Ik heb ook Factor V Leiden (10% van de bevolking heeft dat eigenlijk ). Omdat mijn papa lang geleden verschillende bloedklonters heeft gehad, ben ik op heel jonge leeftijd getest. Mijn gynaecologe wou bij de vorige zwangerschap dat ik vanaf 3 maanden bloedverdunners nam, met als reden dat het geen kwaad kan (ook al is het niet bewezen dat het eigenlijk helpt). Wel belangrijk is dat ze in eerste instantie wou dat ik zou bevallen voor 39 weken (indien nodig met inleiding). We hebben het er nog eens over gehad en uiteindelijk zei ze dat het toch een weekje langer kon, maar zeker niet voorbij 40 weken. Het zou een risico zijn voor de doorbloeding van de placenta. L is uiteindelijk op 39.1 spontaan gekomen (Ik vind mijn gynaecologe wel behoorlijk streng)
Je kunt klikken op de banner van iemand. Daarna moet je bij je handtekening de BB code plakken. Laat maar weten als je er niet uitkomt, dan zet ik een uitgebreidere uitleg neer
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2de kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2de kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse- 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje 11 augustus 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 24 - Amelie - eerste echo 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)
Klikken helpt bij mij niet, voordat je denkt dat je gek wordt @Madson , ik heb een stukje code weggehaald
Haha gelukkig heb ik eerst alles gelezen voor ik gefrusteerd begon te klikken . Ik ga snel een leuke uitzoeken!
Als er in je familie wat is voorgevallen of je bent homozygoot krijg je inderdaad bloedvrdunners. Ik ben heterozygoot dus dan doet mijn ziekenhuis het niet. Ik heb me in 2013 wel ingeschreven voor een studie die hier onderzoek naar doet. Die studie loopt nu nog steeds, maar die loopt nu nog steeds. Ik kwam alleen nooit meer zo ver dat ik mee kon doen (nu voor het eerst weer, maar nu doe ik niet meer mee ) Maar het verschilt echt heel erg per ziekenhuis/arts wat ze doen. In mijn ziekenhuis volgen ze strak het protocol en die werkt niet bij mij. gelukkig loop ik nu bij de kliniek, dat is echt een verademing. Stel dat het toch niet goed gaat en mis blijft gaan dan weet ik in elk geval dat ze er alles aan gedaan hebben. Dat is al een fijn gevoel. En voor nu ben ik gewoon zwanger, ik ben sinds half 5 wakker en wat kleine kwaaltjes, dus ik ga uit van het goede tot het tegendeel bewezen is.
Goedemorgen! Mag ik er bij, ik had gisteren en licht streepje dus vanmorgen een digitale test gedaan. En die geeft aan ZWANGER! Super blij! Ik ben 32 jaar en uitgerekend voor 11 augustus. Maar hoe nu verder? Zwanger van de tweede maar weet echt niet meer hoe of wat haha. Moet ik nu huisarts of verloskundige bellen voor een afspraak?
Gefeliciteerd!! De verloskundige kun je rechtstreeks bellen. Ik heb ook nog niet gebeld. Niemand behalve m’n man en jullie weet het nog Ik wacht nog een weekje denk ik.
Helaas, ik voel dat het misgaat. Misschien was 't maar een "chemical", ofzo? Ik ben nog wel weeïg en gevoelig voor geuren, maar de pijn in m'n borsten is volledig weg. Dat was de vorige keren een teken dat ik een paar dagen later zou gaan bloeden.