Uitgerekend 1 - 15 augustus 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babywens93, 23 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coob1989

Coob1989 Actief lid

18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Als antwoord op je vraag,
    Geen last maar merk wel dat die er zit... vooral met afvegen, dat je wat extra heldere afscheiding hebt...

2. Haya

Haya Actief lid

9 jul 2019
    110
    118
    43
    Vrouw
    Ja dat precies!
    ik bedoel dat het een taai slijmprop is en doorzichtig

3. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Oh die buik hé. Ik schaamde me er al bijna voor. Op m’n werk is er ook iemand zwanger, zij is wat steviger dan ik, en zij is inmiddels 21 weken ofzo. Kom ik aan, 12+ weken, en buik. En bij haar zie je het nog niet zo. Dan schaam ik me wel een beetje haha

Kate87, miloena, Siamara en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha ja dat heb ik ook. Bij ons iemand die is nu 25 weken ofzo maar mijn buik is groter dan die van haar. :eek: Maar ja, elk lichaam is anders en elke zwangerschap ook. Ik heb bij de andere ook al snel een buikje en snel een grote buik gehad en bij elk kind begint het eerder.

Siamara vindt dit leuk.
  5. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ach jij hebt er twee in je buik!

6. Minttu

Minttu Actief lid

8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Ja, wij willen heel graag het geslacht weten. We hebben al een jongen en hopen op een meisje. Spannend :o:
    Maar ik wil eigenlijk gewoon echt de uitslag van de NIPT. Het geslacht kennen is mooi meegenomen.

7. Minttu

Minttu Actief lid

8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Oh, goed nieuws. Mijn staal zit ook in UZ Leuven. Ok, dus afwachten tot na het weekend.:)

Elphy vindt dit leuk.
  8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wauw ook al zo'n mooie ronde buik! Draag jij al zws broeken @Amelie ?
    Hier dus net als jou al echt een buikje, dacht zonet voor de spiegel zou er dan toch stiekem ergens een baby naast verstopt zijn? Toch een tweeling! Maar blij dat ik niet de enige ben met echt al een best rond buikje, hihi!

9. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja al een aantal weken. Ik vind het zo'n verademing. Ik ga mezelf niet kwellen door mezelf nog in mijn normale kleding te proberen te proppen. ;) Ik krijg nu ook al de opmerking 'Weet je zeker dat het er geen 2 zijn?' Die heb ik heel vaak gehoord in mijn vorige 2 zwangerschappen. Lekker origineel. :p Maak me wel een beetje zorgen hoor, hoe groot ik ga eindigen. Niet vanwege het gewicht maar gewoon hoe onhandelbaar groot mijn buik gaat worden en het ongemak en de pijn die daarmee gepaard gaan. :( Bij mijn zoontje voelde het echt alsof ik uit elkaar ging barsten. Maar wil wel echt gaan proberen op mijn eten te letten en misschien wat gaan sporten als ik me weer beter voel.

Kennen jullie Mom in Balance? Daar heb ik gesport toen ik bevallen was van mijn zoontje. Dat wil ik nu weer gaan doen tijdens de zwangerschap, als je weer met groepen buiten mag sporten. Hopelijk kan mijn bekken dat ook aan.

miloena vindt dit leuk.
  10. JongMuisje89

8 dec 2020
    57
    177
    33
    Vrouw
    Hi Dames! de brief is gisteren binnengekomen en gelukkig een goede uitslag van de NIPT! JEEEJJJ :D

DanielleG, Amelie, Minttu en 13 anderen vinden dit leuk.
  11. Vaianana

Vaianana Actief lid

3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Wat fijn!

@Amelie mooie buik al zeg! Ik heb ook al een positiebroek aan, past nog voor geen meter, want die buikband zit los :p Maar gewone broeken passen niet en ik was klaar met alleen maar joggingbroeken.

Amelie vindt dit leuk.
  12. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Scheelt jullie buik veel 's morgens en 's avonds? Smorgens ben ik helemaal plat en savonds zie ik mn voeten ook niet meer :roflmao:

Ik heb dus last van obstipatie en van bloedneuzen... Geen leuke combinatie. 1 x persen hoppe bloedneus druppelt op de grond. En ik eet zoveel fruit, groente, alles volkoren. Pff

Twijfel ook om mij ziek te melden vandaag. Moet werken van 1 tot 20:00 maar ben gewoon op. Met barstende hoofdpijn opgestaan en lag gister al om 20:30 u in bed. Maar ik meld me eigenlijk nooit ziek dus die drempel is zo hoog als de Mount Everest. Gister middag nog gesport en voelde ik me kiplekker. Pfff

Kate87 vindt dit leuk.
  13. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Gewoon ziek melden. Je moet nu goed op jezelf en je lijf letten. Niet schuldig om voelen.

14. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Madson wat rot dat je je zo naar voelt! Als het echt niet gaat optijd aangeven ! Maar snap dat je dat liever niet doet natuurlijk, pas goed op jezelf, nu even extra goed!

15. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Heb me idd maar ziekgemeld. Zo stom van de ene op de andere dag zo’n verschil. Hopelijk gaat het weer snel beter. Niet misselijk oid maar echt hoofdpijn en mn hoofd valt bijna van mn nek van vermoeidheid

16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hopelijk kun je vandaag even goed rusten! Beterschap!

Madson vindt dit leuk.
  17. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Geen gebrek aan troost hier in huize Madson :D
    CA942E49-2E6A-416C-8822-2E6A6CB7C3AC.jpeg

Muggleborn, Amelie, miloena en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Ohh ik ben ook echt een slak. Vreselijk vind ik het!! Zoveel slijm. Beide andere zwangerschappen niet zo erg gehad. Gekukkig als je regelmatig naar de wc gaat verlies ik veel op de wc maar bah.

Wat een mooie buik @Amelie !!

@Madson goed dat je je hebt ziekgemeld! Is soms ook heel erg lastig. Hier ook een hele hoge drempel. Maar wat niet gaat, gaat niet.
    Heb bij zwangerschap 1 ruim 8 weken in het ziekenhuis gelegen en bij m'n 2e zwangerschap ruim een week en 6 weken bedrust thuis. Dus ziekmelden, zwangerschaps gerelateerd voelt hier zooo verkeerd, want ben al zo veel ziek geweest tijdens mn eerdere zwangerschappen. Ik hoop dit keer gewoon tot 34 weken te kunnen werken!

Mijn buik groeit heerlijk door. Vind het toch zo mooi! Maar het commentaar van mensen 'zijn het er geen 2' , 'je bent zeker al over de helft'... als je dan vervolgens zegt dat je 12 weken bent zie je mensen echt kijken alsof ik gewoon een vreetzak ben.
    Ik draag al vanaf 7 weken positiekleding en sinds deze week ook echt positie bovenkleding, want vind het zonde van mijn kleren anders, alles rekt zo uit.

De foto is ochtendbuik. Savonds is het helemaal genant zo groot al!

Bijgevoegde bestanden:

Xamevoli, Muggleborn, Amelie en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. JongMuisje89

8 dec 2020
    57
    177
    33
    Vrouw
    ik heb een zwarte pantylegging van mamalicious gekocht met een hoge band, zit echt superfijn en kan nu nog al mijn jurkjes aan die ik gewoon in de kast heb hangen:) zijn over het algemeen allemaal strakke dus gaat prima!:)

bij mij is het ook al echt goed te zien, gaat iets minder hard omdat het de 1e keer is, maarja het zijn er ook gelijk 2 dus loop wel continue naar de wc om te plassen, er gebeurt dus redelijk veel daar binnenin...!

Fissie, Helicryse en mxm vinden dit leuk.
  20. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    @JongMuisje89 Zo fijn dat je NIPT goed was! Ik hoop ook op dezelfde uitslag. Morgen prikken!

Deel Deze Pagina