@JongMuisje89 Hoe is het met jou? Een beetje bekomen van het feit dat jullie een drieling verwachten? ❤️
Die wat ik heb kan je veilig gebruiken en wordt ook voorgeschreven door de artsen. Ik zat zo met mn handen in mn haar dat ik op eigen initiatief dat ben gaan halen en heeft echt mijn kerst gered. Nu probeer ik het weer even zonder
Ja same here @Lomo. Heb het wel eerst uitgezocht maar wordt als veilig gezien tijdens de zwangerschap. Anders even stukje op apotheek.nl lezen over Suprimal. Daar staat alle info in. Alleen als je allergieën, aandoeningen of andere medicijnen hebt, zou ik eerst naar de huisarts gaan voor de zekerheid maar dat heb ik allemaal niet dus leek me veilig.
Ik heb inderdaad even op apotheek.nl gelezen maar wordt afgeraden in combinatie met borstvoeding. Dus ik zit het maar even uit.
Ja bij nader inzien voel ik me toch wel beduidend slechter dan de afgelopen dagen. Heb een wijde coltrui aan en zit al de hele tijd aan die col te trekken omdat ik hem niet tegen mn keel kan verdragen en heb ook weer 0 eetlust. Maar als dit het is valt het reuze mee
Ja klopt, dan kun je beter eerst naar de huisarts gaan als het te erg wordt. Bij mij helpt die Suprimal ook niet alles hoor. Ben nog steeds misselijk en moet nog steeds spugen maar het lijkt iets meer behapbaar.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus ♡ Evi92 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Mocktail - 38 jaar - 3e kindje 2 augustus ♡ Vaianana - 34 jaar - 1e kindje MamaLins - 33 jaar - 5e kindje ♡ Elphy - 28 jaar - 2e kindje ♡ Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje 3 augustus ♡ Minttu - 33 jaar - 2e kindje ♡ Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje 4 augustus ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje ♡ Isk03 - 29 jaar - 4e kindje ♡ Elisa1 - 32 jaar - 1e kindje 5 augustus 6 augustus ♡ Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje ♡ Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 9 augustus ♡ Madson - 29 jaar - 1e kindje ♡ Ila - 40 jaar - 2e kindje ♡ Marrid - 32 jaar - 2e kindje ♡♡♡ JongMuisje89 - 31 jaar - 1e kindje 10 augustus ♡♡/♡♡ mxm - 25 jaar - 2e+3e kindje ♡ Siamara - 37 jaar - 1e kindje ♡ Myz - 34 jaar - 2e kindje ♡ Oj89-31 jaar- 2e kindje ♡ Sweety1603 - 31 jaar - 2e kindje 11 augustus ♡ Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje ♡ DanielleG - 32 jaar - 2e kindje ♡ Zwangervandetweede - 34 jaar - 2e kindje 12 augustus ♡ Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje ♡ Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje Lomo - 29 jaar - 2e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus ♡ Fissie - 33 jaar - 2e kindje Afspraken: December 29 - Elphy - afspraak vroedvrouw 29 - mxm - echo 8 weken 30 - Siamara - 9.15 - 2e echo, check in UMC ivm bloedverdunners 30 - Maddy - 2e echo intake gyn 30 - Vaianana - 3e echo VK (9w2d) 30 - Elisa1 - intake gyn 31 - DanielleG 15:30 - 2e echo VK 31 - Ila - 2e echo gynaecoloogo 31 - Lomo - 1e echo Januari 4 - Kate87 - Intake vlk 5 - Fissie - intake gyn 5 - Ruby26 - 2e echo 5 - Evi92 - 2e echo gynaecoloog 5 - Amelie - extra echo ivm bloedverlies 6 - Born to be mam - intake VK 6 - Ikke22812- 10u 2e echo vk 6 - Ikke22812- telefonisch intake gyn 7 - DanielleG - intake VK telefonisch 8 - mxm - afsluitende echo bij kliniek 8 - JongMuisje89 2e echo 11 - Mocktail - 3e echo en aanvraag NIPT (11 weken) 11 - Helicryse - termijnecho 11 - Muggleborn - termijnecho en NIPT 11 - Kate87 - 9.05u termijnecho verloskundige en retour naar gynaecoloog 12 - Babywens93 - termijnecho en NIPT 13 - Vaianana - termijnecho (11w2d) 14 - Elphy - echo + nipt test 14 - Xamevoli - termijnecho 14 - Siamara - 14.15 3e echo (vk) 15 - Miloena - 2e echo- termijnecho 15 - Ikke22812- afspraak gynaecoloog 15 - mxm - tweede & laatste echo vk 15 - Siamara - intake vk via videobellen 18 - Maddy - prescreen gynaecoloog 21 - Born to be mam - 2e echo 25 - sweety1603 - 2e echo + afspraak plannen NIPT 25 - Fissie 2e echo + NIPT 25 - Minttu 2e echo + NIPT (13 weken) ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) Sterretjes ⭐ SteffieD ⭐ Angelmom1 ⭐ KleineLai ⭐ Velena
Hier ligt nu ook wel alles op z’n gat. Huis begint steeds verder achter te lopen.. Had zondag effe een emotioneel dipje omdat ik gewoon effe niet verwacht had nu alweer zoveel stappen terug te moeten zetten. Wist wel dat dat zou gaan komen maar toch vervelend als dat moment er dan nu al is.
Mijn volgende echo is pas op 13 weken... en dat is 6 weken na de eerste. oh, dat is zo lang! Ik heb een zeer populaire gynaecologe want haar agenda zit al vol tot binnen een jaar. Ik kreeg dus direct voor de rest van de zwangerschap alle afspraken al.
Onze meisjesnaam ligt al 6 jaar vast En we vinden 'm Nog steeds super, dus die houden we. Een jongensnaam vind ik echt superlastig, want ik wil graag dat ie in het rijtje van de andere namen past. Gelukkig heb ik nog even tijd om na te denken
Ik ben een beetje afwezig. We zijn weg geweest en daar was geen Wi-Fi. Nu weer lekker thuis. Ik ben qua kwaaltjes wel weer terug bij af ben ik bang. Zo intens moe, weer misselijk in de middag en avond en ook weer een paar keer moeten spugen Hopelijk gaat het gauw beter.
Herkenbaar, hier net zo. Ik wil gewoon zo graag mezelf weer zijn en alles doen wat ik normaal ook doe...
Okee vanavond pak ik toch weer de suprimal. Kan me in deze hoedanigheid niet voorstellen hoe ik mezelf 3 dagen volgestopt heb met eten. Ik lig al vanaf 9 u op de bank. Had gister avond mega lekkere soep gemaakt, en nu bij de gedachte alleen al word ik slecht. Morgen is toch ook wel spannender dan ik toeliet. De vorige keer op exact dezelfde dag 8+3 echo en toen hoorde we geen hartje. Fingers crossed
Hier ook weer terug bij af. Gister weinig kwaaltjes maar vandaag het er weer dubbel zo hard voor terug gekregen. Wat hoop ik dat dit snel stopt, zodat we echt kunnen genieten van het zwanger zijn. Heel de dag moe & misselijk zijn, is echt geen combi ...
Hier vandaag ook een mindere dag hoor. Gisteren ging het best oke maar vandaag ook vooral weer in de bank liggen. Maar voel me wel beter dan vorige week dus dat is een duimpie waard! Vandaag overgestapt naar een nieuwe verzekering. Ben nu bij Zorg en Zekerheid met pakket Gezzin. Is wel 50,- per maand extra maar ik ga het ook zeker wel nodig hebben verwacht ik. Bij mijn zoontje heel veel last gehad van bekkeninstabiliteit, dus elke week naar de mensendieck en kraamzorg en noem maar op, dan zit je er al snel aan. Hoop wel weer thuis te kunnen bevallen, net als bij mijn zoontje, maar mocht het anders lopen dan zit het er in ieder geval allemaal in.