Mooie buik! Ja, het maakt het allemaal een stuk lastiger vind ik.. Als ik lang heb neergezeten en dan rechtsta voelt het soms of ze eruit valt Was het maar zo makkelijk Goed dat het je laatste werkweek is! Respect hoor.. Ik zit al thuis sinds 11 weken maar mag er niet aan denken dat ik nu nog aan het werk zou zijn.. We zijn er bijna, dat is een troost! Kijk er naar uit om haar te ontmoeten!! 35 weken vandaag !
Gefeliciteerd met de 35 weken Het schiet echt op hè! En herkenbaar dat het pittig wordt. Ben wel blij dat die zomerhitte weer even weg is
Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Nu kunnen de lijsten makkelijk gekopieerd worden. Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
Ik vermoed dat we de 5000 niet gaan halen... het is hier erg rustig sinds we een drukke app-groep hebben
Hé dames leuk dat er inderdaad weer wat beweging komt! hoe gaat het bij iedereen?? Hier even wat minder… met de baby gaat alles goed en ligt nu gelukkig met haar hoofdje naar beneden nog niet ingedaald maar wel in goed positie! Ik heb de laatste week veel Last van duizeligheid misselijkheid en hoofdpijn buikpijn bah allemaal vervelende klachten heb al 2 x de verloskundige gebeld ik voel me echt niet goed bloeddruk gemeten maar was steeds goed. Behalve gister weer z’n rot gevoel en tijdens de controle wel een te hoge bloeddruk dus op controle naar het ziekenhuis daar bleef de bloeddruk wat hoog maar niet zo hoog als bij de verloskundige. Bloed en plas waren goed dus geen indicatie zwangerschap vergiftiging nu morgen terug komen en weer testen ik ben benieuwd ik blijf me zo rot voelen en vraag me af waar het heen gaat mocht de bloeddruk nu oké zijn…. Nog 6 weken of langer me zo rot voelen jeetje is heftig hoor!!!! Nou goed dit was mijn dingetje ff….!
Inmiddels de 36 weken voorbij! Nog één week te gaan en dan weer een nieuwe mijlpaal, namelijk de 37 weken en thuis mogen bevallen. Ik ga nog een bevalbad kopen deze week. We hebben ook een goede liggingsecho gehad. De kleine ligt met het hoofd naar beneden en is mooi gemiddeld van groei. Ik kijk steeds meer uit naar onze mini! Hoe gaat het met de rest? Ben zo benieuwd!
Hee dames! Ik ben afgelopen vrijdag bevallen van onze prachtige zoon! Een echt prematuurtje(34+3)dus blijven nog even in het ziekenhuis. Xxx
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Was er een reden voor de vroege bevalling? Hopelijk mag hij snel mee naar huis.
Van harte gefeliciteerd @oj89!!!! Hopelijk is hij snel sterk genoeg en kunnen jullie lekker naar huis! ❤️❤️❤️
Gefeliciteerd met je zoon @oj89 ik hoop dat alles goed met jullie gaat en jullie snel naar huis kunnen!
De eerste is geboren! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Was het een spontane bevalling? Sterkte met herstellen en hopelijk mogen jullie gauw in goede gezondheid naar huis!
Oohhhh wauw!!!! De eerste is geboren!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hoe gaat het??? En wat is z’n naam vind ik ook zo leuk om te weten! hier gaat het beter. Toch met 34 weken met verlof gegaan en dat doet me goed. Ik mag geen actieve activiteiten meer doen dus nog even uitvogelen wat dan precies te actief is! Hahahah ….. vandaag mijn 35 weken dansje!!!! Ongelofelijk dat het nu bijna voorbij is! Ik heb er ook z’n zin in!!!
Dankjewel dames!! Ik had al verhoogde kans op vroeggeboorte(onze dochter was ook te vroeg). Ik had een voorliggende placenta wat al diverse bloedingen veroorzaakt heeft, maar telkens goed afgelopen. Afgelopen donderdag op vrijdag weer een bloeding, harde buiken en ontsluiting die vorderde. Toen hebben ze besloten om hem te gaan halen voordat het gillende spoed zou worden. Zou sowieso een keizersnede geworden zijn. Hiervan ben ik nu dus herstellende. Gelukkig kan ik bij mijn zoontje blijven. (T.i.m) Xxx
Fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat hij op tijd gehaald kon worden. Leuke naam ook! Ben benieuwd wie de volgende is