Ja echt reteduur. Als je hem rond de 16 weken doet, zou ik geen 3D nemen. Het is natuurlijk leuk om te zien maar ik vind persoonlijk 3D leuker om pas in het laatste trimester te doen. Dan kun je echt al een beetje zien hoe je kindje gaat worden. Wij hebben het niet gedaan maar mochten bij de 20-weken echo heel even 3D kijken en een paar afdrukken van gekregen. Wel leuk maar het is nog niet dat je van die lekker wangetjes ziet of echt het neusje wat het uiteindelijk gaat worden enzo. En beter voor je portemonnee om de geslachtsbepaling gewoon 2D te doen.
Pff spannend dames! Hier kan de geslachtsbepaling via de verloskundige. Dat gaan wij wel doen rond 16 weken. Ben heel benieuwd wat het wordt.
Fantastisch nieuws!!!!! Ik ben 3 dagen vooruitgezet. Nieuwe uitgerekende datum is 7 augustus. We zagen een heerlijk actief kindje dat prachtig groeit en hebben zelfs even naar het hartje mogen luisteren. WIJ ZIJN ZO ZIELSGELUKKIG!!!! ❤️❤️❤️
Wauw prachtig ik kreeg er helemaal een glimlach van op mijn gezicht!! Nu als de malle genieten!! Ga je het ook met iedereen delen nu?
Oh kijk dat scheelt idd wel behoorlijk in de portemonnee. Dan ben je onder de 50 euro wel klaar denk ik. Maar mijn vriend heeft zoiets van och met 20 weken is ook tijd genoeg toch. Hij is zo nuchter en makkelijk
Super nieuws Siamara! Hier ook goed nieuws! Ook vooruit gezet naar 11 +1. Kindje spartelde lekker op de echo. Wij zijn ook helemaal gelukkig.
Yes wat fijn @Xamevoli!!!!! @Madson ik zou het van de daken willen schreeuwen, maar uit respect naar mijn zwager en schoonzusje doe ik dat nog heel even niet. Zij is hoogzwanger, over een weekje uitgerekend, en onze relatie is even wat minder geweest doordat zij het gevoel kreeg dat haar zwangerschap er niet mocht zijn door ons verdriet over alle miskramen. Dat vind ik heel erg en ik wil nu dat zij nog even volop kan genieten van haar zwangerschap
Ik ben kraamzorg aan het regelen via een kraamzorg groep. En het valt mij op dat ze allemaal zeggen je ook tijdens je bevalling te willen begeleiden. Nu verbaast mij dat een beetje. Dat is toch het werk van de verloskundige? De vorige kraamverzorger had ik vanwege omstandigheden niet gesproken maar die hield zich gewoon op de achtergrond. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik word er een beetje nerveus van merk ik.
Ook wij hadden een prachtige echo! Een heeeeeeel actief kindje. Telkens als hij de nekplooi wou meten ging het dansen ongeveer 4,5 cm groot. We zagen al hersenhelften, een maagje, blaas, voetjes, handjes.. Zo fijn ❤️ bloed werd ook geprikt, normaal in de loop van volgende week de uitslag!
Wow wat een prachtige echo’s weer, heerlijk die verhalen ❤️❤️❤️ @Elphy @Siamara @Xamevoli Wat een verschil hè tussen deze echo en de vorige hè En Siamara wat lief dat je wacht op je schoonzus haar bevalling ❤️ De pretecho kost het bij ons €40,- (2D), maar omdat het ‘s avonds is €10,- toeslag. Maar allebei vrij nemen is een beetje lastig (moet al zo vaak vrij voor allerlei dingen met de behandeling/zwangerschap), dus doen we het toch maar. Wij krijgen een 3D foto erbij, dus zullen wel even kijken.