve meid, wat verdrietig dat er geen kloppend hartje is... maandag mag je naar de vk nog las ik? Ik hoop zo dat er nog verandering in komt. Dit is zo naar.... @JongMuisje89 WAAAAAAT. 3?! Wauw. Wat een aantal! En wat een enorme spanning! Ik herken je symptomen hoor. Ik had voor de echo maandag ook gewoon zo weinig kwaaltjes, echt waar, maar nu ben ik vaker misselijk. En ik vind het nog steeds niet zo enorm hoor! Maar 3. Wauw. Prachtig. Hoe vinden jullie het zelf? Als ik voor mijzelf spreek (dat is natuurlijk anders), en dit bedoel ik niet verkeerd, ben ik “blij” dat het andere vruchtzakje bij mij niet mee gegroeid is en daar iets in leeft. Ik zou even niet weten hoe ik het aan kan met al een peuter rondlopen en 3 baby’s. En dit bedoel ik niet verkeerd hoor lieve aanstaande mama’s! ❤️ Maar ik zit nu ook al te twijfelen met mijn werk etc... maar daarentegen voel ik me enorm gezegend met deze 2 frummels in m’n buik. ❤️
Je kunt hier alleen je eigen gevoel in volgen, maar ik snap goed dat het erg belastend kan zijn en ook dat de spanning elke keer groter wordt met een nieuwe zwangerschap. Ik hoop dat een infectie je bespaard blijven. @mxm ik snap je gevoel wel hoor, wij hebben altijd gezegd dat een tweeling welkom is, maar als ik mag kiezen dan toch liever één. En zelfs na een lang traject durf ik dat te zeggen . Het is allemaal heel leuk en bijzonder, maar ik denk vooral in het begin wel echt zwaar. Maar ik denk dat het later wel echt leuk is!
Hier alles goed! Mooi kloppend hartje gezien en alles zag er goed uit. Wel een week teruggezet (6+6 ipv 8), maar dat heb ik wel eens vaker gehad dus daar maak ik me verder niet druk om. Veranderd waarschijnlijk weer met de termijnecho. Zo mooi weer om te zien!
Oh velena wat verdrietig allemaal. Heel veel sterkte. Jeejtje jongmuisje! 3! Wauw wauw wauw. Kan me je zorgen helemaal voorstellen. Ookal is het waarschijnlijk niet zo, ik maak me al zorgen, stel dat het er toch 2 zijn! Laat staan bij 3 Ben blij als maandag is.
Jeetje wat een botte reactie, waar is de empathie gebleven @velena ! Sterkte dikke knuffel!! @marrid @born to be mam hier dan ook hetzelfde schuitje, bij mij had ze zelf 6 weken zwanger gemeten, maar dat kan dus echt niet, dat is bijna 14 dagen terug. Maar omdat het niet goed meetbaar was hebben we er geen punt van gemaakt. Ook pas 15 januari voor de termijn echo! Zou me er niet al te druk om maken, omdat met dit prille termijn een echo opmeten nog heel lastig is.. gaf zij ook meermaals aan! Hopelijk stelt dat jullie ook wat gerust.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus ♡ Evi92 - 28 jaar - 1e kindje Mocktail - 38 jaar - 3e kindje 2 augustus ♡ Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje ♡ Elphy - 28 jaar - 2e kindje ♡ Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje ♡ Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje 4 augustus ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje Isk03 - 29 jaar - 4e kindje Elisa1 - 32 jaar - 1e kindje 5 augustus 6 augustus ♡ Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje ♡ Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 9 augustus ♡ Madson - 29 jaar - 1e kindje Ila - 40 jaar - 2e kindje Marrid - 32 jaar - 2e kindje ♡♡♡JongMuisje89 - 31 jaar - 1e kindje 10 augustus ♡♡/♡♡ mxm - 25 jaar - 2e+3e kindje ♡ Siamara - 37 jaar - 1e kindje Myz - 34 jaar - 2e kindje Oj89-31 jaar- 2e kindje ♡ Sweety1603 - 31 jaar - 2e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje ♡ DanielleG - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus ♡Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Fissie - 33 jaar - 2e kindje Afspraken: December 23 - Ikke22812 - eerste echo 23 - Isk03 - vroege echo + 1e afspraak verloskundige 24 - Amelie - intake VK + echo 24 - Ila - 1e echo gynaecoloog 28- oj89-1ste echo radboud umc 28 - Mocktail - 2e echo (9 weken) 28 - Fissie - 1e echo 28 - Muggleborn - 3e echo intake vk 29 - Elphy - afspraak vroedvrouw 29 - mxm - echo 8 weken 30 - Siamara - 9.15 - 2e echo, check in UMC ivm bloedverdunners 30 - Maddy - 2e echo intake gyn 30 - Vaianana - 3e echo VK (9w2d) 31 - DanielleG 15:30 - 2e echo VK Januari 5 - Fissie - intake gyn 5 - Ruby26 - 2e echo 6 - Born to be mam - intake VK 6 - Ikke22812- telefonisch intske gyn 7 - DanielleG - intake VK telefonisch 8 - mxm - afsluitende echo bij kliniek 8 - JongMuisje89 2e echo 11 - Mocktail - 3e echo en aanvraag NIPT (11 weken) 11 - Helicryse - termijnecho 11 - Muggleborn - termijnecho en NIPT 12 - Babywens93 - termijnecho en NIPT 13 - Vaianana - termijnecho (11w2d) 14 - Elphy - echo + nipt test 14 - Xamevoli - termijnecho 14 - Siamara - 14.15 3e echo (vk) 15- Miloena - 2e echo- termijnecho 15 - Ikke22812- afspraak gynaecoloog 15 - mxm - tweede & laatste echo vk 15 - Siamara - intake vk via videobellen 18 - Maddy - prescreen gynaecoloog 25 - sweety1603 - 2e echo + afspraak plannen NIPT ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) Sterretjes KleineLai ⭐