Uitgerekend 1 - 15 augustus 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babywens93, 23 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minttu

Minttu Actief lid

8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Oh nee, mocktail, wat een verschrikkelijk nieuws. Een dikke virtuele knuffel.

2. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Onderaan vind ik 'm ook paars hahaha. Ik weet dat het aan mij ligt, maar ik vind die kleur echt vreselijk lelijk... Heeft iemand er een probleem mee, stel dat ik een meisje krijg, dat ik een andere kleur roze kies? Hahaha. Ik vind alleen de rozetint in mijn handtekening een mooie kleur roze...

Nee laat maar, denk dat ik er last van zou hebben als mijn hartje af zou wijken van de rest :roflmao:

3. Fissie

Fissie Actief lid

6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Ziet er bij iedereen anders uit denk ik. Bij mij is die van elphy knal roze. En de ondertekst van siamara is meer soort oranje/roze.

ik ben hier wel happy, gisteravond eindelijk keer gegeten zonder eerst te kokhalzen (jeej). En vandaag voel ik me ook redelijk goed :thumup:, zullen we nu naar betere tijden gaan??

Kate87, Elphy, Amelie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Vaianana

Vaianana Actief lid

3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Ik vind die kleur in je handtekening ook mooier roze hahaha. Maar het maakt mij niet zoveel uit.

@mocktail ik denk veel aan je, maar kan me voorstellen dat je even geen behoefte hebt aan dit forum/topic ❤️

5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha OCD! Love it! Hier ook. :D Ik vind de groene kleur voor de verrassing ook niet zo mooi maar ja, als dat het ergste is. Heb in ieder geval geen keuzestress later want hij blijft groen. :p

Helicryse vindt dit leuk.
  6. Helicryse

Helicryse Fanatiek lid

8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Hihi! Na de bevalling gaan we het groene hartje een mooi kleurtje geven:)

Snappen mensen in jouw omgeving waarom jullie het geslacht niet willen weten? Hier kijken sommige mensen me vreemd aan als ik zeg dat het voor de 4e keer op rij een verrassing wordt... Niet dat ik me er iets van aan trek, iedereen maakt zijn eigen keuzes. Maar het is blijkbaar 'gewoner' tegenwoordig om het geslacht wel te weten.

Kate87 vindt dit leuk.
  7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier wisselende reacties, sommigen vinden het heel leuk omdat het niet vaak meer voorkomt en anderen snappen het niet of vinden het "knap" van ons. Maar vond het vorige keer zo'n leuke extra dimensie geven aan de zwangerschap en vooral de bevalling en daarna iedereen bellen met het grote nieuws. En verloskundigen vinden het ook extra leuk om de bevalling te doen als de ouders het nog niet weten. Misschien wordt het wel weer een hype en zijn wij gewoon de trendsetters. :rolleyes:

Kate87 en Helicryse vinden dit leuk.
  8. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik merk om me heen dat er mensen zijn die het net als wij willen weten, maar ook genoeg mensen die heel bewust kiezen voor de verrassing hoor! Iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil. Ik ben persoonlijk wel een vreselijk ongeduldig type en zou er echt niet mee om kunnen gaan om het niet te weten, hahaha!! Ik vind het al erg dat ik geen geslachtsecho heb met 16wk en echt moet wachten tot de 20wk... Ik hoop zó dat het kindje er volgende week mooi voor ligt zodat we een nubje zien...

9. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Vandaag heerlijk sushi gegeten! Zonder rauwe vis natuurlijk. En gisteren Mac. :roflmao: Ik ben weer even opgeladen. Kan weer een weekje tegen mijn cravings op. :rolleyes:

born to be mam, Kate87, mxm en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hier snappen mensen de verassing wel, maar weet in de omgeving bijna iedereen het geslacht wel en indd vinden ze het "knap" dat je niets weet.

Ik vindt het zelf wel vrij lastig; maar ik vindt het veel te leuk om die spanning en het gissen te hebben, en de verassing bij de bevalling.
    Nr 2 dacht ik echt dat ik een jongentje zou ontvangen, was echt flabber gasted :roflmao:
    Sommigen maken hier zelfs de naam vooraf al bekend dat je echt denkt oke daar is pietje dan eindelijk! Haha
    Maar het is natuurlijk een persoonlijke keuze ! :D

Kate87 en babywens93 vinden dit leuk.
  11. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha ja ik was bij onze 2e van overtuigd dat het weer een meisje zou zijn. Ik was zo verrast toen ie eruit was. :eek: Daarom durf ik dit keer niks te zeggen. :p Maar toch zegt mijn gevoel weer een meisje. :rolleyes:

miloena vindt dit leuk.
  12. Fissie

Fissie Actief lid

6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Ach ik vind dat je dat echt voor jezelf moet bepalen, maakt voor mij toch niets uit of jij nu wel of niet het geslacht weet.

Wat ik meer vervelender vond bij mijn zoontje dat wij het wel wisten en er dus serieus mensen waren die het nog niet wilde weten. Nou dan moet je mij hebben. Gaan ze wel heel de tijd op je woorden zitten letten, daaaaggg!

ik wil wel graag het geslacht weten ivm kleertjes kopen enzo, maar of ik het nu hoor met 16 of 20 weken dat vind ik dan weer niet zo lastig.

13. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik heb deze keer wel even getwijfeld omdat de verrassing mij ook wel leuk lijkt. Maar aan de andere kant vond ik het ook gek dat de verloskundige die de echo doet het wel weet en ik niet. En het is niet dat het in eens saai is om een kind te krijgen als je het geslacht al weet. :roflmao: En daarnaast ben ik ook gewoon veel te nieuwsgierig. Inderdaad net wat je zelf prettig vindt denk ik.

14. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Het schijnt ook echt iets Nederlands te zijn om de naam geheim te houden. Mijn Turkse en Amerikaanse vriendinnen zijn daar altijd verbaasd over...

15. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja klopt, in veel landen vertellen ze dat al voor de geboorte. Doen wij ook niet. Wij houden de namen voor onszelf tot hij / zij er is. Ik ben benieuwd of we überhaupt voor een jongen een definitieve naam gaan hebben voor de geboorte. Of dat we misschien opties hebben en dan pas kiezen als hij er is. Bij ons hebben beide kindjes 2 namen dus dat krijgt deze ook. Wordt voor een jongen nog lastig. Voor een meisje hadden we ze nog.

16. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik heb onze namen alsnog wel aan mensen verteld trouwens... Omdat ik mijn mond gewoon niet kan houden. :roflmao:

17. Vaianana

Vaianana Actief lid

3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Wij wisten de naam bij mijn neefje en nichtje als enige, was zo leuk! misschien vertellen wij het ook aan hen, maar verder aan niemand.

We hebben nu denk ik een meisjesnaam, jongensnaam vind ik lastiger.

En qua geslacht wel/niet willen weten lijkt het me allebei leuk. En moet ook iedereen voor zichzelf bepalen, er is niks goed of fout hierin. Ik heb nu wat unisex dingen en dat vind ik echt leuk, maar merk dat ik toch ook wel wat meer jongens-/meisjesachtig spullen wil shoppen (zonder dat het extreem roze/blauw is), dus vind het leuk om te weten wat het wordt.

miloena vindt dit leuk.
  18. Elphy

Elphy Actief lid

5 jan 2017
    144
    233
    43
    NULL
    NULL
    Vannacht tweemaal een neusspray gebruikt, heel de nacht gevloekt dat hij niet hielp, om dan vanmorgen in het licht te zien dat het dopje er nog opzat :rolleyes:o_O

19. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik wilde het bij de eerste ook heel graag weten hoor. Veel te leuk om al die spulletjes en kleertjes te kopen. Toen was alles nog nieuw. Dat is ook het leuke, bij elke zwangerschap kun je opnieuw kiezen wat je wilt.

miloena vindt dit leuk.
  20. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Whahahahaha! :roflmao: Sorry, daar moest ik wel echt even om lachen. Zo typisch!

Deel Deze Pagina