♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2de kindje SteffieD - 32 jaar - 2de kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5de kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2de kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje Helicryse- 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 16 - SteffieD - eerste echo 18 - Vaianana - eerste echo 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 24 - Amelie - eerste echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)
Wat vinden jullie van een zwangerschapsdagboek? Wil er 1 gaan kopen, om het bij te houden(denk wel dat ik eerst met potlood ga invullen) Wie van jullie gaat dit nog meer doen, en welk dagboek kopen jullie?
Ik heb het bij mijn andere kindjes wel gedaan maar het is nu eerlijk gezegd nog helemaal niet in me op gekomen. Dat krijg je met een 3e. Ik had bij mijn dochtertje een boek waar je elke keer zelf een heel verhaal moest bedenken, dan vond ik op een gegeven moment niet te doen omdat er genoeg weken zijn waarin niks gebeurt. Bij mijn zoontje had ik het boek van Pauline Oud (de nieuwe versie) en daar vul je gewoon vragen in. Dat vond ik persoonlijk veel leuker.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2de kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2de kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje Helicryse- 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje 11 augustus 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 24 - Amelie - eerste echo 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Mooie testen zie ik weer voorbijkomen. Fijn hoor meiden. Op naar kleine lieve baby’tjes! ❤️ @Madson Gefeliciteerd & welkom hier! @KleineLai Hé, nog een bekende naam! Gefeliciteerd, al moest je vast even bijkomen. Wel heel leuk hoor! Welkom hier! Zwangerschapsdagboek: nee, ga ik niet kopen. Bij mijn zoontje ook maar een klein deel ingevuld, dus dat vind ik zonde. Mijn eerste jaar boek vind ik wel heel erg leuk. kwaaltjes: Vaak een weeïg gevoel en wat krampjes. Ik ga zo naar bed want ik ben zo onwijs moe.
Ik vind het idee leuk, maar ken mezelf en ga dat toch niet invullen. Ik vind vooral feiten leuk om bij te houden, dat kan ook wel digitaal ik vind kraambezoekboeken eigenlijk ook vreselijk om in te vullen. Alsof het dat kind over 20 jaar wat kan schelen wat voor werk de buurvrouw deed
Wauw, ik houd dit topic echt voor geen meter bij... Aan het einde van een werkdag meteen weer 5 pagina's erbij?! Ik denk dat ik morgen de vk ga bellen. Dan ben ik precies 4 weken.
Ik houd altijd al een bullet journal bij, dus ik heb al een compleet logboek met m'n symptomen van 3 maanden proberen. Dat is nu omgezet in een zwangerschapslogboek.
@Vaianana zon kraamboek vind ik ook vreselijk inderdaad. Maar ik heb het dagboek van mijn moeder nog van toen ze zwanger was van mij en net na geboorte en heb dat altijd heel bijzonder gevonden(Voor een jongen zal dat anders zijn denk ik haha) @Siamara wow ! Ik ben meer van de invulboeken, maar echt leuk dit !
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2de kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2de kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje Helicryse- 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje 11 augustus 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 24 - Amelie - eerste echo 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
ik vind dat teruglezen ook leuk hoor! En het invullen lijkt me dus ook leuk, maar na 3 weken stopt dat weer en moet ik vervolgens na een half jaar bedenken hoe dat ging. Ik heb het eerder wel eens gedaan, die heb ik ook bewaard, met de laatste echo’s. @Siamara tof gedaan! @babywens93 hier ook alweer om 6 uur, zo irritant! En nu zou ik wel weer willen slapen, maar moet ik aan het werk
Wauw! Kudos! Ik heb al vaker geprobeerd om een dagboekje bij te houden maar het is nu eerder een jaarboek geworden. Soms zit er zelfs 2 jaar tussen voor ik weer iets schrijf. Maar nog steeds wel leuk om terug te lezen hoe mijn leven toen was. Het enige wat ik nu lastig vind met dit dilemma is dat mijn andere kindjes straks wel zo'n boek hebben en deze dan niet. Dat heb ik zelf ook namelijk. Mijn broers hebben wel allebei een mooi Ikke boek van hun eerste jaren en ik niet. Steekt toch een beetje.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2de kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2de kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje Helicryse- 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje 11 augustus 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 24 - Amelie - eerste echo 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Gaaf dat dagboek! Ik heb daar echt de concentratie, creativiteit en doorzettingsvermogen niet voor, haha hoe zit het met jullie kwaaltjes? Hier vallen ze reuze mee nog. Beetje rugpijn, beetje buikpijn, een vlaag weeïgheid af en toe, en vooral erg moe! Bij mijn oudste was ik ook vooral heel moe, gelukkig was hij de eerste dus ik kon zoveel slapen als ik wilde. Bij de tweede vooral heel misselijk. Dat was echt niet te doen die eerste maanden. Alles wat ik zag of deed of rook maakte me misselijk. 4 keer van wasmiddel veranderd, dat soort dingen. En het niet kunnen slapen wanneer je omvalt is ook erg zwaar vond ik. Hopelijk is deze baby liever voor me, haha
Dat is erg leuk om te doen! Want je vergeet serieus een heleboel Ik heb het 9 maanden dagboek van Paulien Oud gebruikt. Het is heel leuk om weer terug te lezen!